Moja 156 JTS z 2002r (lift wnętrza) poszła po...pół roku za 9k. A oglądały ją aż 2 osoby, z czego ta druga ją kupiła. Auto było zadbane i na wypasie. Stawiam na to, że owiany złą sławą JTS swoje zrobił.
Moja 156 JTS z 2002r (lift wnętrza) poszła po...pół roku za 9k. A oglądały ją aż 2 osoby, z czego ta druga ją kupiła. Auto było zadbane i na wypasie. Stawiam na to, że owiany złą sławą JTS swoje zrobił.
Kwota za jaką sprzedamy auto zależy od różnych zmiennych, na które czasem nie mamy wpływu. Liczyłbym na 8 -9.5k za taką alfę
będe sprzedawał wiosną albo latem, model 156 po FL, rocznik 2004, 1.9 16v jtd, 140 KM z czipem niedużym, jak ktoś będzie szukał, prosze pisac wiadomosci na priv.
akurat układ korbowo tłokowy na styku z panewkami w JTS 2.0 został poprawiony. problemem są nagary odkładają się w tym silniku i dobre serwisowanie nie ma tu nic do rzeczy. ze zaktualizowanym softem w ECU (kampania fabryczna) nagary w kanałach dolotowych nadal będą się odkładać, choć w mniejszym tempie. niestety jest to smutny problem, który dyskwalifikuje ten silnik w moich oczach.
praktycznie rzecz biorąc najlepszym rozwiązaniem byłby 2.0 TS 16V 170KM z Alfy 166 z wałem pożyczonym od JTS-a
In October 2013, Top Gear magazine placed the Dedra on its list of "The 13 worst cars of the last 20 years.".
Jak 20 TS 170 koni ? był taki i co ma zmienione w por ze 150?
A nagar rzekomo się czyści w JTS co jakiś czas.
Prawie 5 lat temu sprzedałem 156 1.9 JTD z 1998 roku, zadbana, z oryginalnym przebiegiem 180 tys km. Ogłoszenie wystawiłem na forum alfaholików, alfaclubu i alfapomorze, nie wiązałem z nim dużych nadziei dlatego też było w nim mało informacji, brakowało nawet nr telefonu, po kilku dniach planowałem wystawić na otomoto i przygotować bardziej szczegółowy opis. Na następny dzień otrzymałem maila z kilkoma pytaniami, po kilku mailach i telefonach odbyły się oględziny na miejscu, wizyta w ASO(znaleźli kilka pierdół co przy serwisowych cenach urosło do kilku tysięcy), po negocjacjach ceny została sprzedana za 10500zł(wystawiona za 12500zł, z racji kończącego się OC przystałem na tą propozycje kupującego)
teraz: '17 AR Giulia 2.0 TB Multiair Business, Rosso Alfa
kiedyś:'07 AR Spider 2.4 JTDm 20v Exclusive, Nero Carbonio'93 AR 33 1.7 IE 8v, Blu Spazio metalic'06 AR 159 1.9 JTDm 16v Progression, Nero Oceano
'04 AR 147 1.6 TS 16v Distinctive, Nero Metallico'98 AR 156 1.9 JTD 8v Progression, Grigio Chiaro metalic
Dziadowski? Na chwilę obecną powiem szczerze, że trochę "tęsknię" za pracą tego silnika po przesiadce na klekota 1.9 w 159. Ja moją 156 JTS przejechałem 100tyś km przez 4,5 roku i nie mogę złego słowa o tym silniku powiedzieć. Poza 3 cewkami i czujnikiem położenia wału kompletnie nic mi się w nim nie działo. Tylko i wyłącznie eksploatacja mnie interesowała, czyli rozrząd, świece, oleje, filtry, itp. W zamian za to bardzo fajna kultura pracy i wrażenia akustyczne jak na R4, elastyczność, bardzo rozsądne spalanie (159 z dieslem wcale mniej w mieście nie pali, a w trasie raptem ze 2,5l różnicy). W połączeniu z lekką budą 156 naprawdę świetnie to współpracowało i byłem bardzo zadowolony z tego auta i każdemu polecę 6'tkę z tym motorem (pod warunkiem, że będzie zadbany).
In October 2013, Top Gear magazine placed the Dedra on its list of "The 13 worst cars of the last 20 years.".