Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Temat: Zerwany pasek rozrządu w 2.0JTd 170KM

  1. #31
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    To chyba nie znasz budowy i zasady działania CR w JTD'ekach
    Teraz pojechałeś.
    Zrzucali głowicę = demontowali listwę.
    Spuść sobie paliwo z listwy, poskręcaj ponownie przewody i spróbuj uruchomić silnik za pierwszym, drugim czy trzecim nawet zakręceniem. Powodzenia
    Chyba że pompa w 156 jest magicznie odpowietrzająca układ w takim wypadku.
    Ostatnio edytowane przez magil ; 06-03-2015 o 16:54
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #32
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar szejk
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Zachodniopomorskie/Lubuskie
    Auto
    Alfa 159 2.4 210km Q4/159 2.0 JTDM TI
    Postów
    364

    Domyślnie

    Widzę, że Magil sprowadził kolegę jaboleq na ziemię.

    W którym miejscu porównałem TDI PD do zasilania typu CR? Wybierasz sobie coś z kontekstu i się czepiasz, zarzucając brak wiedzy.
    Pisałem o fakcie, że sama pompa niskiego ciśnienia w baku, czy to w CR czy PD, nie jest w stanie efektywnie odpowietrzyć CAŁKOWICIE pustego układu.

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Teraz pojechałeś.
    Zrzucali głowicę = demontowali listwę.
    Spuść sobie paliwo z listwy, poskręcaj ponownie przewody i spróbuj uruchomić silnik za pierwszym, drugim czy trzecim nawet zakręceniem. Powodzenia
    Chyba że pompa w 156 jest magicznie odpowietrzająca układ w takim wypadku.
    Zdejmowałem ostatnio pompę CR, filtr paliwa i listwę i po złożeniu auto odpaliło po 4 obrotach wału. Ojjjj tak trudno odpowietrzyć układ.

    Nadymione z komórki.

    Cytat Napisał szejk Zobacz post
    Widzę, że Magil sprowadził kolegę jaboleq na ziemię.

    W którym miejscu porównałem TDI PD do zasilania typu CR? Wybierasz sobie coś z kontekstu i się czepiasz, zarzucając brak wiedzy.
    Pisałem o fakcie, że sama pompa niskiego ciśnienia w baku, czy to w CR czy PD, nie jest w stanie efektywnie odpowietrzyć CAŁKOWICIE pustego układu.
    Nie ośmieszaj się.

    Nadymione z komórki.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #34
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Zdejmowałem ostatnio pompę CR, filtr paliwa i listwę i po złożeniu auto odpaliło po 4 obrotach wału. Ojjjj tak trudno odpowietrzyć układ.
    Bajki możesz pisać, ale mi kitu nie wciśniesz. Nie wiem czy w 156 pompa za jednorazowym włączeniem zapłonu odpowietrzy układ, ale w 159 na pewno nie.
    Ostatnio edytowane przez magil ; 06-03-2015 o 20:29
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Bajki możesz pisać, ale mi kitu nie wciśniesz. Nie wiem czy w 156 pompa za jednorazowym włączeniem zapłonu odpowietrzy układ, ale w 159 na pewno nie.
    Tu przyznam rację, że zapłon robiłem 2 razy ale nie napisałem, że trzeba coś odpowietrzać w nie wiadomo jaki cudny sposób. Wystarczy poskręcać wszystko, zapłon raz czy dwa i pali prawie od strzału.

    Chyba, że w baku 159 ma pompę z opla i nie daje rady

    Nadymione z komórki.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #36
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Debrzno
    Auto
    Alfa GT JTD Alfa 159 JTD 2.0
    Postów
    117

    Domyślnie

    Alfka odebrana od mechanika .silnik pracuje pięknie ,problemy z odpalaniem po szlifie głowicy to typowe tak mi powiedział mechanik Alfka była kręcona długo bo brak było właściwego ustawienia zaworów głowica uzbrojona została w nowe części zawory ,popychacze koniki szklanki gumki i coś tam jeszcze nie znam się.Mechanik kręcił silnikiem a następnie robił przerwę by coś tam z ciśnieniem się wyrównało.Rura dolotowa do kolektora ssącego w momencie kręcenia była zdemontowana i cała mieszanka paliwowa był wywalana na zewnątrz .Układ paliwowy był odpowietrzony .Obecnie silnik pracuje pięknie tylko portfel chudszy o 5000.00

    Dodano po 15 minutes:

    w poniedziałek wrzucę fotki z naprawy bo poprosiłem mechanika by zrobił to dla mnie bym miał historie na forum .Problem z odpalaniem to głównie wina pustego układu olejowego który reguluje ustawienia zaworów.
    Ostatnio edytowane przez Lech ; 06-03-2015 o 21:04 Powód: Dodano

  7. #37
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Chyba, że w baku 159 ma pompę z opla i nie daje rady
    No chyba Ja u siebie wszystko rozbieram 3-4 razy do roku. I po poskładaniu do kupy muszę włączyć zapłon 8-10 razy, żeby auto odpaliło. Sam zastanawiałem się czy to normalne, ale kilka osób mnie w tym utwierdziło.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #38
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Fabryczne popychacze są zalane z tego co wiem. A pierwsze odpalenie po zrobieniu głowicy powinno być na sucho (tj. bez podłączonych wtrysków) aby uzupełnić olej we wszystkim co go potrzebuje.

    Dobrze, że zrobione. Tylko te koszty b.duże wg mnie. 3k rozumiem ale 5k ... ;(

    Nadymione z komórki.
    Ostatnio edytowane przez jaboleq ; 06-03-2015 o 21:29
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

Podobne wątki

  1. zerwany pasek rozrządu alfa 156 2,5v6
    Utworzone przez darcio w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-07-2015, 12:48
  2. Zerwany pasek rozrządu,jakie są skutki? 3.0 V6 24V
    Utworzone przez Raulcarlos w dziale 166
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 12-02-2015, 06:54
  3. [145] 145 1.9jtd zerwany pasek rozrządu.
    Utworzone przez tomkolp w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-07-2013, 21:23
  4. Zerwany pasek rozrządu - procedura naprawy V6
    Utworzone przez bloksi w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-11-2011, 21:26
  5. AR 156 1.8 TS Pasek rozrządu zerwany. POMOCY
    Utworzone przez Roalek w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 06-05-2009, 22:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory