Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: [156] 2.5 v6 chce zakupić mam parę pytań.

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Skarżysko-Kamiena
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 1998r.
    Postów
    11

    Domyślnie [156] 2.5 v6 chce zakupić mam parę pytań.

    Witam tak jak w temacie przymierzam się do kupna 156 z silnikiem 2.5. Chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie . Jak ktoś posiadał ten model to czy mógłby mi podpowiedzieć jak z awaryjnością i jakie jest spalanie oczywiście plus minus LPG średnie.
    W linku autko nad którym się zastanawiam.
    http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-156-...5-ID9EHhj.html
    Z góry dzięki I pozdrawiam.

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    156 2.5 berlina manual/ 156 2.5 Q-system berlina/ 166 3.0 automat/ 156 JTD SW
    Postów
    100

    Domyślnie

    Oglądałem ten egzemplarz. Bardzo dużo rzeczy do zrobienia. Od przypadkowego właściciela, a nie od entuzjasty.

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Skarżysko-Kamiena
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 1998r.
    Postów
    11

    Domyślnie

    Ok dzięki za informacje.

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    szukaj ostrożnie i cierpliwie, opłaci się
    156 to trudne autko trzeba węszyć
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Skarżysko-Kamiena
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 1998r.
    Postów
    11

    Domyślnie

    Aktualnie tez jeżdżę 156 i zdążyłem się przekonać o jej wyjątkowości tylko ze zakupiłem z silnikiem 2.0 i stwierdzam że trochę mi za mało i dlatego myślałem nad 2.5. Głównie to mi chodziło bardziej jak jest z awaryjnością konkretnie z silnikiem 2.5 czy bardzo dużo pracy trzeba w niego wkładać żeby służył tak jak powinien

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    156 v6 busso
    Postów
    35

    Domyślnie

    pare wskazówek odemnie, słuchaj uważnie silnika na wolnych obrotach, nie zajeżdżona v6skta powinna naprawe równiutko chodzić, nie powinna wogóle falować na obrotach jeśli już to w najlepszym przypadku świece, kable, albo cewki,w najgorszym cała głowica do roboty. Ważna historia serwisowa auta, jak często był robiony rozrząd i czy był robiony przez kogoś kto zna temat v6 i rozrządu w busso. zobacz na płyn chłodniczy na spękanie węży wodnych, na otwarcie się termostatu, na łapanie temeperatury przez silnik, aluminiowy blok powinien się dość szybko zagrzać do optymalnej temperatury. Wiadomo zawieszenie, 156 z v6stką ma strasznie ciężki przód, stan zawieszenia z przodu. Nie wiem jakiego modelu szukasz ale ja bym bardziej stawiałna v6stke niedostosowaną do norm euro 3, czyli tą 190km a nie 192km, moim osobistym zdaniem mniej awaryjne jednostki.
    Pozdrawiam

  7. #7
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Skarżysko-Kamiena
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 1998r.
    Postów
    11

    Domyślnie

    Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło naprawdę wielkie dzięki.

  8. #8
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Cytat Napisał crims Zobacz post
    ... stawiałna v6stke niedostosowaną do norm euro 3, czyli tą 190km a nie 192km, moim osobistym zdaniem mniej awaryjne jednostki.
    Pozdrawiam
    niedostosowana do euro 3 czyli cf2 to 192 więc chyba coś się koledze pomyliło

  9. #9
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Skarżysko-Kamiena
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 1998r.
    Postów
    11

    Domyślnie

    Nie no dobrze kolega napisał bo euro 2 były 190 a euro 3 były 192.

  10. #10
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majstersztyk Zobacz post
    Nie no dobrze kolega napisał bo euro 2 były 190 a euro 3 były 192.
    no chyba raczej nie ,każdy benzynowy silnik alfy cf3 był słabszy od cf2 oraz miał mniejszy moment obrotowy 1.8 ze 144 na 140 ,2.0 ze 155 na 150 ,2.5 ze 192 na 190 a 3.0 z 226 na 220 . Zanim coś bez sensu zaczniesz pisać sprawdź najpierw.

    A kolego crims oświeć mnie czym takim różnią się jednostki 2.5 cf2 i cf3 że jedna jest bardziej a druga mniej awaryjna?

Podobne wątki

  1. [159] Parę pytań
    Utworzone przez Mistrz w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-11-2013, 18:41
  2. Parę pytań o 147 od początkującego
    Utworzone przez Adiii w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-04-2011, 20:55
  3. [147] Parę pytań dotyczących AR 147
    Utworzone przez belchatowianin w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-02-2011, 19:44
  4. [GTV6] Parę pytań
    Utworzone przez Istvan w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-10-2007, 16:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory