Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 61

Temat: Zaciski Brembo ze 166 w 155

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Więc mod usunie co zbędne i tyle Temat jest taki a nie inny bo 90% ludzi chce pakować (albo już zapakowało - czyt. zachód) zaciski ze 166 bo są mega łatwiej dostępne niż z FC a koszt adapterów jest niższy niż przesiadka na zwrotnice z FC.

  2. #22
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Zaciski brembo do tarcz 305mm 400zł
    zwrotnice z FC 150-300zł
    klocki do zestawu ?
    tarcze 305mm ?

    Na pewno tarcze klocki są droższe do większych zestawów i raczej tarcze na 4 śruby cieżko dostac
    Zaciski duże brembo kupisz drożej ale łatwiej dostać koszt adapterów jest dużo większy od używki zwrotnic FC

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Ta dyskusja nie ma żadnego sensu. Jeśli ktoś chce z FC to żaden problem, zwrotnica, zacisk, przekładka i po problemie, przecież nikt nie broni. Po to napisałem w temacie że chodzi o 166 bo tu trzeba dorobić adaptery i jest to trochę inna zabawa a zaczęła się dyskusja o przewadze jednych świąt nad drugimi.
    Ja chcę takie bo mam już zaciski i mam sprawne auto, a nikt nie bierze pod uwagę że w kupionych zwrotkach np. trzeba będzie wymienić łożyska a to daje kolejne 300-400zł i wtedy robi się już o parę stówek drożej.
    Jak skończę to podam ile mnie to kosztowało w całości.

  4. #24
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasztelan Zobacz post
    Ta dyskusja nie ma żadnego sensu. Jeśli ktoś chce z FC to żaden problem, zwrotnica, zacisk, przekładka i po problemie, przecież nikt nie broni. Po to napisałem w temacie że chodzi o 166 bo tu trzeba dorobić adaptery i jest to trochę inna zabawa a zaczęła się dyskusja o przewadze jednych świąt nad drugimi.
    Ja chcę takie bo mam już zaciski i mam sprawne auto, a nikt nie bierze pod uwagę że w kupionych zwrotkach np. trzeba będzie wymienić łożyska a to daje kolejne 300-400zł i wtedy robi się już o parę stówek drożej.
    Jak skończę to podam ile mnie to kosztowało w całości.
    Piotrunio sam założyłeś taki temat żeby dywagować dolicz do duzych brembo wieksze koło i już masz z 1000zł wiecej a gdzie jeszcze oponka na wieksze koło
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 08-02-2015 o 14:03

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Problem jest tylko dla właścicieli 155 z ts8v i chyba 1.6- 1.8 ts 16v ponieważ tam jest najcieńsza zwrotnica na łączeniu z amorem i żadna inna nie podejdzie (ew od 2.0 16v ale trzeba wymienić tez końcówki i drążki kierownicze.).

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    Rafał , hmmm co ty piłes "ponieważ tam jest najcieńsza zwrotnica na łączeniu z amorem" amory masz standardowe , i te mocowanie jest takie same

    Pomyliło Ci się z mocowaniem zacisku chyba , bo w przypadku 257 , będzie tak ze są śruby mniejsze , niz przy zawieszeniu w 2,0 16V .
    tak to zwrotnica niczym sie nie rózni , ani końcówkami ani nic , wszystko kompatybilne ( przeca przerabiałem to w TD )
    A dokładnie pomierzę i porobie zdjęcia jak we wtorek zacznę rozbiórkę Formuły ( w końcu ) bo tam będę pakował chyba zawieche właśnie z 2,0 16V . Tak żeby mieć wszystkie 3 na takim samym zawieszeniu , bo na magazyn kupie pare częsci i będzie git , a nie wachlowanie 4 kompletami tarcz .

    Dodano po 7 minutes:

    A takie pytanie , bo zwrotnica w FC , jest inna , przypadkiem przegub nie jest też inny ? bo łożysko wiemy ze jest na bank inne ( większe ) więc teraz jak z piastą i przegubem ? mierzył to ktos

    Bo nie ukrywam do mojej 2,0 16V bym takie cudo zrobił , pierdzielić jakies adaptery przynajmniej mam pewne chodz wyjdzie taki zestaw koło 2tys zł ( za to mozna 155-tke kupic )
    Ostatnio edytowane przez Dziaru ; 08-02-2015 o 17:39 Powód: Dodano

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Nie.W V6,2.5 TD amortyzatory są inne.Właśnie mocowaniem do zwrotnicy się różnią.Może i charakterystyką ze względu na ciężki przód.

  8. #28
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Zawieszenie 155V6 jest takie same jak FC 16V Turbo i ztego co wiem wymiana zwrotnic z 20VT jest bez żadnych przeróbek więc swap do 155V6 powinien być bezproblemowy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    nie potrzebuje ktoś nowego oryginalnego łożyska zwrotnicy do 155 V6 ? bo mi cholera lezy

  10. #30
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Andrew.ja pisałem do Dziara,że amory między ts a v6 się różnią.
    Dziaru,będę potrzebował takie łozysko

Podobne wątki

  1. Zaciski brembo a ET
    Utworzone przez pampik w dziale 166
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post / autor: 11-04-2016, 11:49
  2. AR 159 140 KM i zaciski Brembo? Why not?
    Utworzone przez Sławek1984 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-08-2015, 22:12
  3. [MiTo] zaciski Brembo
    Utworzone przez ruby81 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 28-02-2015, 22:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory