To znaczy że tuleje wprasowuje nowe (jak tak to jakie) czy wulkanizuje?
To znaczy że tuleje wprasowuje nowe (jak tak to jakie) czy wulkanizuje?
Powiem ci marek że nie wiem co on tam wkłada, dużo rzeczy dorabiają sami na miejscu jak czegoś nie można kupić albo wychodzi drogo.
Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html
Dobra regeneracja nie jest tania, często do 100zł za jeden sworzeń i doliczając jeszcze koszty tulejek, to wychodzi drożej niż nowy fast. Warto dodać, że większość tych firm co regeneruje wymienia zaledwie plastikową wkładkę, a kula ze sworzniem zostaje stara. Często przy wyciskaniu sworznia ze zwrotnicy, gwint ulega uszkodzeniu i wtedy regeneracja nie jest już możliwa.
Ostatnio edytowane przez Dominik2 ; 25-03-2015 o 17:54
70 tyś??? Muzyka dla moich uszu Pewnie że chce. Jak możemy się dogadać?? 200 złociszy to za jeden czy za dwa??
Nie wypowiadaj przy mnie nawet tej nazwy. Fast kupa którą mam aktualnie wsadzoną wytrzymały 5 tysięcy (słownie pięć) przebiegu więc jak ktoś mi pisze że ma po regeneracji które wytrzymują 70 tyś to biorę beż zastanowienia
Ostatnio edytowane przez Dziubek99 ; 25-03-2015 o 18:37
Jeśli pomogłem - kliknij na gwiazdkę.
Jeżeli sworznie w fastach padają ci po 5 miesiącach to znaczy, że masz całkowicie skopane zawieszenie w swoim samochodzie i żadne wahacze nie wytrzymają dłużej. Podstawą długowieczności elementów zawieszenia jest porządny, nowy amortyzator (KYB/Sachs itd...) i sprężyna, od tego trzeba zaczynać remont zawieszenia. Górnym wahaczom fast, trzeba zarzucić tragicznej jakości tuleje, ale sworzeń wytrzyma spokojnie 30 tyś. Dolne trzymają się lepiej.
Pytanie czy poleciał mu sworzeń czy tak jak u mnie przy podobnym przebiegu wywaliło wszystkie tuleje. I uprzedzam Twoje teorie i domysły... razem z nimi wymieniane były springi i amorki. Masz jeszcze jakieś ciekawe teorie ?
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Danus, tobie Fast posypał się po 5 miesiącach, tuleje Tedgum pokrzywiły ci śruby od drążków regulacji zbieżności. Co jeszcze się stało z samochodem? Amorki nie przebiły karoserii? Oczywiście po wszystkim założyłeś TRW i od 10 lat i przebiegu 1 500 000 km jest spokój?
Ehhh... pozostawię bez komentarza te wypociny. Życzę szerokości i nie zabicia się na którymś zakręcie lub koleinie na tych "bardzo dobrych" Fastach i Tedgumach.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Moje samochody mają bardzo dobrą trakcje w każdych warunkach i w obydwóch siedzą tedgumy na tylnych wahaczach. Tobie za to można życzyć nie trafienia do kryminału, za montaż szajsretanów w miejscach do tego nieprzeznaczonych.
To tak w temacie.
http://automania.com.pl/index.php
Ja z ich usług nie korzystałem, byłem u nich jak miałem Thesis gdzie jest pierydylion wahaczy i cena ich od 300 do 1400 zł. No ale ostatecznie odmówili bo sworznie były nalewane. Jadnak gdzieś kiedyś słyszałem pozytywne opinie. Nie wiem nic z doświadczenia jak jest naprawdę.
Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
Co mi się przez łapki przewinęło:
Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v