Jak byś chciał to podjedź do mnie to podmienimy ICSa i zobaczysz czy pomogło.
Jak byś chciał to podjedź do mnie to podmienimy ICSa i zobaczysz czy pomogło.
Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html
Chętnie Kolego, ale to dopiero po niedzieli.
Odezwę się w poniedziałek.
Na razie jeszcze spróbuję coś u siebie posprawdzać..
Koledzy, tak dla pewności, jeszcze zapytam, żeby mieć pewność, że robię dobrze pomiar:
te piny B10 i B11 znajdują się w kostce z poniższego zdjęcia i są to te zaznaczone kółkiem ?
Wychodzi na to, że po zatankowaniu, napięcie na tych pinach zmniejsza się.
Ni z tego, ni z owego, zasięg Range wskoczył mi na 500KM (choć i ta wartość mija się z rzeczywistością), jednak średniego spalania nadal mi nie przelicza.
![]()
Ostatnio edytowane przez daniel-mm ; 27-03-2015 o 10:29
Ja pitole ale w Elernie jest bajzel.
Poniżej zdjęcie wtyczki.
I teraz:
1. Zobacz czy po przekręceniu kluczyka masz napięcie "+12V " do masy.
2. Zobacz co się dzieje pomiędzy pinem 3 i 4.
A dlaczego bajzel, a no dlatego, że rozpiska pinów podaje co innego, a schematy co innego. Żeby było jeszcze śmieszniej, to do danego rocznika są 3 wersje i na każdej inaczej
![]()
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77