w sumie to można by było spróbować zgrzać/pospawać tylko to chyba trzeba komuś zapłacić? czy domowym sposobem można zrobić?![]()
w sumie to można by było spróbować zgrzać/pospawać tylko to chyba trzeba komuś zapłacić? czy domowym sposobem można zrobić?![]()
Wszystko można zrobić samemu. To nie ma wyglądać tylko trzymać.
ok jasne, tylko jakieś małe porady?![]()
Musiałbym to obejrzeć. Dawno nie miałem na stole zwykłych halogenów bo od dłuższego czasu do regeneracji wpadają ksenony. Albo odciąć i przyspawać uszy, albo mocowanie przetwornicy. Zależy co łatwiej. Możesz dać pospawać, możesz wtopić wzmocnienia z blachy i zalać epoksydem.
Ale jeżeli nadal nie wiesz jak to zrobić to obawiam się że nie zrobiszalbo zrobisz a i tak się ułamie. Trzeba mieć do tego trochę "mesa w oku"
żeby wiedzieć gdzie przykleić, wzmocnić itp.
No to mnie podbudowales nie ma cospróbuję przekładać to dziadostwo a jak się coś zepsuje to trzeba będzie polować na nowe...
Przełożyć p&p nie da się bo ksenon ma mocowanie przetwornicy. Tak czy siak rzeźba Cię czeka
Witam,
Trochę odgrzeje kotleta. Montuje na raty ori ksenony kompletne do przedlifta, mam problem z przednim czujnikiem do pozycjonowania.
Do dolnego wahacza mocuje przez otwór i daje nakrętkę, bez problemu. Natomiast w sankach mam dwa otwory chyba fi8 czy fi7, wg epera i DTE tam powinny być wkręcone dwie śruby M6x16 mocujące wspornik z potencjometrem. Czegoś mi brakuje w tych otworach? jakieś tuleje gwintowane? Mam wybrakowane sanki? Jakieś systemy żeby wkręcić w te otwory dwie śruby mocujące?