Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Pomocy!!! CHECK ENGINE + HILL HOLDER + VDC + gaśnie w czasie jazdy, brak mocy

  1. #11
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    AR 159 1.9 JDTm 16V
    Postów
    57

    Domyślnie

    mialem to samo 3 tygodnie temu. Mechanik mowil ze idzie to zrobic w 15 min czyszcząc styki, ale bez gwarancji że da spokój na zawsze. Skończyło się na przelutowaniu jednej wtyczki wtryskiwacza i od tego czasu (i 2000 km) żadnego objawu.
    W sumie to mój post jest potwierdzeniem kilku poprzednich - nie powiem ja też spanikowałem Głowa do góry.

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    ZS
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    55

    Domyślnie

    Czyszczenie lub psikanie kontaktem to naprawa na dzień lub kilka. Wtyczki od luzu po czasie mają powypalane styki. Poszukaj na allegro.

  3. #13
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nowogard
    Auto
    159 1.9JTDm 150KM 2005r
    Postów
    14

    Domyślnie

    Panowie, jest światełko w tunelu. Może nie będzie tak strasznie. Za waszymi radami odłączyłem akumulator, przeczyściłem klemy, posprawdzałem kable, przynajmniej te które zlokalizowałem i jest lepiej. Po podpięciu aku odpaliłem fure i cud - it's alive Niestety problem nie zniknął do końca. Po kilku kilometrach powrócił, a po chwili znowu się uspokoiło więc muszę jeszcze raz przyjrzeć się tym wtyczką na wtryskach i pozostałym kablom a potem podpiąć się pod komputer.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    ZS
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    55

    Domyślnie

    Wtyczki i tak są do wymiany na nowe Koszt to około 50 zł za komplet więc nie warto się bawić w czyszczenie co 2 dni

  5. #15
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nowogard
    Auto
    159 1.9JTDm 150KM 2005r
    Postów
    14

    Domyślnie

    Pytanie: wystarczy wymiana wtyczek na kablach, czy te na wtryskiwaczach też się jakoś wymienia?

  6. #16
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    AR 159 1.9 JDTm 16V
    Postów
    57

    Domyślnie

    Komputer zgłasza który wtrysk ma problemy - więc może się zdarzyć, że będziesz musiał wymienić tylko 1-2 albo wszystkie dla świętego spokoju. U mnie też problem powrócił zanim nie przelutowano wadliwej wtyczki (byłem w niemieckim serwisie fiata na sprawdzeniu błędów - 40 eur za podpięcie i jazdę testową, objaw wrócił po 1 tygodniu.) W cenie tej "diagnostyki" miałbym wymianę całego kompletu. O ile mi wiadomo wymieniana była tylko wtyczka od strony kabla, ale ręki nie dam sobie uciąć.

    @SpoON: Gdzie idzie wyhaczyć komplet w tej cenie? Chętnie zaopatrzyłbym się na przyszłość.

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    ZS
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    55

  8. #18
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pitman
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Benzyna
    Postów
    147

    Domyślnie

    I tego właśnie typu zjawisk nie cierpię w nowszych skomputeryzowanych autach
    Alfę skonstruowali ....OBCY.... i wszystko jasne

  9. #19
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nowogard
    Auto
    159 1.9JTDm 150KM 2005r
    Postów
    14

    Domyślnie

    Hehe, jest moc. Fura zreanimowana, chociaż nie do końca wiem co jej było Zgodnie z tym, co napisaliście wyczyściłem klemy na akumulatorze, poprawiłem klemę minusową, bo wydaje mi się, że słabo stykała (to odpinanie na motylek, to fajny patent, ale chyba nie zawsze się sprawdza) no i powypinałem kostki od wtrysków, potraktowałem sprayem kontaktowym i podoginałem je nieco, żeby ciaśniej dolegały. Zrobiłem na próbę z 50 km i wszystko było o.k. Najlepsze jest to, że jak poszedłem ją odpalić dwa dni później zgasła nawet kontrolka check engine. Magia jakaś. Nawet kompa nie trzeba było do kasowania błędów. Na razie wszystko hula i oby tak zostało

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał nowy jestem Zobacz post
    Hehe, jest moc. Fura zreanimowana, chociaż nie do końca wiem co jej było Zgodnie z tym, co napisaliście wyczyściłem klemy na akumulatorze, poprawiłem klemę minusową, bo wydaje mi się, że słabo stykała (to odpinanie na motylek, to fajny patent, ale chyba nie zawsze się sprawdza) no i powypinałem kostki od wtrysków, potraktowałem sprayem kontaktowym i podoginałem je nieco, żeby ciaśniej dolegały. Zrobiłem na próbę z 50 km i wszystko było o.k. Najlepsze jest to, że jak poszedłem ją odpalić dwa dni później zgasła nawet kontrolka check engine. Magia jakaś. Nawet kompa nie trzeba było do kasowania błędów. Na razie wszystko hula i oby tak zostało
    No to gitara.

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy, problem z turbiną - check engine
    Utworzone przez blazejsj w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 79
    Ostatni post / autor: 17-07-2018, 07:24
  2. [159] Have engine check + brak mocy
    Utworzone przez rysiek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-09-2016, 19:52
  3. [159] [159] Problemy z VDC, ABS, hill holder (VDC / hill holder unavailable) nie odpala
    Utworzone przez arci22 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-10-2014, 21:50
  4. [159] POMOCY hill holder i vdc
    Utworzone przez wisniator w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-08-2014, 09:50
  5. AR 1.6 TS 105KM mryga Check Engine i brak mocy do 2tys.
    Utworzone przez miedziu w dziale 147
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 07-03-2013, 18:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory