Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 87

Temat: Ile pali twoja Alfa 156 2,4 jtd ? I kiedy zmieniacie biegi :)

  1. #51
    Użytkownik Romeo Avatar NightDay
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Zgorzelec/Gunzburg DE
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 119kw ROSSO
    Postów
    514

    Domyślnie

    Silnik ponad 330 tysi i lata jak szalona....Nikt nie mówi że zmienie wszystkie biegi w mieście.Jak jest możliwość...Każdy mądry wie że 1nka jest tylko do ruszania.Na następnych biegach zaczyna się szaleństwo.Zmieniałem już jakiś czas biegi przy 2tysiach.W prezencie po czasie dostałem przeładowania turbiny i zapieczenie może częsciowe łopatek geometri...Zatem dziękuje za eco driving

  2. #52
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Spokoju ja też wkręcam codziennie na 4 tysie ale na boga nie na każdym biegu i za każdym razem.

  3. #53
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

    Domyślnie

    Cytat Napisał viader Zobacz post
    Spokoju ja też wkręcam codziennie na 4 tysie ale na boga nie na każdym biegu i za każdym razem.
    No to będziesz miał zapieczoną zmienną geometrię

  4. #54
    Użytkownik Romeo Avatar NightDay
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Zgorzelec/Gunzburg DE
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 119kw ROSSO
    Postów
    514

    Domyślnie

    wkamil, pojeżdzij sobie z miesiąc albo dwa wkręcając swoją alfę na wyśrubowane 2000obr. potem będziesz inaczej gadałNie piszę tego z kosmosu tylko ze swojego doświadczenia że opcja ecodriving się źle odbija....

  5. #55
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

    Domyślnie

    Nie wiem o czym do mnie rozmawiasz

    Wysłane z S3

  6. #56
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    O tym do Ciebie rozmawia, że zmieniając biegi przy 2 tyś wyższy bieg wskakuje na 1,1-1,2 tyś obr albo i niżej a co to oznacza? To że zabijasz dwumase . Ja zmieniając bieg przy 2,5 tyś na wyższym osiągam 1,5 tyś obr a przy 3 tyś ledwo 2 tyś
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  7. #57
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał NightDay Zobacz post
    pojeżdzij sobie z miesiąc albo dwa wkręcając swoją alfę na wyśrubowane 2000obr.
    Jadąc przy 2000obr/min mam jakieś 110km/h więc teoretycznie 70% trasy do pracy 50km pokonuje od jakiegoś roku z takimi obrotami i jakoś nie zauważyłem skutków ubocznych.

    Cytat Napisał maniek015 Zobacz post
    że zmieniając biegi przy 2 tyś wyższy bieg wskakuje na 1,1-1,2 tyś obr
    nie przesadzajmy musiałbym czekać po zmianie biegów żeby obroty spadły o 1000obr - zmieniając przy 2500obr nigdy nie spadają u mnie poniżej 2000, coś wolno zmieniasz te biegi.

    Może to i za nisko ale jakbym miał zmieniać biegi przy 5000obr to w mieście nie wrzuciłbym wyższego biegu niż dwójka a na
    trasie musiałbym latać średnio z prędkościami 140km/h - bez wrzucania 6
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  8. #58
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

    Domyślnie

    Cytat Napisał maniek015 Zobacz post
    O tym do Ciebie rozmawia, że zmieniając biegi przy 2 tyś wyższy bieg wskakuje na 1,1-1,2 tyś obr albo i niżej a co to oznacza? To że zabijasz dwumase . Ja zmieniając bieg przy 2,5 tyś na wyższym osiągam 1,5 tyś obr a przy 3 tyś ledwo 2 tyś
    Z całą pewnością nie spada na 1 tys, to po pierwsze, a po drugie nie wiem skąd wyprowadził wniosek, że ja zmieniam biegi przy 2 tys. Stąd moje zdziwienie. A sens zmiany biegów przy 5 tys obrotów najtrafniej podsumował Krzyzie. Nie tylko dotyczy to miasta ale i w trasie ktoś kto zmienia biegi w ten sposób nie używa chyba zbyt często wyższego biegu niż 4 (na autostradzie). Nie pamiętam, ale coś koło 4000 tys. obrotów jest na 4 biegu blisko 140 km/h.

    Aaa, a moje zdanie co do deklaracji "zmieniam biegi przy 5 tys" jest takie, że jest tak samo wiarygodna jak opowieści o 2.4 20V, które pali 5 litrów/100 przy prędkości 120 km/h To trochę taki ekstremalny ecodriving, tylko w drugą stronę - jest tak samo bez sensu
    Ostatnio edytowane przez wkamil ; 25-04-2015 o 08:42

  9. #59
    Użytkownik Romeo Avatar NightDay
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Zgorzelec/Gunzburg DE
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 119kw ROSSO
    Postów
    514

    Domyślnie

    Widać że niektórzy nie umieją czytać ze zrozumieniem eh...To może podkreślę JAK JEST MOŻLIWOŚĆ co nie znaczy że zawsze i wszędzie tak?Jest oczywistym że na 5tym czy jak ktoś ma 6bieg nie dociagne do konca bo w PL max 140 na autostradach tak żeby była jasność...Nie wiem komu spala 5 przy 120 ja wiem co napisałem i sprawdziłem.Ktoś nie wierzy to zapraszam przejedziemy się....

  10. #60
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

    Domyślnie

    Stary, nie obraź się ale powtarzasz oczywistości, bo to oczywistość, że turbodiesla ze zmienną geometrią trzeba od czasu do czasu przeciągnąć pod czerwone. Każdy kto jest rozsądny tak robi. Natomiast zamieszanie powstało, bo udzieliłeś odpowiedzi w wątku, które ma dość jasne pytanie. No wiec jak odpowiedziałeś, że przy 5 tys. to się nie dziw, że się towarzystwo, w tym ja, trochę zdziwiło

Podobne wątki

  1. [146] Kiedy wymienić tarcze a kiedy same klocki?
    Utworzone przez raven17a w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-06-2014, 20:45
  2. Co ile zmieniacie olej i filtr?
    Utworzone przez Iwan87 w dziale GT
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 02-10-2013, 21:44
  3. Ile wyciągnie Twoja Alfa?
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 667
    Ostatni post / autor: 22-12-2011, 07:29
  4. Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 14-03-2008, 10:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory