Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy 1234567
Pokaż wyniki od 61 do 66 z 66

Temat: dziura w podlodze

  1. #61
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar JTD
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 105 KM 2000r Opel Astra SW 1.9 CDTI 101 KM 2007r.
    Postów
    294

    Smile

    Cytat Napisał _michal_ Zobacz post
    a czemu taka grubaśna blacha? jaką grubość ma oryginalna?
    oryginalna ma chyba 1 mm dalem 3 bo taka akurat kumpel mial w pracy heheh wytrzyma na lata

  2. #62
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Ka-Ka
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    MAZDA RX-8 była:AR 159 SPORTWAGON 1.9JTDM/AR 156 Grigio Lipari 1.9 JTD M-jet Sportwagon
    Postów
    323

    Domyślnie

    Cytat Napisał JTD Zobacz post
    dalem 3 bo taka akurat kumpel mial w pracy heheh wytrzyma na lata
    Będzie miało co jeść Długo wytrzyma bo zanim 3 mm przegryzie

    Ja na przyszłe lato wywalam fotele, i robię porządną konserwację jakimiś lepszymi środkami bo BOLL to jest do malowania paznokci
    A te poFL jakoś lepiej się trzymają... Zobaczymy po zimie
    Ostatnio edytowane przez Ka-Ka ; 24-08-2013 o 21:47

  3. #63
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2013
    Auto
    AR 156 1.9 8v JTD
    Postów
    68

    Domyślnie

    Cytat Napisał JTD Zobacz post
    oryginalna ma chyba 1 mm dalem 3 bo taka akurat kumpel mial w pracy heheh wytrzyma na lata
    tak wlasnie zastanawiałem się - do Mini klasyka blacha podłogi nie ma nawet 1mm, a z mojej pierwszej pracy pamiętam że 3mm blacha to już ciężkie cholerstwo

  4. #64
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał _michal_ Zobacz post
    tak wlasnie zastanawiałem się - do Mini klasyka blacha podłogi nie ma nawet 1mm, a z mojej pierwszej pracy pamiętam że 3mm blacha to już ciężkie cholerstwo
    Ja pracuje w walcowni blach grubych, tam najcieńsza blacha ma 6 mm, najgrubsza 40 mm, a 40-120 są już nazywane płytami- to jest dopiero ciężkie cholerstwo jedna blacha waży tyle co kilka (naście) alf
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  5. #65
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Ka-Ka
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    MAZDA RX-8 była:AR 159 SPORTWAGON 1.9JTDM/AR 156 Grigio Lipari 1.9 JTD M-jet Sportwagon
    Postów
    323

    Domyślnie

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    120 są już nazywane płytami-
    to już ściana

  6. #66
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    Wczoraj postanowiłem pooglądac progi z zewnątrz, wyglądają dobrze, ale przy okazji zauważyłem odpadające kawałki tej czarnej masy ochronnej w "tym" miejscu - za siedzeniem kierowcy. Podłubałem śrubokrętem, i zrobiła się dziura. Właściwie dziurka, wielkości paznokcia, ale dość, żeby mnie zmrozić. Alfa ma 15 lat, o ile wiem, nikt się z nią specjalnie nie cackał, mój brat, drugi właściciel przez prawie sześć ostatnich lat zaglądnał pod spód raz, przy okazji wymiany linki od ręcznego - więc mogło być niefajnie. Dziś zajrzałem tam od środka, i chyba nie jest tak źle. Dziurka pozostała dziurką, pomimo dość intensywnego dziucia śrubokretem nic więcej nie odpadło, są tylko wżery. Od strony pasażera wizualnie niby wyglądało gorzej, rdzy było więcej, ale za to tylko powierzchniowa, bez głębokich wżerów. Z racji braku czasu i nędznej pogody nie wyciągałem całej wykładziny ani nie dłubałem bardziej; niby podłoga lubi gnić pod nogami kierowcy, ale tam wszystko jest wyklejone (?) tą twardą masą plastyczną, uznałem, że nie ma sensu jej rozwalać. Poza tymi dwoma miejscami z każdej strony za przednimi siedzeniami podłoga przy samych progach w porządku. Oczyściłem to trochę, zapsikałem Tectylem ML. Od spodu na dziurkę i okolice jeszcze poszedł najpierw Tectyl, potem Bitex, i sprawa będzie regularnie monitorowana

    Na zdjęciach odpowiednio strona od kierowcy po zapsikaniu Tectylem, i strona pasażera przed. Trochę mi ulżyło, bałem się, że będzie masakra.


    Ostatnio edytowane przez Zenonzlasu ; 01-05-2015 o 14:56

Podobne wątki

  1. Sprzeglo w podlodze!
    Utworzone przez goffer2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 23-12-2012, 19:30
  2. [156] Dziura
    Utworzone przez Mati156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-09-2011, 20:00
  3. [146] Sprzeglo w podlodze
    Utworzone przez kwiatu w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post / autor: 27-07-2010, 11:36
  4. Ale dziura!
    Utworzone przez Rosik w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 11-06-2008, 20:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory