159 1.9 jtdm 150 km
-klapy przerobione w kolektorze plastikowym, przerobka w "kolektory cdti"
-egr wywalony
-dpf jest
8V - bez modyfikacji
8V - mam wyłączony EGR
1.9 16V - bez modyfikacji
1.9 16V - usunięte klapki / wyłączony EGR
2.0 16V - bez modyfikacji
2.0 16V - usunięte klapki / wyłączony EGR
2.4 20V - bez modyfikacji
2.4 20V - usunięte klapki / wyłączony EGR
159 1.9 jtdm 150 km
-klapy przerobione w kolektorze plastikowym, przerobka w "kolektory cdti"
-egr wywalony
-dpf jest
159 1.9 jtdm 16v
-klapy wywalone
-egr częściowo zaślepiony
-dpf jest
mam częściowo zaslepiony EGR i takiej opcji brakuje w ankiecie.
Tak, jak już kilka osob napisalo, pomysl na ankiete dobry, ale odpowiedzi powinny być zdecydowanie bardziej rozbudowane, żeby objac wszystkie typowe modyfikacje i nie wrzucać do jednego worka klap i EGRa
159 1.9 16v - klapy out, egr zaślepiony, dpf na miejscu i ma się dobrze
"Alfa comes with a great responsibility, 'cause no kid ever grew up with a picture of Passat on his bedroom wall."
Sprzedam: Logo (przód/tył), dekielki, QV
Polecam: Koce, kocyki, ręcznie robione maskotki
159 1.9 jtdm 8v
-dpf wywalony
-chip
159 SW 2.0 JTDm
- egr zaślepiony
- chip
Nie słyszałem aby w tym silniku były problemy z klapami w kolektorze.
Ostatnio edytowane przez CzechoPost ; 27-02-2015 o 22:13
2.0 JTDM 164 tys. km
egr - wyłączony programowo
klapy - otwrte, zablokowane programowo
dpf - seria (na razie jest ok więc został)
chip
wszystkie mody made by Sdero :-)
2,4JTDM, 190 km, opcja nadal fabryczna
159 2.4 JTDM 195tys. km
-klapy usunięte, zaspawane otwory w kolektorze
-egr zaślepiony i wyłączony programowo
-dpf wywalony
-program 232km 545nm
Teraz jakoś jeździ :-)