Strona 76 z 1566 PierwszyPierwszy ... 266667686970717273747576777879808182838485861261765761076 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 751 do 760 z 15656

Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #751
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Auto
    signiore Giuseppe Busso
    Postów
    744

    Domyślnie

    A wy myślicie, że tam (w grupie Fiat) księgowi zastanawiają się jaką cenę dać na nowy model Alfy, żeby biednych polaków było na nią stać ??? Sorry, ale sprzedaż Alfy w Polsce jest znikoma w porównaniu z innymi zachodnimi państwami, taka jest prawda. Na nasz rynek są Fiaty...
    Zarabialibyśmy na poziomie Niemców, to nikt by nie płakał, że będzie 30, 40, 45 tyś euro

  2. #752
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Dokładnie.
    Zwłaszcza że cena przyciąga bogatych. Może chcą wypromować i wywindować klientelę jak vw audi? Przecież to była marka znikąd. No name. A marketing zrobił z tej sraki bez historii jeden z najbardziej pożądanych aut. Oczywiście w parze musi iść z solidnością ale przecież takie właśnie zmiany są zapowiadane. Świetne silniki, zupełnie nowe rozwiązania, nowa jakość. To i nowa cena.

  3. #753
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    AR
    Postów
    29

    Domyślnie

    Audi znikąd i bez historii? To chyba żart i w dodatku kiepski. Ciekawe czy wiesz skąd się wzięło logo w postaci czterech pierścieni na maskach dzisiejszych Audi? A przecież Audi jako marka jest jeszcze starsza niż owe logo. O braku historii można mówić w przypadku Lexusa czy Infiniti, ale nie w przypadku Audi jak bardzo by ta historia wyboista nie była.

    A propos cen, sweterkowcy przekonali się na przykładzie Fiata 500, że zamiast iść na ilość i schodząc z marżami do granic opłacalności bić się ceną z Fordami, Hyndayami, Kia, Oplami, Pugami, Renault, itd. lepiej "iść w premiumy" i produkować mniej, ale z wyższą ceną, a przede wszystkim marżą. W przypadku AR na próbę wypuścili 4C, które do tanich również nie należy, a sprzedaż zdaje się mają lepszą niż się spodziewali. Ponownie przekonali się, że zamiast klepać masówkę dla Paździochów, lepiej "iść w premiumy".

    Jeśli więc będzie RWD i pozycjonowanie jako "małe Maserati" to ceny faktycznie mogą (niemile) zaskoczyć. Jednak nasz rynek obchodzi sweterkowców tyle co nas rynek samochodowy Mongolii. Może więc skończy się tym, że Pomozbyty będą serwisować modele starej ery, a nowe AR będzie można zobaczyć już tylko w kilku miejscach w kraju obok Ferrari czy Maserati :-D
    Ostatnio edytowane przez marines ; 31-01-2015 o 20:07

  4. #754
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Dokładnie.
    Zwłaszcza że cena przyciąga bogatych. Może chcą wypromować i wywindować klientelę jak vw audi? Przecież to była marka znikąd. No name. A marketing zrobił z tej sraki bez historii jeden z najbardziej pożądanych aut. Oczywiście w parze musi iść z solidnością ale przecież takie właśnie zmiany są zapowiadane. Świetne silniki, zupełnie nowe rozwiązania, nowa jakość. To i nowa cena.
    Tym postem Drogi Marku, potwierdzileś że poziom Twojej wiedzy dotyczący producentów samochodów zatrzymał się na czasach...eh szkoda gadać...
    Zauważ jedna rzecz, że marka Audi jest starsza (niewiele, ale jednak:-) niż marka Alfa Romeo.
    Ale, pewnie jak zwykle na tym forum zaraz zaatakuja mnie "fanatycy";-) więc, pozwolę sobie dodać, prośbę abyś najpierw sprawdził, abyś później nie pisał takich bredni Marku. :-)

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez marti ; 31-01-2015 o 20:27

  5. #755
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Tak - przesadziłem z wypowiedzią. Dziękuję za sprowadzenie na ziemię Wiem że istniała ta marka, ale gdyby nie polityka vw ta marka nie dotrwałaby do końca XX wieku. Odpowiedni marketing. Bezsensowne śrubowanie cen i wpajanie ludziom że to marka dla elit dała obecną pozycję tej marki. To dla VW była jedyna droga aby osiągnąć segment niedostępny dla jego produktów. Segment F. Audi było świeże, nie kojarzone z autem dla ludu. To taki brand dla vw jak lexus dla toyoty. I to się okazał strzał w 10. I może sweterkowiec próbuje jakąś namiastkę takiego sukcesu osiągnąć. Reklama na ferrari, utożsamianie z lepszym, wyższe ceny, które podświadomie zwiększają prestiż. Może i niezawodność pójdzie z tym w parze.

  6. #756
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    ;-) Szacunek Marku.

    Pozdrawiam

  7. #757
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Rocky147
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    147 JTD 8V 115 km
    Postów
    288

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Tak - przesadziłem z wypowiedzią. Dziękuję za sprowadzenie na ziemię Wiem że istniała ta marka, ale gdyby nie polityka vw ta marka nie dotrwałaby do końca XX wieku. Odpowiedni marketing. Bezsensowne śrubowanie cen i wpajanie ludziom że to marka dla elit dała obecną pozycję tej marki. To dla VW była jedyna droga aby osiągnąć segment niedostępny dla jego produktów. Segment F. Audi było świeże, nie kojarzone z autem dla ludu. To taki brand dla vw jak lexus dla toyoty. I to się okazał strzał w 10. I może sweterkowiec próbuje jakąś namiastkę takiego sukcesu osiągnąć. Reklama na ferrari, utożsamianie z lepszym, wyższe ceny, które podświadomie zwiększają prestiż. Może i niezawodność pójdzie z tym w parze.
    Odpowiedni marketing?? W jakimś niewielki procencie pewnie tak. Kolego uważasz, że ludzie których stać na kupno nowej A5, A8 itp. to ludzie ograniczeni umysłowo którzy dali się złapać na bajer marketingowców z VAG-a i ich decyzja była nieświadoma, nie kontrolowana? Ja w to wątpię. Audi (BMW podobnie) kosztuje krocie ale oferuje jeszcze więcej - są to maksymalnie dopracowane funkcjonalne i solidne pojazdy ze znakomitą siecią serwisów i logistyką, samochody w których nie ma prawa zaskrzypieć nawet zaślepia wentylka w kole. Alfie będzie bardzo ciężko. Giulia to model dzięki któremu ludzie może zaczną zwracać uwagę na alfę i obserwować jej poczynania... a zanim dojedzie do planowanej sprzedaży miną jeszcze długie lata.

  8. #758
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Zgadza się. Ale oni też od czegoś zaczynali. Zakładając że sweterkowiec nie kłamie, że będzie przemiana, marketing, solidność i niezawodność. To za parenaście lat ludzie zapomną o awaryjnych alfach z końca XX wieku. Będą utożsamiać to jako tańsze ferrari czy maserati. Może tak będzie. O to mi chodziło.
    Najlepszym dowodem na to jest rynek amerykański gdzie alfa w swoich felernych latach nie była tam sprzedawana. Tym samym nie ma tam takiej opinii i będzie chętnie kupowana. O ile będzie w stanie sprostać ichnim wymaganiom.
    Jeżeli nowe alfy będą dopracowane, dobrze wypromowane to mają szansę na sukces. Może jeszcze nie taki jak audi (bo na to trzeba bardziej zapracować) ale mają szansę na spory kęs z europejskiego rynku.
    Uważam że promowanie logo na bolidzie F1 może na to wskazywać.

  9. #759
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Rocky147
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    147 JTD 8V 115 km
    Postów
    288

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Zgadza się. Ale oni też od czegoś zaczynali. Zakładając że sweterkowiec nie kłamie, że będzie przemiana, marketing, solidność i niezawodność. To za parenaście lat ludzie zapomną o awaryjnych alfach z końca XX wieku. Będą utożsamiać to jako tańsze ferrari czy maserati. Może tak będzie. O to mi chodziło.
    Najlepszym dowodem na to jest rynek amerykański gdzie alfa w swoich felernych latach nie była tam sprzedawana. Tym samym nie ma tam takiej opinii i będzie chętnie kupowana. O ile będzie w stanie sprostać ichnim wymaganiom.
    Jeżeli nowe alfy będą dopracowane, dobrze wypromowane to mają szansę na sukces. Może jeszcze nie taki jak audi (bo na to trzeba bardziej zapracować) ale mają szansę na spory kęs z europejskiego rynku.
    Uważam że promowanie logo na bolidzie F1 może na to wskazywać.
    ...i wszystko w temacie. Dokładnie kolego. Trzeba czekać i zobaczymy co Sergio przygotował. Narazie nic nie wiemy. Jakie ceny, jaki wygląd itp. wszystko to szczątkowe informacje/plotki. Panowie jeszcze tylko 4 miesiące.

  10. #760
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał cronosik Zobacz post
    Hmm to ceny 159 z 2011. i Ceny BMW 3.

    Strzelam że ceny będą coś pomiędzy.


    Kolejny dowód że na prawdę coś się dzieje
    http://www.alfaromeopress.pl/press/article/1720
    Podaj lepiej ceny wersji GT bo bazowa 3 nawet z xDrive to chyba nie ma być konkurencja dla "sportowej" Giulii

    Cytat Napisał tomex_187 Zobacz post
    Jest!!! w Końcu!!! Czekałem, aż Nasz znaczek na czerwonym agregacie sie pojawi Szkoda tylko, ze w tym roku kierowcy Ferrari są nie Ci, na ktorych liczyłem

    Dodano po 18 minutes:

    I juz nie ma reklamy Fiata na dziobie
    Reklama fiata nie była zla. Do tego jeszcze vpower nitro+ na shellu oraz 5w40 od shella z logiem ferrari i tysiące uzytkownikow czerwonych fiatów 1.2 8v czuje się kimś

    Dodano po 2 minutes:

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Trochę to mało prawdopodobne. Wedle moich źródeł z Niemiec cena podstawowego modelu ma oscylować w granicach 30 Euro. Niby skąd miała by się wziąć różnica 25-30 tys? Poza tym skoro BMW 3 cieszące się jednak dobrą renomą i mające swoich klientów zaczyna się od 130 tys, to niby czym uzasadniają taki wybryk AR?
    Żeby znów nie przesadzili, jak to było w przypadku Stilo, 159, Bravo itp. Potem znów będą na siłę robić uboższe wersje, żeby ludzie się jednak przekonali, że warto wybrać auto z rodziny fiata z gorszą opinią a w podobnej cenie
    Belfer. Już Ci w sumie odpisałem posta wyżej. Nowy wypust alfy ma walczyc z bardziej sportowymi wersjami. Popatrz ile kosztuje 3 ale w wersji GT. Wiec mysle ze od 150k u nas można się spodziewać (zwłaszcza ze VAT wyższy a na silniki powyżej 2l i zdecydowanie wyzsza akcyza)
    Ostatnio edytowane przez pieta ; 01-02-2015 o 00:00 Powód: Dodano

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory