Witam.
Ktoś się orientuje ile w Polsce zapłacę za wymianę rolki napinającej, "tej drugiej" i paska osprzętu ?
W Niemczech warsztat proponuje mi całość za 240 euro , czyli prawie 1000 zł :/ .
Witam.
Ktoś się orientuje ile w Polsce zapłacę za wymianę rolki napinającej, "tej drugiej" i paska osprzętu ?
W Niemczech warsztat proponuje mi całość za 240 euro , czyli prawie 1000 zł :/ .
Części potrzebne do naprawy Twojego auta kosztują (za najwyższą klasę jakościową) 250 zł (napinacz,rolka prowadząca, pasek)
Jest to robota na godzinę bez problemu. Miejscem w którym mechanik stwierdził wyciek raczej bym się nie przejmował jeżeli klima działa prawidłowo. Mam coś podobnego, te przewody w tym miejscu praktycznie zawsze są zapocone.
myślę,że 90% to będzie wina napinacza i rolki, altek siada zazwyczaj koło 250.000 km w JTD :-)