Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Alfa Romeo 166 2.4 JTD Plock

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Zaraz pewnie coś z Gniezna wpadnie

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Radom też godny polecenia
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Łukasz 166
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    Peugeot 406 Coupe 3.0 Była Alfa Romeo 166 2.4
    Postów
    750

    Domyślnie

    O Płocku, Gnieźnie i Radomiu to można książki pisać na każdym forum mają taką samą opinie
    Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
    Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
    Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
    Była Vectra A 1993r 1.8 B+G

  4. #14
    Użytkownik Świeżak Avatar Backdoor
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Pruszcz Gdański
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V 160KM/357,5NM TuneUp
    Postów
    173

    Domyślnie

    no to dobrze wiedzieć..a co można powiedzieć o poznaniu i szczecinie..? jakieś opinie..?xD

  5. #15
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Pojedź i zobacz. Po co się sugerujesz szczelinami? Może zdejmował zderzak bo hak chciał zamontować. Nie wiadomo. A czy był bity czy nie to ocenisz dopiero na miejscu z miernikiem lakieru, wprawnym okiem lakiernika i z kanału. Zajrzysz pod tapicerkę itd.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Polifty ze 10V to rodzynki, silnik jest super, chyba najtrwalsza jednostka i kulturę pracy ma lepszą od 20V, zainteresowałbym się i pojechał sprawdzić auto
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Majkelek
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 CF2 `2000
    Postów
    589

    Domyślnie

    Taniej w eksploatacji wyjdzie w 10V, ale stan auta musisz obejrzeć sam, bo ze zdjęć to średnio co się dowiesz..

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Płock, nie płock nie ma reguły. Gerneralnie jak ktoś chce spać spokojnie po zakupie to lepiej niech od handlarza nei kupuje auta. Nieważne skad. Taka rola handlarzyków, że kupuja tanio, picują i sprzedają żeby zarobić. Tzw rzeźnia. Zwykle picowana jest tylko wizualnie , a mechanika wychodzi pożniej.

    Co do auta z ogłoszenia to mi sie tylko nei podoba spasowanie lewego błotnika i maski. Chyba ze taki uskok ma być. Skóra dokładana z przedlifta z wczesnych lat bo nie jest perforowana na środku, ale to przeciez nie jest zbrodnia. Nie każdemu szmaty pasują.
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 22-03-2015 o 17:31
    [C

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory