Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: AR 156 2.0TS problem z mocą

  1. #11
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bronek Zobacz post
    odlaczylem przeplywomierz obroty troche falowaly ale to chyba normalne lecz auto mialo w koncu moc bez problemu na niskich obrotach auto jechalo ruszalo z kopyta wiec do wymiany przeplywomierz ?
    Objawy które opisałeś wskazują właśnie na przepływomierz.Tylko Bosch sprawdza się więc wyboru nie ma.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #12
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Aż takich ciapowatych macie diagnostów w Bolcu ?? - przecież da się zdiagnozować przepływkę. Zamiast podmieniac potencjalne sprawne rzeczy na sprawniejsze - zakup sobie interfejs (KKL) wrzuć program i zrób logi ( to jak to się robi do znudzenia na forum jest powtarzane) interfejs z alle -40zl program for free (chociaz tego nie popieram i sam używam ori ale każdy ma swoje sumienie). Temat diagnozujesz za 40zł plus paliwo i nie badasz tematu na slepo - to ułatwia życie - uwierz.

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar yarecky
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    krakow wieliczka bochnia
    Auto
    AR145 1.6 boxer:), AR145 1.7 16V boxer:)
    Postów
    160

    Domyślnie

    Sinik powinien ladnie pracowac jak benzyniaczek. Masz na 90% do wymiany (lub regeneracji ) wariator. Jesli nie wiesz czy byl robiony tam rozrzad to trzeba zrobic full serwis i oczywiscie pompa wody tez. Bedzies zmial spokoj. to jest koszt ~500-1000pln. Raczej obstawiaj przy okolo 1000pln.

    Cytat Napisał Bronek Zobacz post
    Dzis postaram sie sprawdzic przeplywomierz , rury wymienienialem przy nim bo byly dziury jak kupilem AR. Wydaje mi sie tez ze silnik wlasnie chodzi jak diesel ale tego w 100% nie jestem pewien bo mam lekka dziure na zlaczu elastycznym zaraz za sonda lambda i w tlumiku koncowym, ale jak slucham silnika to prawie klekocze jak ojca chrysler 2,5 w diesel'u . Tak mam TS'a 155KM
    Dodano po 6 minutes:

    Wg mnie tak. Mialem tak samo tez i w ten sam sposob diagnozowalem. Koszt nowego to okolo 250pln Bosch.
    Czasem wystarczy sam wklad ze srodka , bo one w roznych modelach aut czesto roznia sie tylko tą rurka. U siebie pamietam mialem rz od jakiegos opla.

    Cytat Napisał Bronek Zobacz post
    odlaczylem przeplywomierz obroty troche falowaly ale to chyba normalne lecz auto mialo w koncu moc bez problemu na niskich obrotach auto jechalo ruszalo z kopyta wiec do wymiany przeplywomierz ?
    Ostatnio edytowane przez yarecky ; 05-04-2015 o 09:54 Powód: Dodano

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Donik
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Okolice Kielc [TKI]
    Auto
    ALFA 156 1.8 TS 140 KM 03' Grigio Africa
    Postów
    38

    Domyślnie

    Przecież wariator to słychać czy przy odpalaniu czy jak bylo u mnie nawet i po nagrzaniu silnika. Praca silnika jest tak okropna ze nawet diesela to nie przypomina bo np. JTD ladniej klepie niż TS z uszkodzonym wariatorem.
    Ja obstawiam również przeplywomierz

    Wysłane z mojego C6903

  5. #15
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0
    Postów
    7

    Domyślnie

    zamowilem przeplywomierz boscha dam znac na tygodniu czy wymiana pomogla. Mam kolejne pytanie poniewaz nie grzeja mi fotele od strony kierowcy dioda po wlaczeniu sie swieci lecz ciepla wogole nie czuc po prawej stronie dioda nie swieci i tez fotel sie nie nagrzewa czy to moze byc wina jakiegos bezpiecznika ??

  6. #16
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Aż takich ciapowatych macie diagnostów w Bolcu ?? - przecież da się zdiagnozować przepływkę. Zamiast podmieniac potencjalne sprawne rzeczy na sprawniejsze - zakup sobie interfejs (KKL) wrzuć program i zrób logi ( to jak to się robi do znudzenia na forum jest powtarzane) interfejs z alle -40zl program for free (chociaz tego nie popieram i sam używam ori ale każdy ma swoje sumienie). Temat diagnozujesz za 40zł plus paliwo i nie badasz tematu na slepo - to ułatwia życie - uwierz.
    Mylisz się Kolego.Przepływomierz nie jest łatwo zdiagnozować.A kabelek i laptop +amator niemożliwe.Pomijam przypadki gdy jest zajechany do stopnia zauważalnego przez głuchego.

    Dodano po 8 minutes:

    Cytat Napisał Bronek Zobacz post
    zamowilem przeplywomierz boscha dam znac na tygodniu czy wymiana pomogla. Mam kolejne pytanie poniewaz nie grzeja mi fotele od strony kierowcy dioda po wlaczeniu sie swieci lecz ciepla wogole nie czuc po prawej stronie dioda nie swieci i tez fotel sie nie nagrzewa czy to moze byc wina jakiegos bezpiecznika ??
    Rozepnij kostkę pod fotelem i sprawdź probówką czy jest zasilanie.
    Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 05-04-2015 o 18:48 Powód: Dodano
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #17
    Użytkownik Embrion Avatar Beo
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.6 TS 2000r
    Postów
    24

    Domyślnie

    Osobiście polecam równierz zamiennik przepływomierza od Magneti Marelli (mogłem rąbnąć jakąś literówkę) - przejechałem już na niej 20k km. tańsza około 1/3 ceny oryginału.

  8. #18
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Beo Zobacz post
    Osobiście polecam równierz zamiennik przepływomierza od Magneti Marelli (mogłem rąbnąć jakąś literówkę) - przejechałem już na niej 20k km. tańsza około 1/3 ceny oryginału.
    Gdybyś wsadził teraz Bosch to zrozumiał byś w czym rzecz.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  9. #19
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0
    Postów
    7

    Domyślnie

    wymienilem stary przeplywomierz boscha na nowego i widac efekty auto sie nie dusi plynnie rusza i w koncu czuc moc przy malych obrotach , jesli chodzi o fotele nie mam juz sily na sprawdzenie jutro to zrobie

Podobne wątki

  1. 2.5 V6 problem z mocą.
    Utworzone przez Hexinio11 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-07-2015, 13:11
  2. [Giulietta] Problem z mocą
    Utworzone przez Mengele w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-03-2014, 11:33
  3. Problem z mocą w 1.8
    Utworzone przez lukass_92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 10:46
  4. problem z mocą 156 1.8 TS
    Utworzone przez Anzelem w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-02-2013, 20:56
  5. problem z mocą 1.8
    Utworzone przez siwy156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-07-2012, 23:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory