Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Nie wchodzi płynnie na obroty

  1. #11
    zor-ro1970
    Gość

    Domyślnie

    Koledzy resetu nie robiłem to fakt,jutro bede miał na sprawdzenie nową przepływke oczywiscie Boscha,zobaczymy jak sie zachowuje,pozdrawiam .A jak cos we wtorek lece na wykasowanie błedów i zobaczymy jak sie sonda zachowuje.A co do czujnika hm ,koles z serwisu(mój zaufany przyjaciel)posłuchał przez telefon jak pracuje zimny silnik po dodaniu gazu(strzelanie w tłumik)Jego opinia cyt;czujnik temperatury!!!heh. Zalewa silnik zbyt bogata mieszanka bo np. pokazuje minus 70 st.Jak jest ciepły zachowuje sie inaczej ,wiec jego opinia to czujnik temp,jak sie rozgrzeje przechodzi w stan awaryjny bierze srednią z 2 czujników.Panowie ,gdzie ten czujnik sie znajduje ,aby go wymienic ,koszt ok 35 zł wiec ,tylko gdzie on jest silnik 1.8TS

  2. #12
    zor-ro1970
    Gość

    Domyślnie

    Witam kolegów znalazlem czujnik temperatury płynu ,odpiolem przygazowałem ten sam efekt (strzelanie w tłumik) oraz załacza sie wentylator chłodnicy.Czy on jest do wymiany??A moze czujnik temperatury powietrza tylko gdzie on sie znajduje??pozdrawiam

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    To normalne że załączył się wiatrak bo ECU stwierdziło po odłączeniu zbyt duża temperaturę. Co do pomiaru temperatury zasysanego powietrza to mierzy ją przepływomierz
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #14
    zor-ro1970
    Gość

    Domyślnie

    Panowie ,uff ulżyło na sercu.Pożyczyłem od kolesia przepływomierz (kupił nowy 2 tygodnie temu)Ten sam silnik ten sam symbol przepływki co u mnie -Bosch 0280 218 019.I cóz silnik pracuje jak nówka,płynnie wchodzi na obroty bez zachwiania. Na zimnym ten sam efekt tzn.pieknie smiga,wkręcam do 7000 bez problemu i żadnych zadyszek.Szukalismy gdzie indziej a okazało sie ze przepływomierz dawał takie efekty pracy silnika ,szczególnie na zimnym strzelanie w tłumik.Pozdrawiam wszystkich za dobre chęci w celu rozwiązania problemu.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar borsukmax
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    piotrków trybunalski
    Auto
    ALFA ROMEO 156 1.8 106KW TS
    Postów
    531

    Domyślnie

    widzę ze walczyliście z takim problemem jak ja do 4000 Idze ostro po nich do 5000 mol i potem znów ogień dziś kupiłem sondę ngk powinno pomoc komputer wskazywał ze sonda stoi w wartości 0.49v na kazdych obrotach przeplywka pracowała,bez zarzutu,tylko u mnie nic nie strzela tylko na rozgrzanym silniku po zgaszeniu problem ponieważ jak ja zgaszę i odpalę gaśnie jak przytrzymam chwile na większych obrotach wraca do normy

  6. #16
    provokator
    Gość

    Domyślnie

    nie pisz w dwóch tematach jednocześnie na jakiej podstawie stwierdzasz że przepywomierz jest dobry?
    to że nie wyrzucił błędu nic przecież nie oznacza bo musiałby być już całkiem zdechnięty by błędy dawać...

  7. #17
    ViP Pirat drogowy Avatar szamacz
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GT 1.9 jtd
    Postów
    261

    Domyślnie

    i jak borsukmax wymiana sondy pomogła?
    To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...

    AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
    AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance

  8. #18
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1,8 TS
    Postów
    22

    Domyślnie

    Podepnę się po temat, żebynie tworzyć nowych wątków. U mnie sytuacja jest dosyć podobna tzn. od dołu ładnie ciągnie auto tak mniej więcej do 3950 obrotów, poźniej następuje lekkie zdławienie i mały spadek mocy, po przekroczeniu 4100 do mniej więcej 5000 obrotów jest okej, natomiast przy 5000 jast podobnie jak niżej przejdzie na 5100 i ładnie ciągnie aż do końca nie mam pomysłu gdzie szukać przyczyny zjawiska, tak samo jest na benzynie jak i LPG, dodam, że motor 1,8 TS.

Podobne wątki

  1. obroty spadają i rosną krokowo, nie płynnie ?
    Utworzone przez rue30 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2011, 19:21
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-08-2011, 12:09
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-08-2011, 09:26
  4. Nie wchodzi na obroty
    Utworzone przez Adwokat74 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-09-2010, 18:28
  5. [164] Nie wchodzi w obroty - 2.5 TD VM
    Utworzone przez berciko1 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-11-2009, 14:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory