Nikt nie odpowiedział na moje pytanie.
Czy na zasilaniu turbiny w smarowanie nie ma na dodatkowego filtra?
Nikt nie odpowiedział na moje pytanie.
Czy na zasilaniu turbiny w smarowanie nie ma na dodatkowego filtra?
W 1.4 MA - jest, słynna "śruba nr. 7". Śruba z sitkiem.
Zgaduję, że w 1.75 też powinna być...
W ktorym miejscu? To prawdopodobnie element o ktorym mowie.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Osobiście poszedł bym w kierunku częstszej wymiany tego diwajsu, po coś tam jest.
Wymiana to nie tylko odkręcenie i wkręcenie nowej, ale trzeba jeszcze odpowietrzyć magistralę smarująca turbinę. Dodatkowo to sitko często pęka jak olej jest nierozgrzany i ktoś da w palnik.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
To nie jest głupota. Po zamontowaniu nowego turbo należy zakręcić silnikiem bez podłączonych wtryskiwaczy, samym rozrusznikiem aby wypelnic uklad smarowania turbiny olejem. Turbo sie nie kreci a jest olej wszedzie doprowadzony.
A po wymianie oleju nie trzeba tego robic gdyz olej z turbo nie splywa do miski.
Nadymione z komórki.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Ostatnio edytowane przez tadzikpl ; 30-04-2015 o 13:28 Powód: Dodano