Z tego co wiem - Optimal pakuje albo coś swojego albo oryginał.
Myśle że tutaj to nie jest ten drugi przypadek .
W kazdym razie kiedyś sprzedawałem do Ducato ich łożyska - porażka -stąd uraz.
Może teraz się poprawili![]()
Z tego co wiem - Optimal pakuje albo coś swojego albo oryginał.
Myśle że tutaj to nie jest ten drugi przypadek .
W kazdym razie kiedyś sprzedawałem do Ducato ich łożyska - porażka -stąd uraz.
Może teraz się poprawili![]()
-------
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".
W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą![]()
proszę dzwonić 792 465-368
żaden optimal ludzie bierzcie timkeny ja takie ładuje w automatyczne skrzynie biegów i są kozackie, kosze się posypią a łożysko zostanie tylko cena idzie z jakością, z tańszych to polecam fag i skf
Ja rok temu zalożyłem łożysko przednie "europejskiego producenta". Najechane 8tys km i w kabinie wytrzymać się nie da (nawet nie wycie - jakby się po tarce jechało). Kupię całą uzywaną zwrotnicę za część ceny nowego łozyska i pochodzi na pewno znacznie dłużej niź to g....no . I bez porównania mniej roboty z wymianą.
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl
Miałem kiedyś problem z łożyskiem przednim . Wytrzymywało 2000 do 3000km.I to nie zależnie jakiego producenta włożyłem.
Tak jak ty kupiłem starą zwrotnicę razem z łożyskiem na próbę. Na tym zestawie autko przejechało kilkadziesiąt tysięcy zanim trafiło na szrot.
I w tym przypadku to była raczej wina zwrotnicy, chociaż trudno to zrozumieć co tam może rozwalać łożysko.
Moja Bella
dziękuje za rady
kupiłem snr przód i skf tył.
V6 są powody do mruczenia![]()
156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v
No to na tym snr to prawdopodobnie nie najeździsz - a ile jeszcze roboty prz tym... zwłaszcza z wyciągnięciem starego. Odspajacz masz?
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl
SNR to SKF?? - jeśli tak to ok.
Odspajacz to takie coś do "odspojenia" czyli oddzielenia łozyska od zwrotnicy. Bo cztery śrubki odkręcić to żaden problem - weź i wyciągnij to stare łozysko ze zwrotnicy (zwłaszcza jak siedzi tam od nowości). Ja myślałem że cienki śrubokręt załatwi sprawę - nic z tego. Potem jeszcze trzeba ściągnąć bieżnię wewnętrzną (niby nie problem - mozna potraktować szlifierką - ale jak potraktujesz za mocno to naruszysz piastę i będzie pretekst do naprężeń i pękania). Czyli odspajacz do łozyska i do bieżni wewnętrznej. I najlepiej od razu ściągnąć całą zwrotnicę i iść na warsztat niż p...lić się dwa dni na samochodzie. Więc jak mam się znowu tak mordować to wolę wymienić całą zwrotnicę (z wprawdzie używanym ale oryginalnym łożyskiem) za ułamek ceny niż za jakiś czas robić to znowu za kupę kasy.
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl
Ja się spotkałem z odklejaczem do łożysk, więc chyba nastąpiła pomyłka w nazewnictwie.
I fakt do przedniego łożyska potrzebne są narzędzia aby wymienić je dobrze. Na moje szczęście mam wszystko na warsztacie w pracy
Nadymione z komórki.
No może i tak się nazywają, u mnie wołali odspajacz - ale może być i odklejacz. (ale one nie są ani spojone ani sklejone - więc najwłaściwsza to powinna być nazwa odzespalacz - ale to tak humorystycznie bo kojarzy mi się z innym wyrazem :-D)
Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl