Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 44

Temat: elektrozawór oparów paliwa

  1. #31
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Coś tu zawodzi w tym zestawieniu

    Dodano po 4 minutes:

    Jak się opierasz na manualu i używasz mózgu to pewnie go znajdziesz i na pewno nie w korku
    Śmieszne?No nie.
    Jak twój wybitny umysł wyobraża sobie odpowietrzenie zbiornika paliwa(inne niż opisuje manual i podpowiada zdrowy rozum)?Co z ciśnieniem które wytworzy się w zbiorniku przy 30*C ?W/g teorii Endrju ma się pomieścić w półlitrowym pochłaniaczu oparów paliwa?Tak?
    A z eperem i korkiem do 155 już doszedłeś do ładu?
    Manual opisujący działanie korka (benzynowy,tak eper nie kłamie)to brednie podobne do twoich?
    Co zawodzi w zestawieniu?Moim czy twoim?Bo w moim nic a twoim wszystko
    Klepiesz bzdury choć pewnie już sam w nie nie wierzysz.Nie pierwsze i ostatnie
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #32
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    Jak twój wybitny umysł wyobraża sobie odpowietrzenie zbiornika paliwa(inne niż opisuje manual i podpowiada zdrowy rozum)?Co z ciśnieniem które wytworzy się w zbiorniku przy 30*C ?W/g teorii Endrju ma się pomieścić w półlitrowym pochłaniaczu oparów paliwa?Tak?
    A z eperem i korkiem do 155 już doszedłeś do ładu?
    Od jakiego auty czytasz manual? bo na pewno nie od 155 145. Każdy ma dostep do swojego auta i lektury i niech kazdy sam sobie odpowie na pytanie kto tu pisze bzdury. Pewnie juz z przekory napisałes nowego manuala o korku wlewu paliwa

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #33
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Od jakiego auty czytasz manual? bo na pewno nie od 155 145. Każdy ma dostep do swojego auta i lektury i niech kazdy sam sobie odpowie na pytanie kto tu pisze bzdury. Pewnie juz z przekory napisałes nowego manuala o korku wlewu paliwa
    Nie,nie z przekory.To raczej Ty starałeś się udowodnić coś co jest nie do udowodnienia.
    Manual Fiat Bravo/Brava/Marea. Układ paliwowy jest zbudowany identycznie.Korek jest ten sam(eper).
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  4. #34
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    Nie,nie z przekory.To raczej Ty starałeś się udowodnić coś co jest nie do udowodnienia.
    Manual Fiat Bravo/Brava/Marea. Układ paliwowy jest zbudowany identycznie.Korek jest ten sam(eper).
    Al co Ty pierniczysz o korku i przekonujesz do jakieś teorii zaworu działąjącego w dwie strony, to jest Twoja teoria a korek moze być od jakiegoś gażnikowca. W Eperze nie ma tam rysunku o budowie korka jest zawór odpowietrzenia ale nie wkorku. Co Ty wymyslasz za pierdoły?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #35
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Suzumushi
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    155Q4, 147GTA, Giulietta QV, Giulia Q, Ducati STF V4S
    Postów
    754

    Domyślnie

    Jak dzieci w piaskownicy...

  6. #36
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Al co Ty pierniczysz o korku i przekonujesz do jakieś teorii zaworu działąjącego w dwie strony, to jest Twoja teoria a korek moze być od jakiegoś gażnikowca. W Eperze nie ma tam rysunku o budowie korka jest zawór odpowietrzenia ale nie wkorku. Co Ty wymyslasz za pierdoły?
    W eper jest numer części.Nie ma przekrojów.Numer korka jak juz pisałem i sam stwierdziłeś jest ten sam dla AR 145/6 oraz Fiat Bravo/Brava.Sugestii że korek może pochodzić z gaźnikowca lub innego typu zaprzecza numer eperu.
    Przekrój i opis zaczerpnięty z książki "Fiat Bravo i Brava" wydawnictwa WKŁ. Cytowany fragment o działaniu zaworka w korku strona 113,na tej też stronie jest zamieszczony wcześniej przeze mnie przekrój korka pt "Zawór bezpieczeństwa i przewietrzania"(Rys 2.91).
    Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 21-04-2015 o 09:18
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #37
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat z Książki WKŁ Fiat TIPO TEMPRA:

    Zasilanie paliwem.
    Wlew zbiornika paliwa jest SZCZELNIE ZAMKNIĘTY KORKIEM i połączony przewodem z pochłaniaczem par paliwa, wypełniony węglem aktywnym. Otwór w zbiorniku pochłaniacza łączy go z atmosferą. Pary paliwa ze zbiornika przedostają się do pochłaniacza gdzie sa absorbowane przez węgiel aktywowany. Pochłaniacz jest połączony także z obudową przepustnicy. Podczas pracy silnika panuje w niej podciśnienie, które powoduje (niezalażnie od zasysania powietrza przez filtr) także zasysanie niewielkiej ilości powietrza przez pochłaniacz. Powietrze to wymywa pary paliwa z węgla aktywowanego. Proces ten może się wielokrotnie powtarzać. Elektozawór, sterowany przez ECU umożliwia zasysanie par paliwa ze zbiornika pochłaniacza w ściśle określonych warunkach pracy silnika( temperatura, obciążenie itd.)

    Rozwiązanie takie skutecznie eliminuje emisję węglowodorów z układu zasilania po zatrzymania gorącego silnika oraz reguluje ciśnienie wewnątrz zbiornika paliwa ze zmian temperatury otoczenia.

    Koniec cytatu ze strony 150

    Daj sobie już spokój z tym korkiem z zaworami. Zawór bezpieczeństwa to inna para kaloszy i w naszych autach z reguły jest zamontowany bezpośrednio w zbiorniku a za przewietrzanie zbiornika odpowiedzialny jest układ pochłaniacza par paliwa i tyle w temacie.
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 21-04-2015 o 22:43

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #38
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Cytat z Książki WKŁ Fiat TIPO TEMPRA:

    Zasilanie paliwem.
    Wlew zbiornika paliwa jest SZCZELNIE ZAMKNIĘTY KORKIEM i połączony przewodem z pochłaniaczem par paliwa, wypełniony węglem aktywnym. Otwór w zbiorniku pochłaniacza łączy go z atmosferą. Pary paliwa ze zbiornika przedostają się do pochłaniacza gdzie sa absorbowane przez węgiel aktywowany. Pochłaniacz jest połączony także z obudową przepustnicy. Podczas pracy silnika panuje w niej podciśnienie, które powoduje (niezalażnie od zasysania powietrza przez filtr) także zasysanie niewielkiej ilości powietrza przez pochłaniacz. Powietrze to wymywa pary paliwa z węgla aktywowanego. Proces ten może się wielokrotnie powtarzać. Elektozawór, sterowany przez ECU umożliwia zasysanie par paliwa ze zbiornika pochłaniacza w ściśle określonych warunkach pracy silnika( temperatura, obciążenie itd.)

    Rozwiązanie takie skutecznie eliminuje emisję węglowodorów z układu zasilania po zatrzymania gorącego silnika oraz reguluje ciśnienie wewnątrz zbiornika paliwa ze zmian temperatury otoczenia.

    Koniec cytatu ze strony 150

    Daj sobie już spokój z tym korkiem z zaworami. Zawór bezpieczeństwa to inna para kaloszy i w naszych autach z reguły jest zamontowany bezpośrednio w zbiorniku a za przewietrzanie zbiornika odpowiedzialny jest układ pochłaniacza par paliwa i tyle w temacie.
    Koniecznie chcesz udowodnić że masz rację.
    A nie masz.
    Przytoczony opis Fiat Tipo/Tempra pasuje nie do 145/6 lecz raczej do 155.
    Gdybyś czytał co piszę a nie unosił się przeczytał byś że napisałem że w 155 ów zaworek jest montowany na zbiorniku.
    Więc daj już spokój temu korkowi w którym JEST zaworek.Co może potwierdzić każdy posiadacz 145/6(a w cytowanym wcześniej temacie Koledzy rozbierali ten nieistniejący w/g Ciebie element).
    Korek Tipo/Tempra jaki ma numer eper?Taki jak 145/6 ,Bravo/Brava ??? Nie ! Więc jest inny???
    A w/g eper ma taki jak (od Tipo) jak 155 ????
    Twoje teoria nie wytrzymuje tego.
    Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 22-04-2015 o 08:31
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  9. #39
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Chyba twoja teoria nie wytrzymuje i dalej chcesz udowodnić niewiadowmo co? Poczytaj sobie moje pierwsze posty w tym temacie co ja pisałem i co Ty pisałeś. Zaczynasz zmieniać sens całego sporu Na siłę to Ty chcesz udowodnic swoją rację a ja dalej twierdzę że ten rysunek pokazany przez Ciebie nie oznacza korka z zaworem dwukierunkowym (zawór bezpieczeństwa) Za odpowietrzanie zbiornika służy pochłaniacz oparów paliwa jesli auto takie posiada a z tego co załozyciel tematu napisał, jego auto posiada takie cudo i jaki byłby sens pochłaniacza skoro odpowietrzenie byłoby w korku> Zupełny bezsens.

    Kilka postów temu pisałeś że 155 nie posiada pochłaniacza
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 22-04-2015 o 17:31

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #40
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Chyba twoja teoria nie wytrzymuje i dalej chcesz udowodnić niewiadowmo co? Poczytaj sobie moje pierwsze posty w tym temacie co ja pisałem i co Ty pisałeś. Zaczynasz zmieniać sens całego sporu Na siłę to Ty chcesz udowodnic swoją rację a ja dalej twierdzę że ten rysunek pokazany przez Ciebie nie oznacza korka z zaworem dwukierunkowym (zawór bezpieczeństwa) Za odpowietrzanie zbiornika służy pochłaniacz oparów paliwa jesli auto takie posiada a z tego co załozyciel tematu napisał, jego auto posiada takie cudo i jaki byłby sens pochłaniacza skoro odpowietrzenie byłoby w korku> Zupełny bezsens.

    Kilka postów temu pisałeś że 155 nie posiada pochłaniacza
    Zawór bezpieczeństwa jest w korku.Choć jak chcesz i sprawi to Ci satysfakcję to napiszę wielkimi literami że go tam nie ma.
    Taki sam o tym samym działaniu mamy w 155 (identycznie jak Tipo/Tempra) na zbiorniku.
    Nie wiem przy jakim ciśnieniu otwiera się by upuścić ciśnienie ze zbiornika,nigdzie nie jest to napisane.Można się tylko domyślać że nie otwiera się przy małym a spełnia funkcje zgodną z nazwą. Natomiast w drugą czyli by zmniejszyć podciśnienie na pewno wiele prędzej.
    Więc nie jest to jak twierdzisz bezsens.
    Napisałeś "Zawór bezpieczeństwa to inna para kaloszy i w naszych autach z reguły jest zamontowany bezpośrednio w zbiorniku"
    Czy w takim przypadku to nie bezsens??????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????
    Bo niby jaka różnica gdzie się go zamontuje?

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    C

    Kilka postów temu pisałeś że 155 nie posiada pochłaniacza
    Tak napisałem i nie miałem racji.Coś mi się pomyliło.
    Odszczekuję
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

Podobne wątki

  1. pochlaniacz oparów ,elektrozawór v6
    Utworzone przez marc1nz w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-10-2017, 18:13
  2. [145] Pochłaniacz oparów paliwa
    Utworzone przez Kris1979r w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-01-2011, 21:57
  3. [156] Filtr oparów paliwa??
    Utworzone przez patryk520 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-11-2010, 19:17
  4. [146] Elektrozawór pochłaniacza oparów paliwa
    Utworzone przez skopek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-04-2010, 23:39
  5. [155] filtr oparów paliwa
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-01-2010, 13:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory