Strona 55 z 176 PierwszyPierwszy ... 5454647484950515253545556575859606162636465105155 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 541 do 550 z 1751

Temat: Klocki i tarcze

  1. #541
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Tak. Jedynie nie sprecyzowałem pytania: chodziło mi o wyczuwanie tego bicia podczas hamowania przez kierowcę.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #542
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tommi
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    Biała: 159 TI SW 2,4 JTDm , Niebieska: Impreza GT Turbo 2,0 MY00
    Postów
    406

    Domyślnie

    Bicie czujemy na pedale hamulca tak samo, niezależnie czy przednie czy tylne tarcze za to odpowiadają.


    Blue....

    "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen

  3. #543
    Użytkownik Świeżak Avatar warsztatpusz
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    159 Ti SW 2.4 JTDm
    Postów
    115

    Domyślnie

    Ja zamontowalem wiercone i nacinane tarcze Rotinger na przód i tył do tego klocki Ate i płyn Ate SL 6
    https://www.facebook.com/pages/Warsz...?ref=bookmarks

    Alfa Romeo GT 1.9 Q2 Rosso '07 (była)
    Alfa Romeo 147 Quadrifoglio Verde 1.6 TS Bianco '09 (była)
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 Grigio Stromboli '06 (była)
    Alfa Romeo 159 Ti SW 2.2 JTS Nero Carbonio '08 (była)
    Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4 JTD 210 Nero Carbonia '07 (była)
    Alfa Romeo 159 Ti SW 2.4 JTDm Q-tronic 200 Nero Carbonio '08 (jest)
    Alfa Romeo 155 2.0 Turbo Q4 ROSSO '94 (jest)

  4. #544
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łęczyca
    Auto
    były dwie Alfa Romeo 159 SW 2.4 jtd 235 km, 147 1.9 jtd, jest brera 2.2
    Postów
    81

    Domyślnie

    Witam!
    Ja tydzień temu zamówiłem z Anglii kpl. tarcz przód i tył EBC Ultimax oraz kpl klocków Galfer Sport FDT1055 również przód i tył. Ciekaw jestem jak to się będzie spisywało

  5. #545
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    Na kiedy masz termin dostawy klocków? Mi powiedzieli, że dopiero ok 27 kwietnia będą u mnie:-(
    Sam jestem ciekaw tych klocków. Podobno hamują lepiej niż DS2500, przy tym są ciche i nie zjadają tarczy;-)
    Pod jaki zacisk to wkładasz?

  6. #546
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tommi
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    Biała: 159 TI SW 2,4 JTDm , Niebieska: Impreza GT Turbo 2,0 MY00
    Postów
    406

    Domyślnie

    Ds2500 nie zjada tarczy, ale za to szybko się zużywa i mocno pyli, coś za coś...
    Co do skuteczności hamowania to chyba za bardzo sprzedawcę posłuchales... Albo kogoś kto nigdy na ds2500 nie jeździł


    Blue....

    "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen

  7. #547
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Chciałbym przedstawić tarczę TEXTAR PRO po 11 miesiącach użytkowania (niecałe 15 tys. km). Jak na tarczę pokrytą powłoką antykorozyjną spodziewałem się chyba czegoś więcej.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG0471.jpg
Wyświetleń:	994
Rozmiar:	98.6 KB
ID:	162701   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG0472.jpg
Wyświetleń:	917
Rozmiar:	84.2 KB
ID:	162702  
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #548
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    Cytat Napisał tommi Zobacz post
    Ds2500 nie zjada tarczy, ale za to szybko się zużywa i mocno pyli, coś za coś...
    Co do skuteczności hamowania to chyba za bardzo sprzedawcę posłuchales... Albo kogoś kto nigdy na ds2500 nie jeździł
    Tommi, jeżdżę na DSach w A3 i S3. Oba zestawy z tarczami Zimmermann. A3 używana do jazdy na codzień + trasa, S3 na weekend tor, lotnisko lub jakieś wypady na spoty.
    W obu przypadkach, poza wspomnianym przez Ciebie pyleniem, tarcze kończą swój żywot szybciej niż przy normalnych klockach.
    Jeżdżę szybko (oba auta z znacznymi mocami) i często używam hamulca.
    Opiniami sprzedawców się nie kieruje. Mam swoje zdanie na temat klocków. Galfery są dla mnie nowością, o której czytałem na forach i która chętnie przetestuje.
    Jak się nie sprawdza, trudno, kupi się inne;-)

    Nie neguje Twojej wiedzy, szkoda tylko że nie zrobiłem zdjęć tarczy które jeździły w S3, na 6 tłoczkowym zacisku. Tarczy dużo nie zostało.
    Ostatnio edytowane przez marti ; 06-04-2015 o 18:48

  9. #549
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tommi
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    Biała: 159 TI SW 2,4 JTDm , Niebieska: Impreza GT Turbo 2,0 MY00
    Postów
    406

    Domyślnie

    Dzieki za opinie, bardzo ja cenie bo jako nieliczny masz coś do powiedzenia, sorry ale forum tu i na fb robi się czasami tragiczne. Ale to chyba normalne bo każdy po wymianie jednego kompletu klocków na inne może udawać znawce
    Ja zużywa kilka kompletów rocznie na jedno auto. A mam ich kilka, wszystkie powyżej 200 KM, W rajdowce przesiadłem sie z ds 2500 i ds 3000 się na cl brakes RC6, są dwukrotnie droższe ale zużywają się powoli, i hamują wspaniałe, ale tak jak pisałem wcześniej to mieszanka ceramiki i nie nadają się do cywilnego auta. Daj znać jak je przetestujesz, bo nadal w Alfie, jako typowym dupowozie, szukam złotego środka. Pozdro
    Ostatnio edytowane przez tommi ; 06-04-2015 o 19:21


    Blue....

    "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen

  10. #550
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    ;-)
    Dzięki, prawda jest taka, że sam testuje różne zestawy. Póki co do S3 te DSy sprawdzaly się dobrze, ale sam wiesz, że ten klocek pracuje znacznie lepiej jak złapie odpowiednią temperaturę. Ja nie jeżdżę rajdowo, ew jakieś lotnisko, 1/4, bądź bądź sprawnosciowy tor. Do tego ds 2500 sprawdzał się idealne, dostał temp i chodził wyśmienicie. Na zimnej tarczy...no cóż..tutaj był problem. Dlatego czytałem, że ten Galfer łapie już na zimnych tarczach. I o to w Alfie mi chodzi. Będzie tym jeździć siostra i nie chce aby zaparkowala komuś w tylku:-D
    Ten ds3000 chętnie przetestuje latem w eSce. W jakich temp pracują te klocki?

Podobne wątki

  1. Tarcze + klocki TRW???
    Utworzone przez bat25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 31-01-2013, 15:28
  2. klocki i tarcze tył
    Utworzone przez Morton w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 13:22
  3. [155] Tarcze i klocki
    Utworzone przez eryk84 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-05-2009, 12:30
  4. [145] Klocki i tarcze
    Utworzone przez Pingwin w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 13-07-2008, 21:04
  5. [156] Tarcze i klocki.
    Utworzone przez cysio w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 26-05-2008, 10:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory