Ostatnio edytowane przez magil ; 06-03-2015 o 16:54
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Widzę, że Magil sprowadził kolegę jaboleq na ziemię.
W którym miejscu porównałem TDI PD do zasilania typu CR? Wybierasz sobie coś z kontekstu i się czepiasz, zarzucając brak wiedzy.
Pisałem o fakcie, że sama pompa niskiego ciśnienia w baku, czy to w CR czy PD, nie jest w stanie efektywnie odpowietrzyć CAŁKOWICIE pustego układu.
Ostatnio edytowane przez magil ; 06-03-2015 o 20:29
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Alfka odebrana od mechanika .silnik pracuje pięknie ,problemy z odpalaniem po szlifie głowicy to typowe tak mi powiedział mechanik Alfka była kręcona długo bo brak było właściwego ustawienia zaworów głowica uzbrojona została w nowe części zawory ,popychacze koniki szklanki gumki i coś tam jeszcze nie znam się.Mechanik kręcił silnikiem a następnie robił przerwę by coś tam z ciśnieniem się wyrównało.Rura dolotowa do kolektora ssącego w momencie kręcenia była zdemontowana i cała mieszanka paliwowa był wywalana na zewnątrz .Układ paliwowy był odpowietrzony .Obecnie silnik pracuje pięknie tylko portfel chudszy o 5000.00
Dodano po 15 minutes:
w poniedziałek wrzucę fotki z naprawy bo poprosiłem mechanika by zrobił to dla mnie bym miał historie na forum .Problem z odpalaniem to głównie wina pustego układu olejowego który reguluje ustawienia zaworów.
Ostatnio edytowane przez Lech ; 06-03-2015 o 21:04 Powód: Dodano
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Fabryczne popychacze są zalane z tego co wiem. A pierwsze odpalenie po zrobieniu głowicy powinno być na sucho (tj. bez podłączonych wtrysków) aby uzupełnić olej we wszystkim co go potrzebuje.
Dobrze, że zrobione. Tylko te koszty b.duże wg mnie. 3k rozumiem ale 5k ... ;(
Nadymione z komórki.
Ostatnio edytowane przez jaboleq ; 06-03-2015 o 21:29