Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: [156] 2.5 v6 chce zakupić mam parę pytań.

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    CF3 ma kompa na wierzchu i 4 sondy lambda, CF2 na kompa ukrytego i dwie sondy (miałem takową, ale wywalone sondy to nie pamiętam ile powinno być), a i wężyk oparów oleju jest inaczej pociągnięty
    Co do auta to LPG wymiata
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 14-04-2015 o 19:48

  2. #12
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    156 2.4JTD CF3
    Postów
    154

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    no chyba raczej nie ,każdy benzynowy silnik alfy cf3 był słabszy od cf2 oraz miał mniejszy moment obrotowy 1.8 ze 144 na 140 ,2.0 ze 155 na 150 ,2.5 ze 192 na 190 a 3.0 z 226 na 220 . Zanim coś bez sensu zaczniesz pisać sprawdź najpierw.

    A kolego crims oświeć mnie czym takim różnią się jednostki 2.5 cf2 i cf3 że jedna jest bardziej a druga mniej awaryjna?
    No ja miałem 2.5 CF3 w 156 i w dokumentach miałem 141kW czyli 192KM.

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Ja mam 8v, a w dowodzie 140 kuni, tak więc?????????
    CF3 były słabsze od CF2

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    CF2 ma 190 koni

    Jest 156 2,0 TS, miała być GTV V6 2,0 TB, a jest ... kolejna 156 V6

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Chodzi mi o odczucia, jeździłem na 2 sondach, na 4 sondach koleś mi dupsko przewiózł, no i moją, to im więcej Lambd to to jakoś słabiej szło
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 15-04-2015 o 09:38

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majstersztyk Zobacz post
    Witam tak jak w temacie przymierzam się do kupna 156 z silnikiem 2.5. Chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie . Jak ktoś posiadał ten model to czy mógłby mi podpowiedzieć jak z awaryjnością i jakie jest spalanie oczywiście plus minus LPG średnie.
    W linku autko nad którym się zastanawiam.
    http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-156-...5-ID9EHhj.html
    Z góry dzięki I pozdrawiam.
    Kolego akuratnio alfowskie V6 to jeden z najtrwalszych benzyniaków na świecie, i chyba najtrwalszy silnik benzynowy w całej grupie Fiata. Tak jak pisał Ci kolega Crims, zwróć uwagę na falowanie obrotów, stan węży, obejrzyj uszczelki w miarę możliwości czy nie są "spocone" zwróć uwagę na chłodnice wody, sprawdź czy prawidłowo załącza się wentylator chłodnicy i czy nie chodzi tylko na 1-nym biegu, sprawdź wibrację na karoserii wnętrzu itp. bo ten silnik ma tak gładką pracę, że nie powinno być wyczuwalne żadne drgania. Nie miałem nigdy 2.5, miałem 3.0 w 166 silniki można powiedzieć że bliźniacze więc porównuję do 166. Powiem Ci z autopsji, że nie kupisz tak łatwo dobrego V6. Nie odbierz tego źle ode mnie ale ten egzemplarz który przedstawiłeś to raczej będzie ruina, bo kto oddałby 156 V6 z LPG z wydechem ragazzon'a, grzanymi dupami i toorami 17" ze skórą MOMO za taką śmieszną kwotę. Nie musi tak wcale być ale podejrzewam, że w ten samochód co najmniej jest do wsadzenia z 9-10 k zł.

    Co do spalania na LPG nawet jak Ci spali 20l/100km to co to takiego ? 20 x 1.80 = 36 zł za 100 km
    prawie jak JTD

    A tak na poważnie ja w 166 spalałem 13-14 l przy spokojnej jeździe w mieście przy pałowaniu to ile się dało. W trasie nawet udało mi się zejść na 8.5 L

    Uważaj na takie ogłoszenia. Zachowaj czujność.

  7. #17
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Skarżysko-Kamiena
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 1998r.
    Postów
    11

    Domyślnie

    No niestety wiem że ciężko kupić w dobrym stanie z tym silnikiem bo wgole jest mało na sprzedaż. No z tego co pisalem z kolegą wcześniej był oglądać ten egzemplarz i mówi że jest bardzo dużo do zrobienia zawieszenie itp.. Ale był najprawdopodobniej także bity od tyłu bo jest cały malowany aż po drzwi tylnie.

    Ogólnie dzięki za odpowiedź właśnie najważniejsze to mi chodziło o silnik bo nie miałem nigdy styczności z 2.5 w Alfie. Dlatego chciałem sie trochę zorientować zanim kupie.
    Pozdrawiam

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie

    Musisz szukać Ja szukałem prawie rok alfy GTV 3.0 i dałem sobie spokój bo nic sensownego w PL nie było a za granicą nic za sensowne pieniądze też nie znalazłem i kupiłem 156 FL 2.4 20v. Nie sugeruj się tym że samochód malowany, itp. Musisz mieć miernik grubości lakieru- pamiętaj że wystarczy tylko "odświeżenie" lakieru czyli malowanie danego elementu bo brzydko wyglądał i już masz 300 mikronów. Nieraz ktoś może usuwać rdzę i wstawi reperaturkę trochę kitu i będziesz miał 900 jak i nie więcej mikronów. "Powypadkowość" samochodu oceniaj po elementach konstrukcyjnych, np. sprawdź podłużnice, dokładnie poogladaj podłogę. Jeżeli nie stwierdzisz nieprawidłowości w podłodze czy też podłużnicach, a miernik gdzieś Ci pokaże dużo mikronów tzn. że samochód jest po jakiejś drobnej kolizji skoro ktoś to naprawiał a nie wymieniał.

    Wytrwałości życzę w poszukiwaniach V-ki. Busso to wspaniały silnik o zadziornym charakterze i nietuzinkowym brzmieniu. Radia nie będziesz potrzebował jak Ci 6 garów zagra Kiedyś kupisz to poznasz fenomen V6 w Alfie, musisz spróbować bo naprawdę warto.

    Życzę Ci wytrwałości w poszukiwaniach

  9. #19
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Skarżysko-Kamiena
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 1998r.
    Postów
    11

    Domyślnie

    Nie no wiadomo ze malowanie nic nie znaczy, no zobaczymy narazie to będę musiał najpierw sprzedać aktualną, a potem zacznę poszukiwania dokładniejsze.
    Mam nadzieje że mi się uda coś znaleźć

Podobne wątki

  1. [159] Parę pytań
    Utworzone przez Mistrz w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-11-2013, 18:41
  2. Parę pytań o 147 od początkującego
    Utworzone przez Adiii w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-04-2011, 20:55
  3. [147] Parę pytań dotyczących AR 147
    Utworzone przez belchatowianin w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-02-2011, 19:44
  4. [GTV6] Parę pytań
    Utworzone przez Istvan w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-10-2007, 16:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory