Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 100

Temat: Zablokowany automat AISIN - 2,4 20V

  1. #51
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mlesiakowski
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    CZęstochowa
    Auto
    GTV 2.0 TS , 166 2,4JTD, APRILIA RSV
    Postów
    90

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    Do sprawdzenia przekaźnik T17 w skrzynce pod maską. Pierwszy od prawej w pierwszym rzędzie przekaźników od góry. Wyjmij go i zobacz czy przestanie palić bezpiecznik.
    Dobra przewody w klapie poupalane .....
    polutowane i nawet klapa z pilota działa:>
    Teraz nastepujący problem :
    Świeci mi sie chek i maszyna szarpie jak dzika byłem u kumpla na kompie i wyskoczyły następujące błędy :
    P1192
    P1238
    P0226 Potencjometr pedału przyśpieszania (niezgodność)
    U1711 sieć CAN (NCM-NCR)
    po skasowaniu chwile jechała prawidłowo po czym chek znowu sie zapalił.....
    patrzyłem na forum na szybkiego i widze ze problem bedzie bardziej złożony...

    Po podniesieniu auta okazało sie ze do wymiany nastepujące żeczy
    -wachacze górne, tu pytanko jakiej firmy zapodać TRW???
    -poduszka silnika tylnia
    -łożysko podpory półosi
    Troche to mnie bedzie kosztowało chyba :/
    Gdzie zamawiać części Tani fiat
    czy ten sklep z częstochowy koło zajezdni co jest ??
    Ostatnio edytowane przez mlesiakowski ; 07-04-2015 o 20:13

  2. #52
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mlesiakowski
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    CZęstochowa
    Auto
    GTV 2.0 TS , 166 2,4JTD, APRILIA RSV
    Postów
    90

    Domyślnie

    Pytanko gdzie w okolicach Cz-wy wymieni olej w skrzyni aniżeli nie to jak to zrobić żeby jej nie uszkodzić.
    Objaw na zimnym silniku idzie super ja dostanie temperatury to szarpie na postoju przy zmianie R N D....
    Wina oleju?

  3. #53
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Jeżeli nie był wymieniany to wypada od tego zacząć.
    Możesz znaleźć zakład wymieniający olej metodą dynamiczną (droga metoda). Lub po prostu 3x spuścić olej i dolać nowy. Nie wymieni w 100% całego oleju ale taka metoda też jest akceptowalna. Wtedy możesz to zrobić sam a warsztaty biorą za to jak za wymianę oleju w silniku.

  4. #54
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mlesiakowski
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    CZęstochowa
    Auto
    GTV 2.0 TS , 166 2,4JTD, APRILIA RSV
    Postów
    90

    Domyślnie

    Auto wróci od Qby to bede myślał ...
    Nie ma jakiegoś schematu wymieniania? czy tylko zlać dolać i tak 3x olej nie za tani ale kit kupi sie 8 litrów 400 zeta i trzeba bedzie działać ktoś juz tak robił ??

  5. #55
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Do aisin'a nie widzialem instrukcji.

  6. #56
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Za sam olej wydasz 600zl a i tak 1/8 oleju w skrzyni Ci zostanie stara. W szczecinie za dynamiczna wymiane chca miedzy ok800-900zl ale spuszczaja olej, plucza caly uklad i zalewaja caly uklad nowym olejem. Wg mnie przy statycznej wymianie gra nie warta swieczki, plus to ze sprawdzanie oleju w tej skrzyni to nie jest przyjemnosc( strasznie ciezki dostep ) plus nie kazdy wie jak sie go prawidlowo sprawdza.

  7. #57
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    A nie lepiej w tej cenie zrzucić skrzynię i zmienić olej z filtrem.

  8. #58
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    zeby wyjac filtr w tej skrzyni to trzeba ja rozkrecic. i to ponoc wcale nie tak malo roboty. ponoc wwymiane filtru w tej skrzyni zaleca sie tylko przy kapitalny, remoncie ( wymianie tarczek koszyczkow itp). fajnie byloby to zrobic ale watpie zeby zmiescic sie nawet w 1,5k za to.

  9. #59
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Może faktycznie w aisinie tak jest. W ZFie zrzutka i sprawdzenie skrzyni to 5-6 stów. Olej i filtr by się przy okazji za stówkę wymieniło więc wymiana dynamiczna nie ma za bardzo sensu. Za to serwisówka ZF`a normalnie akceptuje potrójną wymianę statyczną.

  10. #60
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mlesiakowski
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    CZęstochowa
    Auto
    GTV 2.0 TS , 166 2,4JTD, APRILIA RSV
    Postów
    90

    Domyślnie

    Potrzebuję jakąś instrukcje albo wskazówki jak to zrobić żeby czegoś nie zmaścic

Podobne wątki

  1. Szarpie przy zdjęciu nogi z gazu- automat AISIN
    Utworzone przez joe w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 30-01-2011, 08:46
  2. Szarpie automat AISIN. 2,4 jtd 2005
    Utworzone przez pysznymis w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-01-2011, 17:25
  3. automat zablokowany w pozycji P
    Utworzone przez Nikifor w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-12-2009, 19:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory