Ok połączyłem się z bosch m1.5.5. Sam zrobiłem sobię przejściówkę. Kabel L nie jest potrzebny do tego, bo tam jest środkowy Ground, prawy K, a lewego.. Nie majak ktoś chce tam robi?
Ć samemu przejściowke niech poszuka schematu, byl gdzies na forum
Ok połączyłem się z bosch m1.5.5. Sam zrobiłem sobię przejściówkę. Kabel L nie jest potrzebny do tego, bo tam jest środkowy Ground, prawy K, a lewego.. Nie majak ktoś chce tam robi?
Ć samemu przejściowke niech poszuka schematu, byl gdzies na forum
Jeśli 140 konna, z motorem 1.8 alfa dyma 150 konne e36 i e46, to pomyślcie co robi GTA... Wiem, niektórzy wiedzą, ja też chcę !
Panowie (i może Panie) poczytałem sobie temat i przyznam,że pod koniec z deka się pogubiłem a fejsy diagnostyczne itp to nie jest dla mnie nowość. Czy dobrze rozumiem,że takie zestaw http://allegro.pl/hit-pakiet-k-can-d...012388133.html to za dużo i niepotrzebnie wyrzucona kasa ??
Z poprzednich postów wywnioskowałem,że starczy ELM + KKL (z przełącznikiem ale ww nie ma owego przelącznika) i ew adapter nr 1.
Dodam,że chciałbym mieć pełny dostęp tj do ABS i xenonów rowniez. Bo program w sumie obojętnie jaki, jedyne co to podać przed zamówieniem na jakim będziemy działać i koniec.
Wystarczy sam ELM 327.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
No skrót myślowy zastosowałem - ELM z adapterem 1 naturalnie.
Ostatnio mam wrażenie na tym forum, że nikt go nie czyta i wszyscy ciagle pytają o to samo. Chyba przestanę na takie posty zwracać uwagę.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Mam pytanie jako laik, zainstalowałem multiecuscan 2.3, podłączyłem kabel wszystko śmiga aż miło, tylko teraz czy można włączyć silnik (mam na myśli sprawdzanie parametrów które można wyłapać na pracującym silniku jak np: korekta paliwa czy czas wtrysku obroty silnika itp) domyślam się, że tak ale w jakiej kolejności to robić : podłączyć kabel do auta potem do laptopa następnie zapłon i start ? A drugie pytane na liczniku w aucie mam 162 500km przebiegu, w multiecuscan pokazuje mi 157 500km skąd wynika ta różnica 5k km czyżby ktoś przy tym majstrował ? dziwi mnie to ,że przekłamanie jest w drugą stronę.
Pomóżcie, zakupiłem przewód od viakena elm 327 w wersji v2 chodz na płytce pisze velv3, nie wiem o co chodzi, z komputerem łączy się bez problemu ale z innymi modułami już nie, rozebrałem go szukam opornika/rezystora 120 ale nie znalazlem, ktoś pomoże?
![]()
Ja nie musiałem nic wylutowywać z niego a działa. Proponuję odezwać się do viakena, oni powinni wiedzieć co może być przyczyną.
Już sobie poradziłem, poczytałem na forach fiata że ten interfejs trzeba w FES-ie ustawić jako ODBLink (USB/Bluetooth), ja wcześniej ustawiałem ELM 327 1.3+ i tylko z ECU się łączy wtedy
Panowie rozebralem to ustrojstwo ale nie mam tam opornika czy tam tez rezystora R14, jak mam go przerobic zeby to działało?![]()