Ok, tyle że teraz gdzie? W słońcu przy +15-20 czy w cieniu przy +4-6 stopniach?
Ok, tyle że teraz gdzie? W słońcu przy +15-20 czy w cieniu przy +4-6 stopniach?
Przede wszystkim w miejscu suchym, jak wystawisz któregoś słonecznego dnia auto na słońce i te 10 stopni będzie miało, to wystarczy żeby 1000p te dwa miesiące przeleżał. Na wiosnę jak będzie ładna pogoda sobie ogarniesz go jeszcze raz porządnie, a teraz żeby przetrwać zimę wystarczy.
猫"Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Ok, dzieki![]()
Ale KHOT Ci głupstwa doradza. Nie słuchaj ludzi, którzy nie mają pojęcia o detailingu. Po pierwsze, co Ci da temperatura chwilowa +15/20C? Przecież wosk potrzebuje minimum 12 godzin do związania i przez ten czas MUSI być zapewniona odpowiednia temperatura. Tak więc rady internetowego heretyka KHOT można sobie w buty wsadzićNikt mający o tym pojęcie nie nakłada w środku zimy drugiej warstwy wosku, bo do tego celu służą właśnie woski w płynie.
W odróżnieniu od gościa który ma już bana na kilku forach motoryzacyjnych w tym na kosmetykaaut.pl bo nie potrafi nie włazić uporczywie wszędzie z własną nachalną reklamą produktów duragloss które zawsze wszędzie są według niego najlepsze. Faktycznie autorytet jak cholera, na dodatek wytykający wszystkim w okół że gunwo się znają, bo tylko on wie wszystko najlepiej i nie zapominajcie: DURAGLOSS!!!!1111
Czosnek, rób jak robisz, nie kupuj specjalnie innych wosków jakie Ci radzi sklep którego interes w tym żebyś kupił, tylko użyj tego co masz, obserwuj na bieżąco jak wosk będzie leżał i niczym się nie przejmuj.
猫"Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
taki zamiar mam zrobica co do zwiazania wosku z karoseria , garaz mam, ale ciasny i nie mam opcji woskowania w nim. Potem auto wstawie do garazu na noc, nagrzeje garaz i juz. Nie mam zamiaru kupowac innych woskow procz tych co mam, a zadnych daglasow czy jak tam nie mam
Pierw poloze fk1000, jak mnie nie zadowoli, wtedy sonax ewentualnie, lub wstrzymam sie do wiosny
![]()
Aleeee merytoryczny argument !!!!111
To, że ktoś nie mówi tego co chcesz usłyszeć nie znaczy, że nie ma racji. To taka rada na przyszłość skoro życie Cię jeszcze tego nie nauczyło.
A fakt, że każdy syntetyk wiąże się z lakierem 8-15h (w przeciwieństwie do naturalnych wosków, które potrzebują czasem tylko 2-3h za to wymagają stałej temp. powyżej 15*C) to raczej podstawowa wiedza detailingowa![]()
Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r
Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r
猫"Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
A teraz odnośnie tematu. Nikt tu niczego nikomu nie wciska i źle nie doradza. To nie jest żadna teoria, tylko tak jest lepiej, prościej, wygodniej i szybciej. Każdy świadomy człowiek tak robi. Jak ktoś nadal jest oporny, to niech zajrzy na zagraniczne fora, gdzie od dawna detailing jest popularny. Nikt zdrowy na umyśle nie woskuje co 2 tygodnie (no chyba, że testuje różne woski lub ma za dużo wolnego czasu). Do tego celu zostały stworzone quick detailery i spray wax'y. Warto poświęcić dzień czy dwa i porządnie przygotować lakier. Kładziemy jakiś wytrzymały wosk, a w międzyczasie jest tylko bieżąca pielęgnacja, czyli mycie i QD lub spray wax. I jeśli nałoży się wosk (np. wspomniany FK1000P), to po dwóch miesiącach nie kładzie się nowej warstwy, tylko najpierw trzeba lakier oczyścić cleanerem. Pewnie zaraz jakiś mędrek się odezwie, że nie trzeba, ale tak samo najpierw myje się twarz, zanim nałoży się krem. To nie są żadne wymysły, tylko tak po prostu jest.
A teraz kilka konkretów, dlaczego Duragloss Aquawax #951:
- brak curing time
- do związania nie jest wymagana odpowiednia temperatura; można tego produktu używać nawet w minusowych temperaturach; nie trzeba więc cudować ze słońcem, grzać garażu, etc.
- daje bardzo dobry efekt końcowy oraz niezłą śliskość
- aplikacja jest banalna; pryśnij-wytrzyj-gotowe (15 minut)
- bardzo przyjemny zapach, który umila pracę
- znacznie przedłuża trwałość wosku
- można stosować na mokre auto, w celu szybszego osuszenia
Jaki jest więc sens męczyć się i woskować FK1000P? Wystarczy raz, a potem używa się QD i spray wax. Lepiej pójść po sprawdzone rozwiązania.
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 05-02-2015 o 14:23
Niestety KHOT, ale Artih ma rację i dobrze, że poleca WP, dla mnie jest to chyba jedyny sklep, który postawił się zamówie cenowej tych wszystkich sklepów detailingowych i ma własne, bardzo dobre ceny a nie jak inne sklepy, gdzie ceny są nieraz kompletnie z d**y i na dodatek WP ma dobre promocje. Człowieka, który to prowadzi nie znam, wiec oceniać nie będę, ale sklep prowadzi z głową i widać, że chce dobrze dla klienta nie tylko dla siebie(mowa o cenach)