Dwumas zostaw. Bez niego poczujesz się jak w mazdzie 626 2.0td :]. Plomby wypadają. Jak dobrze pamiętam najmniej efektów ubocznych braku dwumasa jest w silnikach w układzie wzdłużnym.
Dwumas zostaw. Bez niego poczujesz się jak w mazdzie 626 2.0td :]. Plomby wypadają. Jak dobrze pamiętam najmniej efektów ubocznych braku dwumasa jest w silnikach w układzie wzdłużnym.
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"
W aucie jeszcze nie czuć drgań.
Dzięki.
Chodziło mi jak zastosujesz pojedyńczy. Objawy zużycia dwumasa są inne, głównie dźwiękowe
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"
A ok ;D
I tak musi jeszcze pociągnąć...
Przy wymianie trzeba też wymienić sprzęgło i wyprzęglik?
Co do tematu: olej ubywa tu i jest jeszcze go prawie połowa, więc spokojnie(bagnet):
Zdjęcie zapożyczone z forum.
To jest odma i tędy na pewno nie będą uciekać znaczne ilości oleju. Opary oleju z silnika trafiają tędy z powrotem do dolotu.
W tych silnikach często połączenia przewodów odmy "pocą się". Pomaga wymiana fabrycznych opasek zaciskowych na regulowane.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Tylko tutaj znalazłem. Dzięki ;]
na 3.03 kolejna wizyta u mechanika więc się poszuka dokładniej.
A to i ja zapytam o ten pobór oleju. Od wymiany przejechałem ok 8k km, ile oleju wlano dokładnie to nie wiem bo robił to poprzedni właściciel, komp pokazywał wszystkie kreski na full. Na bagnecie na zimnym silniku to wychodziło że jest chyba z 7 litrówwyczytałem gdzieś żeby robić to na ciepłym odczekując kilka minut po zgaszeniu, wyszło idealnie max na bagnecie. Dzisiaj postałem z 15 minut na krawężniku i po włożeniu kluczyka pokazało jedną kreskę mniej, wiadomo nie przejąłem się bo nierówne podłoże jednak dojechałem do garażu kilka km i dalej pokazuje jedną mniej... Rano jak jeździłem bankowo komp pokazywał wszystkie. Na bagnecie niby bez zmian. Mają te czujniki jakieś gorsze dni ?
Może po nocy mu się odwidzi i doda kwadracik tak jak było, wie ktoś w ogóle jaka jest różnica wg wskazań na komputerze między 1 a 5ta kreską ?
Ostatnio edytowane przez Achaj ; 13-05-2015 o 20:49
Bagnet prawdę Ci powie, a wskaźnik na zegarach traktuj jako bajer.
Poza tym jak jest brudny/uszkodzony to może full pokazywać aż do utraty ciśnieniaRównie pożyteczne jak czujniki ciśnienia w kołach
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"
Na to wychodzi, dzisiaj rano już się "naprawił" i są wszystkie kreski tak jak było od początkuDobrze, że chociaż bagnet jest - w Mercedesie bodaj W203, nie wiem czy też nie w E-klasie nie ma w ogóle bagnetu to już tragedia
![]()