Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 77

Temat: 2.2 JTS problem na zimnym śilniku

  1. #51
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    Hubert wstrzymaj się z czujnikami jak możesz albo je zamień i sprawdź, ja będę kupował 2 szt to mogę ci kupić, mam je po 60zł oryginał bosch,
    Dzisiaj zamieniłem miejscami oba czujniki i błąd P016 nie wyskakuje,pojeżdżę tydzień i jeżeli mi nie wyskoczy błąd kupuje 2 szt. czujnika położenia wałka, Oy nie wyskoczył,

  2. #52
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek_inf
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di
    Postów
    603

    Domyślnie

    Tak jak mówiłem, czujniki są takie same i można zamienić miejscami.

  3. #53
    Użytkownik Świeżak Avatar Huberto
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
    Postów
    116

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotrek_inf Zobacz post
    Tak jak mówiłem, czujniki są takie same i można zamienić miejscami.
    Na weekendzie spróbuje go zdemontować zobaczę czy nie jest jakiś zarośnięty syfem może się jakiś pył dostał i elektromagnes gorzej działa

    Dodano po 2 minutes:

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Temperatura, czy może ciśnienie oleju w początkowej fazie pracy silnika?
    Przez minutę przecież Ci się silnik nie nagrzeje.
    Może faktycznie ciśnienie oleju ale w takim razie co odpowiada za ciśnienie oleju w początkowej fazie pracy silnika i jak to zdiagnozować i czy te błędy co występują u mnie mogą się odnosić do ciśnienia oleju ?
    Ostatnio edytowane przez Huberto ; 12-03-2015 o 22:49 Powód: Dodano

  4. #54
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    Jeszcze mam pytanie odnośnie oleju ktoś na forum napisał ze do jts najlepszy dexos2, chyba ze źle zrozumiałem, jaki olej wlać bo jezdze na shell ultra pełny syntetyk.Thx

  5. #55
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał lord8 Zobacz post
    Jeszcze mam pytanie odnośnie oleju ktoś na forum napisał ze do jts najlepszy dexos2, chyba ze źle zrozumiałem, jaki olej wlać bo jezdze na shell ultra pełny syntetyk.Thx
    Sobie sprawdź w wątku olejowym, czy to na pewno jest pełny syntetyk
    5W40, pełny syntetyk, ja leję Liqui Moly High Tech.

  6. #56
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek_inf
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di
    Postów
    603

    Domyślnie

    z wątku olejowego:
    Cytat Napisał Artih Zobacz post
    Shell Helix Ultra 5W40 (olej półsyntetyczny (HC), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,8cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 76,3cSt; indeks lepkości 187; temperatura płynięcia -42°C; Liczba zasadowa TBN - 12,7)
    Niby półsyntetyk, ale parametry ma dobre

  7. #57
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    bo dexos2 leje do vivaro bo zalecany a do 2.2 jts różne teorie chodzą,
    Wojtek długo jeździsz na tym oleju?
    Piotrek a Ty na czym jeździsz?

  8. #58
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek_inf
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di
    Postów
    603

    Domyślnie

    Ja mam zalaną Selenie 5w40 Pure Energy

  9. #59
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał lord8 Zobacz post
    bo dexos2 leje do vivaro bo zalecany a do 2.2 jts różne teorie chodzą,
    Wojtek długo jeździsz na tym oleju?
    Jak kupowałem, to był zalany Motulem 8100 X-cess i tak samo zalałem. Po 10 tysiącach zmiana na Liqui Moly i kolejne zmiany (teraz właśnie trzecia, co 10k zmieniam) też Liqui Moly. Podstawowa teoria do JTSa w 159 to wymieniać częściej niż instrukcja przewiduje i utrzymywać maksymalny poziom.
    Miałem pod koniec marca się wybrać do speców JTSowych celem zajrzenia w dolot (w poszukiwaniu nagaru), ale się nie wyrobię, mimo tego, że akurat będę w Warszawie...

    Poza tym dexos to specyfikacja, nie producent

  10. #60
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lord8
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Ti
    Postów
    293

    Domyślnie

    Jak się okaże że będziesz miał ten nagar na zaworach to co czyszczenie? pomaga to w czymś? i czy ktos to wogóle czysci bo jak wpadnie do komory to porysuje wszystko.
    Ja zmieniam co 12 miesięcy i teraz mi wypada i nie wiem czym zalać może zostanę przy helix ultra albo mobila podobnego wleje 5w40

Podobne wątki

  1. Problem na zimnym silniku
    Utworzone przez RAMZES1990 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-11-2015, 21:43
  2. V6 problem z odpaleniem na zimnym
    Utworzone przez matezoma w dziale 166
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 03-01-2015, 15:41
  3. [145] Alfa 145 Boxer problem z odpaleniem na ciepłym śilniku
    Utworzone przez pawlo666 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 20:21
  4. [146] Problem na zimnym silniku.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-07-2010, 11:14
  5. [145] problem na zimnym silniku
    Utworzone przez czopas88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-07-2009, 08:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory