Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: 156 ledwo rusza po odpaleniu

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    To był mechanik czy weterynarz? Od kiedy to zimne powietrze szkodzi silnikowi i spalaniu paliwa? Poza tym Z tego co wiem w pierwszych rocznikach sprężarka klimy włączała się wraz z nawiewem i trzeba ją było wyłączać ale nawet włączona klimatyzacja nie jest w stanie aż tak osłabić silnika żeby auto nie mogło ruszyć, bo jest ona napędzana paskiem wieloklinowym, który w razie blokowania sprężarki będzie się ślizgał po rolce. Natomiast jeśli wyłączoną masz klimatyzację to ona nie stanowi obciążenia dla silnika, gdyż jest wtedy wysprzęglone jej napędzanie. Może na początek zmień mechanika zanim on Ci każe zmienić pół auta bez potrzeby...

  2. #12
    Izabela
    Gość

    Domyślnie

    Robiłam sprezarke klimatyzacji bo:
    - pisałam juz o tym na forum ( po przejechaniu ok 100km, niemiłosiernie piszczało, dzwiek metaliczny, świerszcze itp)
    Wiec, mechanik mi ja zregenerował, wymienil łożyska- bo były do niczego, uzupełnił ja gazem, i zrobil jeszcze jakis bezpiecznik od klimy.
    Ale jak juz pisalam kilka dni po tej naprawie, auto zaczeło sie tak głupio zachowywac, jak uruchomilam auto to klime mam wylaczona, jezdze raczej bez klimy bo nie czuje takiej potrzeby zeby ja wlanczac. Przeplywomierz to raczej nie jest bo co on mialby wspolnego z wycieraczkami?, ktore gdy auto nie chciało jechac, to wycierały mi szyby ledwo ledwo, jakby silniczek ktory je napedza byl na wykonczeniu.potem wszytko wrocilo do normy, gdy silnik auta juz sie nagrzal. Aha i jeszcze jedno, piski znowu sie pojawily :/, nie mam bladego pojecia czy to wszytsko łączy sie w jedno i co jest przyczyna.Gdy odbierałam auto to mechanik powiedział,ze od czasu do czasu mam wlanczac klime, zeby, cos tam sie w srodku nasmarowalo czy cos takiego.I na chwilke ja wowczas wlanczałam.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    a czy przy naprawie sprężarki od klimatyzacji był wymieniany pasek wieloklinowy (ten od napędu urządzeń)???
    ja miałem coś podobnego,też były popiskiwania,ciche wycie z okolic sprężarki i stwierdziłem że to łożyska.kiedy wymieniałem rozrząd wymieniłem też pasek wieloklinowy (założyłem DAYCO).
    od tamtej pory jest cichuteńko...


    moja druga ulubienica...

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Tak czytam te posty i jakoś mało z tego rozumiem. Najpierw piszesz o tym, że nie jedzie, potem coś o klimatyzacji i jakieś wycieraczki do tego...?! Skoro twierdzisz, że to nie przepływomierz to w takim razie po co pytasz innych o poradę? Dużo wskazuje na to, że to jednak on tutaj miesza a inne usterki nie mają na dolegliwość Twojego auta związane z brakiem mocy przy ruszaniu wiele wpływu z tego co ja widzę. Możesz też mieć problem z ładowaniem po postoju i zimnym silniku i dlatego ta przypadłość wycieraczek, ale takie diagnozowanie na odległość raczej mało trafne jest zazwyczaj. Dziwnie to wszystko wygląda i na mój gust najpierw bym się o diagnozę komputerową na Twoim miejscu postarał.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 19-03-2009 o 00:34

  5. #15
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Izabela, podskocz do serwisu i poproś o diagnostykę przepływomierza,
    tylko uśmiechnij się i dodaj żeby nie było za drogo
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  6. #16
    kasbak
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    A gdzie ten EGR w TSie Izabeli?
    upsssss nie zwróciłem uwagi że to TS

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    w bydgoszczy tego samochodu nikt ci do porzadku nie doprowadzi i najlepiej sprzedac alfe

  8. #18
    Tako85
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista Zobacz post
    w bydgoszczy tego samochodu nikt ci do porzadku nie doprowadzi i najlepiej sprzedac alfe
    Bardzo Inteligenta odpowiedź Lepiej or razu na examiner niż połowe auta wymienić :p

  9. #19
    xxx258
    Gość

    Domyślnie

    jak czytam niektóre odpowiedzi na posta to mi się słabo robi, a tak odnośnie tematu to ja tak mam z przerwami od kupna swojej belli. Stawiam na przepływke bo krótka przerwa miała miejsce właśnie po wymianie przepływomierza ale później niestety wszystko eróciło do "normy". Ja tam jeżdże i się nie przejmuje po ok 3min wszystko jest ok tylko zaraz po odpakeniu w zakresie od 1000 do 2000 nie ma wogóle mocy.

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    nie było zrobionej diagnostyki która pokazałaby jak jest z parametrami adaptacji.
    ( examiner nie pokazuje parametrów adaptacji oraz parametrów krótko i długo-terminowych )
    - jeśli TRA (ECU to M1.5.5 ) idzie cały czas w duże wartości to nie ma co mówić o poprawnym działaniu auta.
    - jeśli zaś TRA trzyma wartości stałe to tylko upgrade ECU poprawi osiągi tego silnika na starcie.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. [147]Rozrusznik ledwo kręci, akumulator sprawny
    Utworzone przez Poszukiwacz w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-12-2015, 20:08
  2. 2,4 JTD ledwo jedzie.
    Utworzone przez Drst w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 28-04-2014, 15:53
  3. Ledwo 50°C po 30 km:(
    Utworzone przez Klein w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-11-2012, 15:02
  4. [145] Po nocy po odpaleniu traci moc - po ponownym odpaleniu problem znika
    Utworzone przez krzyzie w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-08-2011, 08:27
  5. [147] Ledwo odpala z rańca
    Utworzone przez Lucky w dziale 147
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 12-01-2009, 22:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory