Strona 23 z 33 PierwszyPierwszy ... 1314151617181920212223242526272829303132 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 325

Temat: Szarpanie - EGR, przepływomierz, itp.

  1. #221
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciej69 Zobacz post
    Albo zamiast kupować zaślepkę włóż kawałek pociętej puszki po redbullu
    Zaślepka z puszki bardzo szybko się przepali na wylot.

  2. #222
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciej69
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 08r, Chrysler Crossfire, Lincoln Navigator mk3, Chevy Astro Starcraft
    Postów
    440

    Domyślnie

    Do sprawdzenia wystarczy. Chodź u mnie dalej jest... :]
    "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"

  3. #223
    Użytkownik Romeo Avatar .Andrzej.
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    wiele
    Postów
    678

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Zaślepka z puszki bardzo szybko się przepali na wylot.
    Tak się zastanawiam, czy to nie kolejna Urban Legend z tym przepaleniem. Bo przecież skoro EGR jest zaślepiony przy koletorze ssącym, to co ma tą zaślepkę przepalić? Spaliny tam nie dochodzą, a temperatura jest stosunkowo niska przy tej zaślepce. Poza nagrzanym kolektorem, nic jej tam nie może tak rozgrzać aby się przepaliła. Dodatkowo sam kolektor jest "chłodzony" przepływającym wewnątrz powietrzem. Chyba że się mylę. Choć z tego co pisze Maciej69, może jednak się nie mylę (?)

  4. #224
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciej69
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 08r, Chrysler Crossfire, Lincoln Navigator mk3, Chevy Astro Starcraft
    Postów
    440

    Domyślnie

    Lobby wytwórców zaślepek
    "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"

  5. #225
    Użytkownik Znawca Avatar IamICEman
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Wągrowiec
    Auto
    czekam na używaną Giulie;) była 159 i GT
    Postów
    1,169

    Domyślnie

    kto mi szybko odpowie w którym miejscu najlepiej włożyć pełną zaślepkę egr??od kolektóra czy bliżej egr?? tam od dołu też jest jakaś aluminiowa rurka . alfa 1.9 8V 159sw



    SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
    DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
    Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !


  6. #226
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciej69
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 08r, Chrysler Crossfire, Lincoln Navigator mk3, Chevy Astro Starcraft
    Postów
    440

    Domyślnie

    tam gdzie przewidział producent

    np tu jest to pokazane: http://allegro.pl/08-b-zaslepka-egr-...959763344.html
    "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"

  7. #227
    Użytkownik Znawca Avatar IamICEman
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Wągrowiec
    Auto
    czekam na używaną Giulie;) była 159 i GT
    Postów
    1,169

    Domyślnie

    Czyli od góry trzeba go założyć.



    SZUKASZ NOWYCH OPON? NAPISZ PRZYGOTUJE OFERTĘ.
    DYSPONUJE DUŻĄ ILOŚCIĄ OPON NOWYCH JAK I UŻYWANYCH!!
    Felgi nowe i używane! dystanse każdy rodzaj !


  8. #228
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciej69
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 08r, Chrysler Crossfire, Lincoln Navigator mk3, Chevy Astro Starcraft
    Postów
    440

    Domyślnie

    Tylko i wyłącznie u góry.

    Co do postów wyżej to zadaniem EGRa jest ogrzanie spali by katalizator mógł skutecznie działać. EGR sam w sobie jest chłodzony, ale spaliny nie :]
    "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców"

  9. #229
    Użytkownik Romeo Avatar lukash
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v 2006/AR 156 FL 1.9 JTD 8v 2003
    Postów
    499

    Domyślnie

    Może się mylę i wtedy pewnie ktoś mnie poprawi Wydaje mi się że EGR lepiej zaślepić od dołu (na wejściu spalin do zaworu) niż u góry ( przy wejściu spalin z egr do kolektora). Jeśli zaślepkę damy przed zaworem to syf nie będzie brudził nam zaworu.



    Jest:
    - Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r

    Była:
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r

  10. #230
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Tylko,że jak dasz pełną zaślepkę od góry czy od dołu to i tak musisz wyprogramować EGR (check wyskoczy) i on nie będzie działał. Może być zabrudzony i nic mu to nie zaszkodzi.

Podobne wątki

  1. [GTV] Szarpanie
    Utworzone przez Oktan w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-09-2014, 23:19
  2. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 22-03-2014, 21:59
  3. Dym i szarpanie
    Utworzone przez lubo89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-07-2011, 08:24
  4. [GTV] Szarpanie.
    Utworzone przez kubus_stunt w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-05-2011, 09:11
  5. Lpg-szarpanie
    Utworzone przez sław w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-06-2009, 20:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory