Do sprawdzenia wystarczy. Chodź u mnie dalej jest... :]
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"
Tak się zastanawiam, czy to nie kolejna Urban Legend z tym przepaleniem. Bo przecież skoro EGR jest zaślepiony przy koletorze ssącym, to co ma tą zaślepkę przepalić? Spaliny tam nie dochodzą, a temperatura jest stosunkowo niska przy tej zaślepce. Poza nagrzanym kolektorem, nic jej tam nie może tak rozgrzać aby się przepaliła. Dodatkowo sam kolektor jest "chłodzony" przepływającym wewnątrz powietrzem. Chyba że się mylę. Choć z tego co pisze Maciej69, może jednak się nie mylę (?)![]()
Lobby wytwórców zaślepek![]()
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"
kto mi szybko odpowie w którym miejscu najlepiej włożyć pełną zaślepkę egr??od kolektóra czy bliżej egr?? tam od dołu też jest jakaś aluminiowa rurka . alfa 1.9 8V 159sw
SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !
tam gdzie przewidział producent
np tu jest to pokazane: http://allegro.pl/08-b-zaslepka-egr-...959763344.html
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"
Czyli od góry trzeba go założyć.
SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !
Tylko i wyłącznie u góry.
Co do postów wyżej to zadaniem EGRa jest ogrzanie spali by katalizator mógł skutecznie działać. EGR sam w sobie jest chłodzony, ale spaliny nie :]
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"
Może się mylę i wtedy pewnie ktoś mnie poprawiWydaje mi się że EGR lepiej zaślepić od dołu (na wejściu spalin do zaworu) niż u góry ( przy wejściu spalin z egr do kolektora). Jeśli zaślepkę damy przed zaworem to syf nie będzie brudził nam zaworu.
Jest:
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r
Była:
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r
Tylko,że jak dasz pełną zaślepkę od góry czy od dołu to i tak musisz wyprogramować EGR (check wyskoczy) i on nie będzie działał. Może być zabrudzony i nic mu to nie zaszkodzi.