Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Vdc problem

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Donik
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Okolice Kielc [TKI]
    Auto
    ALFA 156 1.8 TS 140 KM 03' Grigio Africa
    Postów
    38

    Domyślnie

    Wiesz co mistrzu. Mialem problem żeby wpasowac kierownicę na frezy w maglu przez co na pewno obrocilem kierownicę za bardzo w lewo i czujnik zglupial. Ważne ze dziala

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Prawda jest taka, że kalibrację się robi MESem a nie machaniem kierownicy. Kropka.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Donik
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Okolice Kielc [TKI]
    Auto
    ALFA 156 1.8 TS 140 KM 03' Grigio Africa
    Postów
    38

    Domyślnie

    No i na pewno racja. Ważne ze mnie błąd zniknął

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie Vdc problem

    I pomógłby mes na 360st błędu kolego jaboleq?
    No i jednak jest dopuszczalna kalibracja machaniem kierownica i działa. Kropka.

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    I pomógłby mes na 360st błędu kolego jaboleq?
    No i jednak jest dopuszczalna kalibracja machaniem kierownica i działa. Kropka.
    Kalibracja ustala punkt 0. Akurat gość obracając o 360° po za maglownicą wrócił do poprzedniego punktu 0. A czujnik skrętu nie ma ograniczenia obrotu.

    Twój sposób kalibracji nie ustala punktu 0 bo niby jak? Tylko komputer to robi.

    Nadymione z komórki.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Donik
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Okolice Kielc [TKI]
    Auto
    ALFA 156 1.8 TS 140 KM 03' Grigio Africa
    Postów
    38

    Domyślnie

    Ja to rozumiem tak ze czujnik ma jakąś tolerancję skrętu a ja mu ją zaburzylem. Jadąc prosto bądź skrecajac w prawo bylo wszystko ok. Zero błędów. Błąd pojawial sie dopiero po skręcie w lewo więc myślę ze czujnik głupial bo widział za dalekie wychylenie kola kierownicy

    Ja raczej nie ustawiłem jej idealnie tak jak byla wcześniej bo ustawiłem by było prosto podczas jazdy a kiedys była delikatnie przekoszona w lewo ;-)

Podobne wątki

  1. ICS problem z radiem, problem z dzwiękiem - przerywa, pyka
    Utworzone przez deszczyk w dziale 166
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 29-02-2016, 10:43
  2. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory