Busso to Busso to najbardziej szlachetna V-ka w historii motoryzacji, dla mnie to wzór benzynowego widlastego silnika
Busso to Busso to najbardziej szlachetna V-ka w historii motoryzacji, dla mnie to wzór benzynowego widlastego silnika
była 166 3.0 24v, była 156 2.4 m-jet
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Wolę już diesla v6 który jakoś brzmi a nie jak odkurzacz. Oglądałem ostatnio kawałek Formuły E i to było złe
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Cały czas do przodu!
M62 B44 też ładnie bulgota z kolei V8 w 8C jeszcze lepiej ale to w końcu forum poświęcone Alfie :-)
była 166 3.0 24v, była 156 2.4 m-jet
Umówmy się: wśród aut użytkowych był Holden Bathurst a cała reszta mogła się przyglądać i starać naśladować brzmienie tego silnika. Ciekawe czy w Giulii przyłożą się do brzmienia silnika, czy też raczej zrobią coś na wzór Ghibli (czyli w sumie nic rewelacyjnego).
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15
Myślę że czasy robienia samochodów z dobrą akustyka silnika i wydechu powoli przemijają jednak 2.9 v6 biturbo zapowiedziane w Giuli będzie miało rodowód Ferrari a tu z kolei wiadomo że marki typu BMW czy Mercedes jedynie mogą pomarzyć o takim brzmieniu silnika nie mówiąc już o prestiżu, z resztą Ferrari to jedna z nielicznych marek ktora pcha technologię z bolidów F1 do cywilnych wersji samochodów choćby nawet kierownica z manettino która jest niemal identyczna jak w bolidzie F1. Jeżeli taka wersja GTA ujrzy światło dzienne to zastanawia mnie jaka będzie cena. Jeżeli to ma być rywal dla M3 to musi kosztować podobnie a nawet mniej żeby zachęcić potencjalnego klienta.
Ostatnio edytowane przez Competizione ; 31-05-2015 o 03:04
była 166 3.0 24v, była 156 2.4 m-jet
Kolego ja nie chce się czepiać ale to Mercedes wygrał sezon F1 2014 konstruktorów a w 2013 był na drugiej pozycji (w obu wyprzedzając Ferrari) - nie wspomnę o zwycięstwie Reb bull-a nad Ferrari miażdżącą przewagą punktową. Merol BMW itp. mają doświadczenie wiedze i zaplecze. Jak będą chcieli/będą potrzebowali to dopracują brzmienie silnika.
A tak w ogóle, to ktoś pogardzi brzmieniem M-power?![]()
Wiem że wygrał. Jednak po dziś dzień Ferrari jeśli chodzi o tytuły mistrzowskie w F1 jest nie pokonane bo ma ich aż 16 a Mercedes jak narazie tylko 1 bo Mclaren to co innego a ma ich 8 z czego tylko jeden zdobyli jako Mclaren Mercedes a 4 jako Mclaren Honda . BMW nigdy nic w F1 nie osiągnęło i już raczej nigdy nie osiągnie a nie od dziś wiadomo że F1 to królowa motorsportu. Poza tym Ferrari to marka z wyścigowa tradycja, te samochody od zawsze ścigały się na torach.
Ostatnio edytowane przez Competizione ; 31-05-2015 o 12:41
była 166 3.0 24v, była 156 2.4 m-jet