Strona 69 z 186 PierwszyPierwszy ... 19596061626364656667686970717273747576777879119169 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 681 do 690 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #681
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Lublin Chmiel
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 140KM, sedan
    Postów
    165

    Domyślnie

    Ok połączyłem się z bosch m1.5.5. Sam zrobiłem sobię przejściówkę. Kabel L nie jest potrzebny do tego, bo tam jest środkowy Ground, prawy K, a lewego.. Nie ma jak ktoś chce tam robi?

    Ć samemu przejściowke niech poszuka schematu, byl gdzies na forum
    Jeśli 140 konna, z motorem 1.8 alfa dyma 150 konne e36 i e46, to pomyślcie co robi GTA... Wiem, niektórzy wiedzą, ja też chcę !

  2. #682
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V
    Postów
    9

    Domyślnie

    Panowie (i może Panie) poczytałem sobie temat i przyznam,że pod koniec z deka się pogubiłem a fejsy diagnostyczne itp to nie jest dla mnie nowość. Czy dobrze rozumiem,że takie zestaw http://allegro.pl/hit-pakiet-k-can-d...012388133.html to za dużo i niepotrzebnie wyrzucona kasa ??
    Z poprzednich postów wywnioskowałem,że starczy ELM + KKL (z przełącznikiem ale ww nie ma owego przelącznika) i ew adapter nr 1.
    Dodam,że chciałbym mieć pełny dostęp tj do ABS i xenonów rowniez. Bo program w sumie obojętnie jaki, jedyne co to podać przed zamówieniem na jakim będziemy działać i koniec.

  3. #683
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Wystarczy sam ELM 327.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #684
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Nie wystarczy








  5. #685
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    No skrót myślowy zastosowałem - ELM z adapterem 1 naturalnie.

    Ostatnio mam wrażenie na tym forum, że nikt go nie czyta i wszyscy ciagle pytają o to samo. Chyba przestanę na takie posty zwracać uwagę.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  6. #686
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa 159 2.4 Q4 sw
    Postów
    33

    Domyślnie

    Mam pytanie jako laik, zainstalowałem multiecuscan 2.3, podłączyłem kabel wszystko śmiga aż miło, tylko teraz czy można włączyć silnik (mam na myśli sprawdzanie parametrów które można wyłapać na pracującym silniku jak np: korekta paliwa czy czas wtrysku obroty silnika itp) domyślam się, że tak ale w jakiej kolejności to robić : podłączyć kabel do auta potem do laptopa następnie zapłon i start ? A drugie pytane na liczniku w aucie mam 162 500km przebiegu, w multiecuscan pokazuje mi 157 500km skąd wynika ta różnica 5k km czyżby ktoś przy tym majstrował ? dziwi mnie to ,że przekłamanie jest w drugą stronę.

  7. #687
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    AR 159 1.9 JTS Distinctive
    Postów
    13

    Domyślnie

    Pomóżcie, zakupiłem przewód od viakena elm 327 w wersji v2 chodz na płytce pisze velv3, nie wiem o co chodzi, z komputerem łączy się bez problemu ale z innymi modułami już nie, rozebrałem go szukam opornika/rezystora 120 ale nie znalazlem, ktoś pomoże?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150219_203553.jpg
Wyświetleń:	492
Rozmiar:	122.1 KB
ID:	157517   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150219_203642.jpg
Wyświetleń:	481
Rozmiar:	90.7 KB
ID:	157518  

  8. #688
    Użytkownik Znawca Avatar Luck
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    KRA KNS
    Auto
    AR9 1,8 MPI LPG + Julka 1,4 TB
    Postów
    1,099

    Domyślnie

    Ja nie musiałem nic wylutowywać z niego a działa. Proponuję odezwać się do viakena, oni powinni wiedzieć co może być przyczyną.

  9. #689
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    AR 159 1.9 JTS Distinctive
    Postów
    13

    Domyślnie

    Już sobie poradziłem, poczytałem na forach fiata że ten interfejs trzeba w FES-ie ustawić jako ODBLink (USB/Bluetooth), ja wcześniej ustawiałem ELM 327 1.3+ i tylko z ECU się łączy wtedy

  10. #690
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa_Romeo 166 2.4 20v
    Postów
    289

    Domyślnie

    Panowie rozebralem to ustrojstwo ale nie mam tam opornika czy tam tez rezystora R14, jak mam go przerobic zeby to działało?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150220_092807_resize.jpg
Wyświetleń:	460
Rozmiar:	52.5 KB
ID:	157553   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150220_092816_resize.jpg
Wyświetleń:	426
Rozmiar:	54.0 KB
ID:	157554  

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory