ja mam pytanie troszkę innego typu... czy ktoś już wymieniał samemu wahacze dolne? Dużo z tym roboty? Można napotkać jakieś niespodzianki? Coś trzeba dodatkowo odkręcać poza śrubami wahacza? Jak z poziomem trudności w porównaniu ze 156? W 156 trzeba się było trochę namęczyć żeby włożyć sworzeń w zwrotnicę.
Jest:
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r
Była:
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r
Nie robiłem tego w 156, ale wg mnie w 159 nie jest to trudne. Z podnośnika wręcz bajecznie proste, z kanału trochę gorzej.
Żadnych specjalnych narzędzi nie potrzebowałem, jedynie gumowy młotek (miałem ściągacz do sworzni z Allegro za 20 zł, ale dość szybko się poddał). Z tego co pamiętam, odkręcałem nakrętkę mocującą półoś do zwrotnicy.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
-------
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".
W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą![]()
proszę dzwonić 792 465-368
Gepard a Ty co poleciłbyś ze swojego doświadczania?
bo już cały głupi jestem co kupić?
czy TRW za 650zł (gdzie nie mam problemu z reklamacją)
czy coś innego?
a może zrobić partyzantkę i wziąć regenerowane?![]()
Ostatnio edytowane przez Nikos ; 25-01-2015 o 21:34
Bardzo Ci dziękuję za to pytanie ....
Nie będę oryginalny - nie wiem tak na 100% co poradzić.
Ja z regeneracją nie miałem w ogóle do czynienia to się nie wypowiadam na jej temat.
SRL-e i Fasty oraz wszelkie wzmacniane HD w super cenie bym odpuścił.
TRW lub Magneti Marelli wydaje sie być najpewniesze w przypadku dołu do 159.
-------
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".
W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą![]()
proszę dzwonić 792 465-368