Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: AR 159 140 KM i zaciski Brembo? Why not?

Użytkownik Embrion
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.8 MPi (140 KM)

Smile AR 159 140 KM i zaciski Brembo? Why not?

Ostatnio wpadłem na pomysł żeby zmienić zwykłe seryjne zaciski (montowane w wersji 1.8 MPi) na zaciski brembo z napisem alfa romeo. Przerabiał może ktoś kiedyś taki zabieg? nie znam się zbytnio na mechanice i może znajdzie się jakaś dobra duszyczka która uświadomi mnie jak to wszystko wygląda . Najbardziej interesuje mnie co oprócz zacisków będę musiał wymienić i na jakie koszta się przygotować?

PS. Chciałbym żeby moje zaciski wyglądały tak jak na zdjęciu poniżej. (Zdjęcie znalazłem w internecie ale autko chyba kolegi alcesa? - coś pięknego!)
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	5555573419.jpeg
Wyświetleń:	135
Rozmiar:	147.7 KB
ID:	174441  

Użytkownik Znawca
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD

Domyślnie

Ja przerabialem;-) oba warianty.
    Pierwszy to tak jak na foto wyżej, zacisk z 166 i nowe klocki. Tarcze wypadałoby też wymienić na nowe. Wszystko inne pasuje p&p.
    (mam takie zaciski jakby co na sprzedaż:-D
    Minus tego rozwiązania jest taki, że klocki piszczą. Ponieważ zaciski są na tarcze 310, a Ty masz 305 mm. Więc klocek wystaje za obrys tarczy. Robi się rant i piszczy. Ja osobiście tak jeździć nie mogłem, bo piszczenie (testowałem 3 rodzaje klocków, smary, podkładki antywibracyjne) doprowadziło mnie to szału.
    Drugi wariant (który właśnie założyłem) to swap na duże Brembo z 159 i tarcza 330.
    Potrzebujesz zwrotnic, piast z Alfy 159, 2.4 lub dowolnej Ti. Do tego tarcza 330 i inne klocki.
    I osobiście polecam Ci ten drugi wariant, klocki nie piszczą, tarcza duża, fajnie wygląda na 19" felgach.
    O koszty zapraszam na PW.

Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto