Więc mod usunie co zbędne i tyleTemat jest taki a nie inny bo 90% ludzi chce pakować (albo już zapakowało - czyt. zachód) zaciski ze 166 bo są mega łatwiej dostępne niż z FC a koszt adapterów jest niższy niż przesiadka na zwrotnice z FC.
Więc mod usunie co zbędne i tyleTemat jest taki a nie inny bo 90% ludzi chce pakować (albo już zapakowało - czyt. zachód) zaciski ze 166 bo są mega łatwiej dostępne niż z FC a koszt adapterów jest niższy niż przesiadka na zwrotnice z FC.
Zaciski brembo do tarcz 305mm 400zł
zwrotnice z FC 150-300zł
klocki do zestawu ?
tarcze 305mm ?
Na pewno tarcze klocki są droższe do większych zestawów i raczej tarcze na 4 śruby cieżko dostac
Zaciski duże brembo kupisz drożej ale łatwiej dostać koszt adapterów jest dużo większy od używki zwrotnic FC
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Ta dyskusja nie ma żadnego sensu. Jeśli ktoś chce z FC to żaden problem, zwrotnica, zacisk, przekładka i po problemie, przecież nikt nie broni. Po to napisałem w temacie że chodzi o 166 bo tu trzeba dorobić adaptery i jest to trochę inna zabawa a zaczęła się dyskusja o przewadze jednych świąt nad drugimi.
Ja chcę takie bo mam już zaciski i mam sprawne auto, a nikt nie bierze pod uwagę że w kupionych zwrotkach np. trzeba będzie wymienić łożyska a to daje kolejne 300-400zł i wtedy robi się już o parę stówek drożej.
Jak skończę to podam ile mnie to kosztowało w całości.
Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 08-02-2015 o 14:03
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Problem jest tylko dla właścicieli 155 z ts8v i chyba 1.6- 1.8 ts 16v ponieważ tam jest najcieńsza zwrotnica na łączeniu z amorem i żadna inna nie podejdzie (ew od 2.0 16v ale trzeba wymienić tez końcówki i drążki kierownicze.).
Rafał , hmmm co ty piłes "ponieważ tam jest najcieńsza zwrotnica na łączeniu z amorem" amory masz standardowe , i te mocowanie jest takie same
Pomyliło Ci się z mocowaniem zacisku chyba , bo w przypadku 257 , będzie tak ze są śruby mniejsze , niz przy zawieszeniu w 2,0 16V .
tak to zwrotnica niczym sie nie rózni , ani końcówkami ani nic , wszystko kompatybilne ( przeca przerabiałem to w TD )
A dokładnie pomierzę i porobie zdjęcia jak we wtorek zacznę rozbiórkę Formuły ( w końcu ) bo tam będę pakował chyba zawieche właśnie z 2,0 16V . Tak żeby mieć wszystkie 3 na takim samym zawieszeniu , bo na magazyn kupie pare częscii będzie git , a nie wachlowanie 4 kompletami tarcz .
Dodano po 7 minutes:
A takie pytanie , bo zwrotnica w FC , jest inna , przypadkiem przegub nie jest też inny ? bo łożysko wiemy ze jest na bank inne ( większe ) więc teraz jak z piastą i przegubem ? mierzył to ktos
Bo nie ukrywam do mojej 2,0 16V bym takie cudo zrobił, pierdzielić jakies adaptery przynajmniej mam pewne
chodz wyjdzie taki zestaw koło 2tys zł ( za to mozna 155-tke kupic
)
Ostatnio edytowane przez Dziaru ; 08-02-2015 o 17:39 Powód: Dodano
Nie.W V6,2.5 TD amortyzatory są inne.Właśnie mocowaniem do zwrotnicy się różnią.Może i charakterystyką ze względu na ciężki przód.
Zawieszenie 155V6 jest takie same jak FC 16V Turbo i ztego co wiem wymiana zwrotnic z 20VT jest bez żadnych przeróbek więc swap do 155V6 powinien być bezproblemowy
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
nie potrzebuje ktoś nowego oryginalnego łożyska zwrotnicy do 155 V6 ? bo mi cholera lezy![]()
Andrew.ja pisałem do Dziara,że amory między ts a v6 się różnią.
Dziaru,będę potrzebował takie łozysko