Strona 5 z 13 PierwszyPierwszy 12345678910111213 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 128

Temat: Regulacja pochylenia koła, tył

  1. #41
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Ori wachaczy juz i tak nie ma od dluzszego czasu . Na zagranicznych forach wszyscy wstawiaja Powerflex w dolny wachacz. Jezdza, robia przeglady ktore o wiele trudniej zrobic niz w Pl .Nikt nie widzi problemu .Tedguma tam nikt nie zna.Co do trwalosci zawiasu w 166, zgodze sie z Masa, nie widze problemu zeby narzekac .Mam to auto 8 lat i tylko raz robilem tyl .Dolne wachacze z przodu wytrzymaly 130tys a gorne po 90 tys .
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 20-05-2015 o 20:40
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  2. #42
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Ale skoro jest lemforder to czemu wiecznie piszecie o tedgumie?

  3. #43
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Łukasz 166
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    Peugeot 406 Coupe 3.0 Była Alfa Romeo 166 2.4
    Postów
    750

    Domyślnie

    To może ktoś poda jakiś link do lemfordera bo ja widziałem zawsze tylko Tedgum
    Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
    Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
    Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
    Była Vectra A 1993r 1.8 B+G

  4. #44
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Lemfolder w zwrotnice. Ale pływak w wahacz tył nie ma. Są made in Poland i jakieś ponoc włoskie.

  5. #45
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Lemforder i trw jest, ale do zwrotnicy.To oczywiste, ze gdyby byl plywak w wachacz, to pewnie wiekszosc z nas by go kupila. Placac nawet troche drozej .Majac w rece te tuleje Trw, ze starego wachacza widac bylo, ze byly dobrze zrobione
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 20-05-2015 o 21:26
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #46
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    166 2,4 jtd 2000r. 166 2,4jtd 1998r.
    Postów
    182

    Domyślnie

    Cytat Napisał bussoholik Zobacz post
    Żyję w Matrixie bo mam zestaw z PU Olkusz na dolnym tylnym wahaczu i auto jeździ bez problemów, geometria idealna, zrobione 25k zawias jak nowy. Nie rozumiem po co te prucie *upy, że to nie działa, że tak, że siak skoro działa *dużo ludzi tutaj jeździ i sobie chwali.
    ale przestańcie pie*solić na forum że z tyłu w dolnym wahaczu tylko wahliwe bo inaczej się nie da i że kto tak ma to zdrajca kretyn i obraza dla klubu, Polski i marki Alfy Romeo.
    Bussoholik nie mogę się tutaj z tobą zgodzić, że stosowanie PU w dolnym wahaczu jest poprawne. Gdyby tuleje PU były takie dobre, to stosowane byłyby fabrycznie przez producentów samochodów, a tak nie jest. Konstruktorzy zastosowali tuleje wahliwe, bo wahacz ma swobodnie się pochylać. Usztywniając te ramie, zaburzasz całkowicie pracę zawieszenia. W ogóle PU nigdy nie będzie zamiennikiem fabrycznych tulejek, ani wahliwych, ani zwykłych i nigdy taki produkt nie otrzyma homologacji. Jest mnustwo powodów dlaczego nie powinno sie ich stosować.

  7. #47
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 166, 2004r. 2.4 JTDm 175KM
    Postów
    376

    Domyślnie

    Regum ze Skórzewa robi też te wahacze - zastępują tuleje wahliwe zwykłymi metalowo-gumowymi. Nie jest to więc taki beton jak PU, ale też nie pływak. Rozwiązanie będę testował u siebie już niedługo - dam znać jak to wygląda w praktyce, ale podobno to już nie pierwsza 166 którą robili, na robotę oczywiście gwarancja, mówili że 90kkm to nie problem, a w porównaniu do tedguma którego musiałem średnio co rok wymieniać to różnica już znaczna.

  8. #48
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ciekawe. Nie słyszałem o tym. Ale o ile PU jest wytrzymałe to wulkanizowana guma na pewno mniej. Nie wiem czy nie obawialbym się bardziej niż dawać PU. Możesz porobić zdjęcia jak dostaniesz te whacze?

  9. #49
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    czyli jak padnie ta tuleja wahliwa to do wyboru jest : pu sztywny, albo tedgum co pada po roku? Piotrekx jaki przebieg przejechales na tym tedgumie w rok?

  10. #50
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Dokładnie taki masz wybór ale czy i jak szybko padnie to po prostu zależy od tego jakimi wertepami jeździsz.

Podobne wątki

  1. [159] kąt pochylenia koła - regulacja
    Utworzone przez alces1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 106
    Ostatni post / autor: 17-06-2020, 18:22
  2. Kąt pochylenia koła przedniego. Jak ustawić?
    Utworzone przez grosii w dziale 166
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 19-03-2018, 19:28
  3. Ustawienie kątów pochylenia kół
    Utworzone przez stembalski17 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-08-2011, 18:25
  4. Koła - regulacja kąta pochylenia /--\
    Utworzone przez bella-hella w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-06-2010, 15:42
  5. [GTV Spider] Geometria kół, tył - czy jest regulacja kąta pochylenia koła?
    Utworzone przez aniol_jojo w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-04-2010, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory