Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Alfa Romeo 156 2.0 TS problem z wkręceniem na wyższe obroty

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark
    Postów
    31

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    Nie ma nic lepszego do szybkiego uśmiercenia przepływki jak bajer pt.stożek
    Właśnie, dlaczego tak się dzieje?

  2. #12
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał patrykalfa Zobacz post
    Właśnie, dlaczego tak się dzieje?
    Poza zmniejszeniem mocy,momentu obrotowego,żywotności silnika zabija przepływkę mikro kropelkami oleju do nasączania i pyłem który przepuści.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    nowogrd
    Auto
    alfa romeo 166 2.0 TS+ lpg
    Postów
    320

    Domyślnie

    A chciałem mieć stożek żeby dopowietrzyć silnik

    wysłano z domowego telefona

  4. #14
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał kotulsky Zobacz post
    A chciałem mieć stożek żeby dopowietrzyć silnik

    wysłano z domowego telefona
    Chojnacki o stożku.Cytat
    "Zazwyczaj skutkiem zastosowania filtra stożkowego jest ograniczenie wielkości maksymalnego momentu obrotowego, zwłaszcza w przypadku zamontowania stożka bezpośrednio przed przepustnicą powietrza. Poza tym taki montaż filtra powoduje jego wibracje przenoszące się z drgań zespołu napędowego co przyczynia się do przesiewania pyłu kwarcowego do wnętrza komory spalania i istotnie obniża trwałość silnika niszcząc: tłoki, pierścienie, gładź cylindrów i zawory z prowadnicami. Można przyjąć, że silnik z takim rozwiązanie straci około 50% swej trwałości. Proszę się nie łudzić, że zastosowanie tzw. DEDYKOWANEGO zestawu radykalnie rozwiąże problem przedostawania się pyłu kwarcowego w obręb komory spalania. Dedykowane zestawy bowiem składają się z takich samych filtrów stożkowych jak te, powiedzmy, uniwersalne, lecz są uzupełnione przewodami powietrznymi umożliwiającymi szybki montaż zestawu w komorze silnikowej. Przykładem, wyraźnie potwierdzającym tę sytuację, jest Porsche Carrera 3,2 L, w którym z zupełnie seryjnym filtrem powietrza zmierzyliśmy 198 KM oraz 252 Nm a po zamontowaniu DEDYKOWANEGO zestawu renomowanego producenta, składającego się ze stożkowego filtra powietrza w specjalnej obudowie oraz kształtowych rur łączących cały zestaw uzyskaliśmy na hamowni następujące parametry - 180 KM oraz 230 Nm. Dodam, że ten zestaw kosztował Klienta ponad 1000 zł."
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Czarnowo, Torun, Poland, Poland
    Auto
    AR GTV Spider 916 Lusso + AR 164 3.0 QV + AR 156 Crosswagon Q4
    Postów
    280

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    Chojnacki o stożku.Cytat
    "Zazwyczaj skutkiem zastosowania filtra stożkowego jest ograniczenie wielkości maksymalnego momentu obrotowego, zwłaszcza w przypadku zamontowania stożka bezpośrednio przed przepustnicą powietrza. Poza tym taki montaż filtra powoduje jego wibracje przenoszące się z drgań zespołu napędowego co przyczynia się do przesiewania pyłu kwarcowego do wnętrza komory spalania i istotnie obniża trwałość silnika niszcząc: tłoki, pierścienie, gładź cylindrów i zawory z prowadnicami. Można przyjąć, że silnik z takim rozwiązanie straci około 50% swej trwałości. Proszę się nie łudzić, że zastosowanie tzw. DEDYKOWANEGO zestawu radykalnie rozwiąże problem przedostawania się pyłu kwarcowego w obręb komory spalania. Dedykowane zestawy bowiem składają się z takich samych filtrów stożkowych jak te, powiedzmy, uniwersalne, lecz są uzupełnione przewodami powietrznymi umożliwiającymi szybki montaż zestawu w komorze silnikowej. Przykładem, wyraźnie potwierdzającym tę sytuację, jest Porsche Carrera 3,2 L, w którym z zupełnie seryjnym filtrem powietrza zmierzyliśmy 198 KM oraz 252 Nm a po zamontowaniu DEDYKOWANEGO zestawu renomowanego producenta, składającego się ze stożkowego filtra powietrza w specjalnej obudowie oraz kształtowych rur łączących cały zestaw uzyskaliśmy na hamowni następujące parametry - 180 KM oraz 230 Nm. Dodam, że ten zestaw kosztował Klienta ponad 1000 zł."
    Amen.

    Alfisti zawsze się pozdrawiają na drodze.

Podobne wątki

  1. [145] Zapalająca się marchewa, wyższe obroty na biegu jałowym
    Utworzone przez pedrosnk w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-07-2015, 21:09
  2. Falujące obroty Alfa Romeo 156
    Utworzone przez Romeo_Alfa w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-10-2014, 19:33
  3. Problem z Alfa 1.6 obroty
    Utworzone przez rufi w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-05-2014, 19:18
  4. Alfa Romeo 156 Nie wkręca się na obroty
    Utworzone przez guzikstunt w dziale 156
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 14-10-2013, 11:05
  5. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-07-2009, 07:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory