Strona 9 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 109

Temat: Alfa Romeo 159 1.9 150 KM czy Honda accord VII 2.0 155 KM co polecacie?

  1. #81
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Borze!! Jakie 1.8JTS? Przecież nie było silnika 1.8 JTS w 159. Był 1.8MPI i 1.9JTS a to jednak trochę różnica. Jeśli z takimi znawcami marki mam polemizować to sorry ale się wycofuję.
    carramba odnośnie moich wypowiedzi o korozji 156, zapraszam na forum poniżej masz temat 10 storn z konkretnymi wypowiedziami jeśli moje słowa są mało miarodajne:
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...a_rdza-10.html

    P.S. Było jeszcze conajmniej 3 tematy odnośnie problemów z podłogą w 156, niestety nie śledziłem ich i zginęły gdzieś w czeluściach forum.

  2. #82
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Wiskitki
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 170km, FIAT Bravo 1.6 MJT 105km
    Postów
    234

    Domyślnie

    Myślę, że BOR na naszym forum nie podejmie się obrony Twojego zdania..

    pzdr, tadzikpl

  3. #83
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał abezus Zobacz post
    Borze!!

    .
    napisaleś to słowo, w takiej formie ortograficznej, żartem...?
    bo jeśl to nie żart, to zostaje ci tylko koronny argument wszelkich nieuków: "mam dysgrafię"

    a zaskocze was i sprowokuje do dyskusji, bo, panowie, silnik TBI to w w istocie niemal to samo co JTS, oczywiscie, są zmiany, itd, ale zasada i ogólny rys konstrukcji to jest to samo...
    dobre nie? JTS to padaka a TBI swietny silnik, nadal nie słuchać nic o jego awariach, a jezdzi juz 5, 6 lat...
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  4. #84
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Kolejny farmazon. Siedząc tyle na forum poczytałbyś trochę zamiast kompromitować się raz za razem. TBI z JTS ma tyle samo wspólnego co TBI z vagowskim TFSI, ba nawet TFSI ma więcej wspólnego z TBI bo obydwa mają turbinę. Przecież JTS to konstrukcje opla, TBI są fiatowskie więc gdzie tu masz podobieństwo? To są CAŁKOWICIE inne jednostki.Jedynym puntem wspólnym dla tych silników jest bezpośredni wtrysk paliwa, dlaczego JTS są uważane za kiepskie konstrukcje Ci nie powiem bo jako stary użytkownik forum, były posiadacz alfy 159 takie rzeczy powinieneś wiedzieć. Reasumując więcej czytania, mniej pisania pierdół!

  5. #85
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar pneumat
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Były :156 SW 1.9 JTD 16V,GTV 2.0 V6 Turbo,159 2.2 JTS. Jest 159 1.75 TBi Sport Plus
    Postów
    251

    Domyślnie

    [QUOTE=abezus;1566780]Borze!! Jakie 1.8JTS? Przecież nie było silnika 1.8 JTS w 159. Był 1.8MPI i 1.9JTS a to jednak trochę różnica.


    Ok był 1.8 MPi i 1,9 JTS - moja pomyłka w opisie, ale to dalej nie daje podstaw do porównania ich z TBi. W ten sposób to możemy porównywać wszystkie silniki spalinowe. Z polskiego : Bóg więc piszemy "Boże", chyba że wspomniałeś o modelu bora VW.

  6. #86
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Puntem wspólnym tych jednostek i podstawą do ich porównywania jest to że są to jedyne dwie jednostki benzynowe montowane w 159 które jest jakikolwiek sens kupować. JTSy są dla ludzi tylko i wyłącznie nie mających pojęcia o pułapkach tych jednostek i niebagatelnych kosztach związanych z usunięciem tych pułapek. Dla tych którzy chcą jeździć samochodem napędzanym benzyną są tylko dwa silniki, 1.8MPI oplowski na pośrednim wtrysku który mocy ma mało ale jest stosunkowo niezły (jeździ w astrach vectrach zafirach itp itd) no i TBI który jest duuużo droższy w zakupie i utrzymaniu. Dlatego porównywałem te dwie jednostki. Wiesz, patrząc na to czym jeździsz można wysnuć wniosek że jesteś człowiekiem majętnym więc rozumiem Twój stosunek i to że nawet nie zwracasz uwagi na takie jednostki jak właśnie 1.8MPI, niestety są ludzie któzy biorą pod uwagę koszty utrzymania samochodu i tutaj jednak MPI (XER) wygrywa.
    Myślę że teraz zrozumiesz mój punkt widzenia...
    Ostatnio edytowane przez abezus ; 27-01-2015 o 17:44

  7. #87
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar pneumat
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Były :156 SW 1.9 JTD 16V,GTV 2.0 V6 Turbo,159 2.2 JTS. Jest 159 1.75 TBi Sport Plus
    Postów
    251

    Domyślnie

    Cytat Napisał abezus Zobacz post
    Puntem wspólnym tych jednostek i podstawą do ich porównywania jest to że są to jedyne dwie jednostki benzynowe montowane w 159 które jest jakikolwiek sens kupować. JTSy są dla ludzi tylko i wyłącznie nie mających pojęcia o pułapkach tych jednostek i niebagatelnych kosztach związanych z usunięciem tych pułapek. Dla tych którzy chcą jeździć samochodem napędzanym benzyną są tylko dwa silniki, 1.8MPI oplowski na pośrednim wtrysku który mocy ma mało ale jest stosunkowo niezły (jeździ w astrach vectrach zafirach itp itd) no i TBI który jest duuużo droższy w zakupie i utrzymaniu. Dlatego porównywałem te dwie jednostki. Wiesz, patrząc na to czym jeździsz można wysnuć wniosek że jesteś człowiekiem majętnym więc rozumiem Twój stosunek i to że nawet nie zwracasz uwagi na takie jednostki jak właśnie 1.8MPI, niestety są ludzie któzy biorą pod uwagę koszty utrzymania samochodu i tutaj jednak MPI (XER) wygrywa.
    Myślę że teraz zrozumiesz mój punkt widzenia...
    Rozumiem Twój punkt widzenia, ale mnie nie przekonuje ponieważ porównujemy silniki, a nie to na który z nich kogoś stać lub nie.
    Pozdrawiam

  8. #88
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    No jeśli usuniemy motyw utrzymania to TBI będzie bezkonkurencyjny ale dosłownie dlatego że nie ma konkurencji... Drugą jednostką w 159 która przekracza barierę 200 koni jest 3.2JTS a wiadomo że to średnio udana motorownia. Moim zdaniem motyw utrzymania jednak jest zawsze kluczowy bo nie biorąc tego pod uwagę, po co kupować 159 jeśli odrobinę drożej mamy Jaguara XF...

  9. #89
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar pneumat
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Były :156 SW 1.9 JTD 16V,GTV 2.0 V6 Turbo,159 2.2 JTS. Jest 159 1.75 TBi Sport Plus
    Postów
    251

    Domyślnie

    Cytat Napisał abezus Zobacz post
    No jeśli usuniemy motyw utrzymania to TBI będzie bezkonkurencyjny ale dosłownie dlatego że nie ma konkurencji... Drugą jednostką w 159 która przekracza barierę 200 koni jest 3.2JTS a wiadomo że to średnio udana motorownia. Moim zdaniem motyw utrzymania jednak jest zawsze kluczowy bo nie biorąc tego pod uwagę, po co kupować 159 jeśli odrobinę drożej mamy Jaguara XF...
    To proszę przedstaw jakie poniosłeś koszty utrzymania 1.8 MPi, a ile cię kosztuje eksploatacja 1.75 TBi ?

  10. #90
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Pijesz do tego że nie miałem samochodu ani z jednym ani z drugim silnikiem. Ok nie miałem, ale... 1.8 MPI można kupić za lekko ponad 30 tyś co przy tbi jest nie możliwe, spalanie tbi jest o parę litrów większe z racji tego że "turbo żyje, turbo pije", tyle z takich oczywistych oczywistości i fakt NIE NIE MIAŁEM 159, ale miałem samochody z silnikami wolnossącymi oraz turbodoładowanymi i wolnossaki w ogólnym rozrachunku zawsze wychodzą taniej, co jest przecież logiczne (oczywiście mówimy o samochodach z tą samą liczbą cylindrów), zawsze. Koniec tematu z mojej strony bo jak widać na załączonym obrazku każdy wie swoje więc niech tak pozostanie.
    Generalnie proponuję albo temat do kosza albo niech moderator usunie połowę postów, zrobi się przestronniej bo na 9 stron może z 3 dotyczą porównania 159 w dieslu do accorda w benzynie, reszta to klasyczny offtop.

Podobne wątki

  1. Niebanalne kompakty - Porównanie: Seat Leon II, Honda Civic VIII, Alfa Romeo 147
    Utworzone przez adventure w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post / autor: 05-12-2012, 21:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory