Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Temat: Info nt. Alf od Chryslera - nowa V6 i Alfa Giulia

  1. #21
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał sciesill Zobacz post
    Wyglada na to ze obecna seria Alf , to ostatni projektowane od podstaw modele a wielka szkoda
    Ostatnie projektowane przez Alfę od A do Z to seria 162 i 907. Seria 164 to było wspólne płyciwo z FIATem i Saabem, z tym, że tylko płyciwo. Kto miał porównanie między Cromą, 9000, Themą, a 164 ten wie o co chodzi.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  2. #22
    M@T
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał obserwator737 Zobacz post
    nawet gdyby 159 było projektowane od podstaw (a nie jest) to stylistyka jest dla mnie nie do przyjęcia - deska , klamki... (z klamkami już się chyba w Arese pokapowali i w MiTo nie dali ciała - AR ma wyglądać jak AR a nie jak new edge by Ford...)

    silniki GM wolę pominąć milczeniem...

    przy zmianie auta firma nie dała mi wyboru , może kiedyś 169...
    Kolego jak lubie Twoje wypowiedzi - mają swoisty sens, tak mam wrażenie że ostatnio płyta Ci się zacięła i w każdym temacie piszesz to samo
    pozdrawiam heh

  3. #23
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Cytat Napisał obserwator737 Zobacz post
    nie chciałbym widzieć ani jednej rzeczy w alfie która by pochodziła zza oceanu, gdzie poziom konstrukcji samochodów jest 20 lat wstecz za europą zarówno silników, nie wspominając o zawieszeniu czy poziomie wykonania
    No nie wiem czy ta ślepa duma europejska jest rzeczywiście słuszna. Po pierwsze to tamtejsze samochody nie potrzebują wielowahaczowego zawieszenia. Drogi proste, zakrętów mało a jak już to duże. A jak potrzebują to się takowe zawieszenie montuje. Tylko zwykle nie jest to konieczne. A więc się tego typu rozwiązań nie rozwija. Bo po co mi amfibia jak nie ma wody? Bo nie tonie? Taaak... to dla mnie bardzo ważne... No pamiętajmy, że u nich te Minivany i wielkie sedany pełnią funkcję naszych... Fiatów Uno, Daewoo Lanos;ów czy aktualnie Hyundai i30 itp. Po co bóg-wie-jakie zawieszenie w Lanosie? A jak ktoś chce coś lepszego to kupuje sobie jakiegoś luksusowego BMW czy coś. To po pierwsze.

    Po drugie, jak już chcemy się (czyli europę) porównywać z kimkolwiek to do Japończyków nam jeszcze daleko.

    Po trzecie, czym się tam chwalimy? BMW? Mercedes-Benz? Audi? Podziękujcie USA i planowi Marshalla. Bardzo szybko się zapomina kto wspierał finansowo tą "boską" europejską gospodarkę 50 lat temu. Trochę pokory.

    Po czwarte obejrzyjcie sobie: National Geographic Megafactories: Corvette. No przepraszam bardzo, ale jak ktoś bo tym seansie jeszcze powie złe słowo o Z06 to chyba nieuważał.

    Po piąte: jak w końcu ludzie zrozumieją, że auta w USA się specjalnie robiło tanio, żeby można je było co 2 lata wymieniać bez szoku w portfelu, to może mniej będzie takich buńczucznych wypowiedzi. Bo, na litość boską, jak się kupuje auto na 2 lata, to po co mi porządne materiały? Mam robić prezent dla następnego właściciela?

    Auta amerykańskie nie były autami ani drogimi, ani luksusowymi. To, że były duże mogło powodować u przeciętnego europejczyka wrażenie, że są to auta wyższej klasy. Ale nie są. Są po prostu duże, przestronne i wygodne. Kropka.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  4. #24
    obserwator737
    Gość

    Domyślnie

    auta z USA jeżdżą dobrze pod warunkiem że prosto , AR kojarzy mi się z nieco innym stylem jazdy ...nie chodzi tu o EU dumę jak to określasz tylko o to czym grozi amerykanizacja EU marki , jak do tego pomyślę o US kokpitach , plastikach...

    wolałbym Alfę w Alfie i tyle

    M@T > w wielu tematach pojawie się zagadnienie "prawdziwej AR" to i w wielu miejscach o tym piszę ...a że to samo to chyba oczywiste - nie zmieniam poglądów z tematu na temat

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    myślę że cały przemysł motoryzacyjny ulega globalizacji i ujednoliceniu, problem nie tyczy się tylko Alfy wszystko przeradza się w produkcje masową i nie ma być dobre tylko funkcjonalne myślę że stąd wynikają te problemu nie zaznamy już raczej prawdziwiej Alfy to smutne ale trudno cieszmy się tym co mamy
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  6. #26
    cin_ek
    Gość

    Domyślnie

    jak tak dalej pójdzie to posiadanie takiej "prawdziwej" Alfy będzie się opłacało bo kiedyś Alfisti będą wstanie dać za nią dobre pieniądze żeby tylko mieć Alfę a nie coś z logo Alfy. Szkoda że to nie Fiat korzysta z rozwiązań Alfy a odwrotnie - Alfa w ogóle ma jakiś jeszcze swój niezależny dział rozwoju/innowacji czy tylko jakieś wspólne rozwiązania? Dla mnie zaskoczeniem było nawiązanie współpracy z Microsoftem i pakowaniem kolejnych zbędnych dupereli do auta robiąc z niego powoli cuda typu aparat z telefonem walkmanem telewizorem i czym sobie tam jeszcze chcesz zabijając ducha pierwotnej motoryzcji i radochy jaka z tego płynęła. Lubię prostotę i pakowanie kolejnych elektronicznych gadżetów zaczyna mnie wkurzać. Liczę na to że się kiedyś opamiętają i wrócą do korzeni.

  7. #27
    obserwator737
    Gość

    Domyślnie

    dzisiaj testowalismy MiTo z Windows ...niestety produkt wujka Billa wczoraj działał a dziś przestał ...w ogóle co to za bzdury - muzyka to audio cd a nie jakieś stratne formaty

  8. #28
    cin_ek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał obserwator737 Zobacz post
    dzisiaj testowalismy MiTo z Windows ...niestety produkt wujka Billa wczoraj działał a dziś przestał ...w ogóle co to za bzdury - muzyka to audio cd a nie jakieś stratne formaty
    a później znowu ktoś powie że Alfa jest awaryjna

  9. #29
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    mało tego, wywaliło fatal error ten blue and me i sie zesrało zegry się wyłaczyły i musiałem restetować Mito

  10. #30
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Informacje o nowej V6 Chryslera, ktora w przyszlosci bedzie mogla byc montowana w Alfie: italiaspeed.com

Podobne wątki

  1. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  2. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory