Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: Problem ze swapem 155 TB na 170 Multiair

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Mito
    Postów
    5

    Domyślnie Problem ze swapem 155 TB na 170 Multiair

    Witajcie Wiele razy już Wasze forum mi pomagało z kilkoma Alfami ale tym razem nic nie znalazłem więc postanowiłem się zarejestrować i zawracać głowę.

    Więc tak :

    Wpadło mi w ręce Mito 2008 1.4 155km auto ,, dostało dołem ,, i zatarł się silnik. Przypadkiem wpadł mi w ręce w bardzo dobrej cenie kompletny silnik 170km ale dopiero jak go dostałem na palecie dotarło do mnie ,ze to Multiair. Auto z którego pochodzi ten silnik jest jeszcze osiągalne i można jeszcze pozyskać kompa i wiązkę.

    Czy ktoś może mi podpowiedzieć co dokupić zeby swap wypalił ?

    z góry dzięki za pomoc.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - body komputer.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Mito
    Postów
    5

    Domyślnie

    ok jest do pozyskania, ale czy w nim jest immo ? bo nie wiem jak z zamkami i kluczami.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - tak jak napisałem, w body komputerze jest antena, cały układ odbiorczy , we flashu jest zawartość immo.
    - problemem są zamki i klucze, najlepiej z dawcy zabrac także klucze i zamki, wtedy nie ma problemu z programowaniem kluczy (transponderów).
    - problemem jest także zaprogramowanie nowych kluczy do auta a dokładnie preprogramowanie transpondera.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair
    Postów
    519

    Domyślnie

    Nie wiem jak to jest w Alfie, ale w VAG wystarczyło przełożyć między kluczykami "pigułkę" immobilizera - wtedy zmiana zamków nie jest potrzebna.

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotrek1983 Zobacz post
    Nie wiem jak to jest w Alfie, ale w VAG wystarczyło przełożyć między kluczykami "pigułkę" immobilizera - wtedy zmiana zamków nie jest potrzebna.
    A potem w sieci krążą legendy... Co ma VAG do AR? Poza tym Twoja teoria nawet w przypadku VAG'a jest mocno naciągana.

    Już od 159 zaczęto stosować inne rozwiązanie niż w 147/156/GT. Mito też ma inny patent.

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair
    Postów
    519

    Domyślnie

    Nie bardzo rozumiem dlaczego naciągana? Osobiście tak robiłem zmieniając kluczyk, wystarczyło go rozebrać, przełożyć transponder Crypto48 do nowego, naciętego zgodnie ze wzorem kluczyka i wszystko działało.
    Ale jak mniemam z Twojego posta Alfa Romeo ma zupełnie inny typ zabezpieczenia i zapewne kodowanie immobilizera zapisane jest jakimś tajemnym kodem na samym kluczyku, a nie w elektronicznym transponderze czytanym przez cewkę w stacyjce?

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - tak jak napisałem, w body komputerze jest antena, cały układ odbiorczy , we flashu jest zawartość immo.
    - problemem są zamki i klucze, najlepiej z dawcy zabrac także klucze i zamki, wtedy nie ma problemu z programowaniem kluczy (transponderów).
    - problemem jest także zaprogramowanie nowych kluczy do auta a dokładnie preprogramowanie transpondera.
    bez problemu dodana do 8 kluczy choćby nawet multiecuscan. Sam dodawałem

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotrek1983 Zobacz post
    Nie bardzo rozumiem dlaczego naciągana? Osobiście tak robiłem zmieniając kluczyk, wystarczyło go rozebrać, przełożyć transponder Crypto48 do nowego, naciętego zgodnie ze wzorem kluczyka i wszystko działało.
    Ale jak mniemam z Twojego posta Alfa Romeo ma zupełnie inny typ zabezpieczenia i zapewne kodowanie immobilizera zapisane jest jakimś tajemnym kodem na samym kluczyku, a nie w elektronicznym transponderze czytanym przez cewkę w stacyjce?
    Nie każdy VAG ma te same rozwiązania z transponderem immo osobno i dlatego napisałem, że jest to naciągana teoria.
    Mito ma crypto 46 philipsa i to jest na tą chwilę dość ciężki orzech do zgryzienia w porównaniu do większości VAG'ów i wcześniejszych AR.

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    bez problemu dodana do 8 kluczy choćby nawet multiecuscan. Sam dodawałem
    Jak to robiłeś i z użyciem jakich kluczyków?

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair
    Postów
    519

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Mito ma crypto 46 philipsa i to jest na tą chwilę dość ciężki orzech do zgryzienia w porównaniu do większości VAG'ów i wcześniejszych AR
    Jeżeli przekłada całą elektronikę to nie widzę tutaj problemów z przełożeniem immo pomiedzy kluczykami. Ale ja się nie znam

Podobne wątki

  1. [MiTo] MultiAir
    Utworzone przez andkula w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 29-02-2020, 10:00
  2. [GTV] różnice między 2.0ts 150 koni a 155 koni/problemy ze swapem? Alfa GTV
    Utworzone przez legionistaadas w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-12-2015, 22:47
  3. [Giulietta] Szybka pomoc/Informacja czy to problem z multiair ?
    Utworzone przez Kaszlak w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 01-11-2015, 13:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory