Witajcie!
Poprzedni wlasciciel niezle dymil w samochodzie i nawet mam troche tego smrodku i brudu za szybka zegarow. Da sie je rozebrac i odkurzyc? ^^ dzieki i pozdrawiam!
Edit: Zegary poliftowe
Witajcie!
Poprzedni wlasciciel niezle dymil w samochodzie i nawet mam troche tego smrodku i brudu za szybka zegarow. Da sie je rozebrac i odkurzyc? ^^ dzieki i pozdrawiam!
Edit: Zegary poliftowe
Ostatnio edytowane przez alcapone154 ; 18-02-2015 o 00:09
Przednia szybka w zegarach jest mocowana na zatrzaski i można ją po wymontowaniu zegarów zdjąć i wyczyścić. Jak wymontować zegary przeczytasz tu:http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...okladowym.html Dotyczy zegarów przed liftem, ale konstrukcyjnie nie ma wielkich różnic.
Ostatnio edytowane przez śmigacz ; 18-02-2015 o 00:19
Były:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 140 KM
Alfa Romeo Gtv 2.0 TS 150 KM
Alfa Romeo 145 1.4 TS 103 KM
Jest:
Alfa Romeo 147 1.6 TS 105 KM Rosso Proteo
Alfa Romeo MITO 1.4 Multiair 105 KM Rosso
Ok dzieki cijeszcze jedno pytanie: moge odpiac licznik z wtyczki bez zadnych pozniejszych problemow typu migotanie czy jakies bledy ?
Jeśli nie wymieniasz licznika na inny to nie będzie migotania. Wyjmij kluczyk ze stacyjki na czas operacji. Trochę trudno wyjąć zegary bez zdejmowania kierownicy, ale da się. Kierownicę odsuń maksymalnie do siebie i w dół, potem odkręć śrubki i trzeba trochę pomanewrować zegarami. Wtyczka ma zabezpieczenie, po jego odchyleniu praktycznie wyskakuje sama. Szybkę zdejmuj ostrożnie, bo zatrzaski są delikatne i przy siłowym podejściu łatwo je połamać, szczególnie jeśli auto stało na mrozie.
Były:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 140 KM
Alfa Romeo Gtv 2.0 TS 150 KM
Alfa Romeo 145 1.4 TS 103 KM
Jest:
Alfa Romeo 147 1.6 TS 105 KM Rosso Proteo
Alfa Romeo MITO 1.4 Multiair 105 KM Rosso
Okdlatego je chce odpiac, w domu bedzie latwiej je odkurzyc a i bede mogl zatrzaski potraktowac wczesniej suszarka. Dzieki wielke za twoje rady!