Nie raz i nie dwa miałem oferty kupna tarcz i klockow które zdjąłem z auta.... I były to naprawdę mocno zużyte podzespoły....
Nie raz i nie dwa miałem oferty kupna tarcz i klockow które zdjąłem z auta.... I były to naprawdę mocno zużyte podzespoły....
Nie wątpię, że są chętni.
Wysłane z S3
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
ciezka sprawa w dpie z uzywkami
No to żadna oszczędność, tym bardziej, że P7 jakąś topową oponą znowu nie jest, raczej budżetową wśród Pirelli, na mokrym akurat ma gorsze recenzje niż wspomniany wyżej nexen (w tym rozmiarze w oponeo 260zł) :
http://www.tyrereviews.co.uk/Article...-Tyre-Test.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Article...-Tyre-Test.htm
Tzw budżetowe mądrze wybrane naprawdę są bardzo przyzwoite to większości zastosowań.
I oczywiście że od źródła pochodzenia zależy i tego do czego używać będziemy itd. Jakieś sportowe opony powiedzmy w cenie 1tys sztuka gdy się trafią za 2stówki zdjęte po kilku kółklach kwalifikacyjnych na jakimś torze to amatorowi takiej jazdy torowej super posłużą. Ale na codzienne na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów od handlarza - nie.
@ wkamil : oczywiście tarcze i klocki, zaciski wiadomo posprawdzać trzeba itd.
Takie testy to wiesz... proszę, oto innyhttp://www.tyrereviews.co.uk/Article...-Tyre-Test.htm I tutaj P7 jest lepsze od nexena na mokrym, ale za to nie byłszczy przy auqaplaningu, chociaż w tym teście, w którym niby nexen okazał się lepszy na mokrym, P7 było świetne w aquaplaningu
![]()
Jezdźił ktoś na belgijskich oponach Minerva? Cena za komplet w rozmiarze 225/45/18 to ok 950zł