Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #1411
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MichAlfa
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    147 1.9JTD 16v 167ps, 370Nm~
    Postów
    112

    Domyślnie

    Myślę, że Giulia może być droższa od A4. Ale raczej tańsza od BMW.. Produkcja tylnego napędu trochę kosztuje i musieliby pójść po kosztach w innej części samochodu.. Zresztą nie zdziwię się, jeżeli w momencie premiery Alfa będzie droższa od BMW.. 159 kosztowała podobno tyle samo.
    Ja uważam każdy model Alfy za wyjątkiem tych z pierwszych lat pod fiatem za udane.
    147 była dużo lepsza od Audi A3 pierwszej generacji i uznaję ją za lidera segmentu dopóki nie pojawiło się A3 mkII i BMW 1, 156 liderem nie była ale prezentowała bardzo wysoki poziom, tutaj podobnie ze 166.
    ostatnia dekada to Alfa 159, która wyszła w podobnym okresie co E90 i A4 B7. Moim zdaniem bez kompleksów mogła stawać w szaranki przy podobnych wersjach wyposażenia, gdzie A4 moim zdaniem było zmiażdżone przez 159.
    Giulietta IMO gdzie widać dużo z FIATA dzięki cenie również jest bardzo udanym samochodem.. Wizualnie dla mnie jest to numer jeden w klasie (dużo osób mówi, że to mumin, ale nie wierze, że komuś nie podoba się QV w białym kolorze która jest w cenie prawie gołego Audi A3)
    Chociaż moim zdaniem pogorszenie jakości względem poprzednich modeli w tym samochodzie to był strzał w kolano..
    Reasumując moje kilka zdań uważam, że Alfie w ostatnich latach brakowało mocnego silnika.. Nie łudźmy się, ale najmocniejszy silnik w alfach ostatnich lat był silnikiem mogącym stawać w szaranki z silnikami z połowy palety konkurencji.

  2. #1412
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    AR
    Postów
    29

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichAlfa Zobacz post
    dużo osób mówi, że to mumin, ale nie wierze, że komuś nie podoba się QV w białym kolorze
    Nie podoba mi się, w żadnym kolorze, właśnie ze względu na przód. Wg mnie Giulietta wygląda fajnie pod każdym kątem w środku i na zewnątrz, do momentu gdy nie spojrzy się centralnie właśnie na owy nieszczęsny przód.

    Poniżej porównanie 147 z białą Giuliettą. Nie jest to co prawda QV, ale od frontu zwykłe wersje aż tak bardzo się względem owej QV nie różnią.



    Żeby nie było całkiem off-topic - mam nadzieję, że Giulia całkowicie zerwie z dziedzictwem muminów ;-)
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Giulietta_vs_147.jpg
Wyświetleń:	523
Rozmiar:	93.8 KB
ID:	165040  
    Ostatnio edytowane przez marines ; 28-04-2015 o 21:46 Powód: żeby nie było off-topic

  3. #1413
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MichAlfa
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    147 1.9JTD 16v 167ps, 370Nm~
    Postów
    112

    Domyślnie

    Mi się przód podoba.. te przetłoczenia na masce.. Ale bardzo mi się nie podobają przednie lampy patrząc na samochód z boku..

    tutaj ujęcie które mi się bardzo podoba.. trochę a'la ferrari..
    http://img39.otomoto.pl/images_otomo...run_rev013.jpg
    Ostatnio edytowane przez MichAlfa ; 28-04-2015 o 21:49

  4. #1414
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichAlfa Zobacz post
    Reasumując moje kilka zdań uważam, że Alfie w ostatnich latach brakowało mocnego silnika.. Nie łudźmy się, ale najmocniejszy silnik w alfach ostatnich lat był silnikiem mogącym stawać w szaranki z silnikami z połowy palety konkurencji.
    Ale jaki procent stanowi sprzedaż topowych wersji silnikowych? Z tego marka by i tak nie wyżyła, nawet jakby do 159 silnik od Ferrari wkładali
    Pozdro,
    Bartas

  5. #1415
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartas82 Zobacz post
    Ale jaki procent stanowi sprzedaż topowych wersji silnikowych?
    Nie ważne jaki. Ważne dla przeciętnego Kowalskiego jest to, że jego model z 2.0 dieslem wygląda z zewnątrz tak samo jak wersja z 3.0V6 biturbo. A to w psychice co poniektórych powoduje od razu +10 do prestiżu i +20 do lansu
    Warunek jest jeden - wersja 3.0V6 biturbo musi istnieć. Bo jak najmocniejsza jest 2.0 turbo benzyna, to każdy wie, że i tak nic lepszego mieć tam pod maską nie możesz
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  6. #1416
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Haveblue
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Maserati Ghibli SQ4
    Postów
    395

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Nie będzie 2-litrowego diesla. Najmniejszy to 2.2 - testowany do niedawna w Polsce, który zanim trafi do alfy zadebiutuje w jeepie na jesieni. Generalnie polityka teraz ma być taka że fiat dla ludu i dwie marki premium jeep i alfa - przynajmniej to dziś usłyszałem w salonie
    A Jeep miał już być w sprzedaży tym silnikiem pod koniec marca. Echhh...
    wcześniej:
    YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
    AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
    AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
    AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
    AR 156 GTA '03 - 2006-2009
    AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
    teraz:
    Honda CRV (służbowa)
    Maserati Ghibli SQ4 '15

  7. #1417
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichAlfa Zobacz post
    Myślę, że Giulia może być droższa od A4. Ale raczej tańsza od BMW.. Produkcja tylnego napędu trochę kosztuje i musieliby pójść po kosztach w innej części samochodu.. Zresztą nie zdziwię się, jeżeli w momencie premiery Alfa będzie droższa od BMW.. 159 kosztowała podobno tyle samo.

    No to widzę kolega ma rozeznanie w temacie... bo BMW też zaczyna się od 132k zł... z dwulitrowym dieslem. Ceny oczywiście katalogowe.
    Ale tu nie trzeba mieć rozeznania, tylko przed opublikowaniem czegoś warto zweryfikować co się pisze
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  8. #1418
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał dereza Zobacz post
    marki odróżnia się tylko znaczkami,no nic smutne to jest
    Na szczęście jest jeszcze Citroen. Jeśli Alfa się kiedyś skończy, to się przesiądę do Cytrynek .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  9. #1419
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MichAlfa
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    147 1.9JTD 16v 167ps, 370Nm~
    Postów
    112

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    No to widzę kolega ma rozeznanie w temacie... bo BMW też zaczyna się od 132k zł... z dwulitrowym dieslem. Ceny oczywiście katalogowe.
    Ale tu nie trzeba mieć rozeznania, tylko przed opublikowaniem czegoś warto zweryfikować co się pisze
    Teraz się zaczyna od 132k.. a 10 lat temu w momencie debiutu 159, ile kosztowała? Powołuje się na przeczytaną prasę dawno temu, więc nie wymagaj, że będę cytował..

  10. #1420
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Spoko
    A jeszcze zapytam- ile przecietny Polak zarabial 10 lat temu? Wszystko idzie w gore powoli. To, że auto 10 lat temu kosztowalo 100k to nic nie znaczy. Inflacja robi swoje... a i wyposazenia przybywa.

    Byc moze AR aby polepszyc swoja oferte bedzie oferowac "przyjemne" warunki leasingu...?

    Jak wszedł na rynek Hyundai i40 to też nie mogłem uwierzyć, że kosztuje praktycznie tyle samo co nasze europejskie wozy z tej klasy.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory