Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Temat: Dzwięk padniętego koła dwumasowego ?

  1. #21
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Świebodzin
    Auto
    Alfa 156 2.4 przed FL
    Postów
    140

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciaba Zobacz post
    Z tego co mi wiadomo, regeneracja koła zamachowego dwumasowego jest w pełni uzasadniona technologicznie. Tam jest bardzo dużo elementów wymiennych więc nie ma się co obawiać. Wiadomo - nigdy nie będzie tak jak na pierwszy montaż, ale niestety alternatywy nie ma. Kupujesz "nowy", a tak naprawdę regenerowany. Z tym, że w tym przypadku regeneracja oznacza w zasadzie nowe koło dwumasowe.
    Szczerze to juz lepiej kupić używane niż regenerować.Regenerowałem 3 dwu masy każde w innej firmie.Trzy koła do alfy 156 2,4 bo w rodzienie posiadamy same alfy.I jedno padło po 2 miesiącach drugie po 4 miesiącach a trzecie po roku.Fakt jest gwarancja itd Ale po pierwsze wykręcają się jak mogą aby ci jej nie udzielić a jak udzielą to i trzeba te koło wykręcać nie masz do tego warunków to do mechanika i za demontaż zapłacisz 200 zł.Ja płaciłem za regeneracje koła 550-640 i 450 zł.A potem kupiłem trzy koła ze szrotu oczywiście sprawne jak ktoś wie jak sprawdzić czy koło jest sprawne to i gów... nie kupi i kulają mi się już 2 lata a za każde koło ze szrotu zapłaciłem 200zł.Moim zdaniem do 15 letniego auta czy 13 letniego kupowanie kółka za 1500zł to jest obłęd i mija to się z celem .

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

    Domyślnie

    w moim przypadku koło dwumasowe nadaje się do wymiany jak i łożysko oporowe też które niby by sie rozleciało niedługo tarcza wiadomo bo po to jechalem do mechaniora bo poslizg był

  3. #23
    Whiplash
    Gość

    Domyślnie

    bo jak sie ma 2.4 20v 175KM to tam kolo jest fabrycznie zjeb*** ma plastikowym lozysku, ja ide teraz w kierunku sztywnego kola i tarczy z tlumikami skretnymi juz powoli wszystko sie robi, jak poskladam dam znac

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

    Domyślnie

    Co do 16v 1.9 gdybym wiedział że takie koło istnieje plug&play to bym kupił , ja podejrzewam ciągle że przy 8v jtd miałem już jednomas założony bo pedał cieżkk chodził a skrzynia dawała rade przy 250tyś


    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  5. #25
    Whiplash
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rychuslu89 Zobacz post
    Co do 16v 1.9 gdybym wiedział że takie koło istnieje plug&play to bym kupił , ja podejrzewam ciągle że przy 8v jtd miałem już jednomas założony bo pedał cieżkk chodził a skrzynia dawała rade przy 250tyś


    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
    niestety trza przerabiac, tarcza z tlumikami i dociskiem z ar159 150KM i przeszczepienie w nia frezu z tarczy orginalnej czyli 23z w przypadku 20V ze skrzynia F40 a kolo wyslane do przerobki i wywazenia

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

    Domyślnie

    F40 jak się nie myle było jeszcze w vectra c , czyli w sumie jak kanał dostepny i czasu dużo to można dłubać
    M32 wiadomo skrzynia niezaciekawa [emoji14]

  7. #27
    Whiplash
    Gość

    Domyślnie

    tak ale inna dwumasa w oplu , f40 ma to do siebie ze jest pancerna i raczej ciezko ja bedzie zakatowac nawet na sztywnym kole i przy dynamicznej jezdzi, wiadomo w niskich obrotach bedzie auto bardziej wibrowac ale mi to nie przeszkadza

    W moim temacie o aucie mozna zobaczyc jak wyglada przerobiona dwumasa bo tarcza i docisk sie dopiero robi

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

    Domyślnie

    Odbiegając od tematu ar 16v
    F40 da rade przy 200tyś przeb program okolo 180hp 400nm ? I się nie rozje*ie ?

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  9. #29
    Whiplash
    Gość

    Domyślnie

    F40 w 159 jest seryjnie na 200KM, ja w swojej 156 będę mierzył w 250KM i 500nm tylko musze jeszcze połosie wzmocnić i Hampel z bmw e38 zapodać

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

    Domyślnie

    Myslalem ze taniej wyjdzie inqestowac w czesci ar 156 gta jesli chodzi o hamulce


    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Regeneracja dwumasy, koła dwumasowego
    Utworzone przez mlody354 w dziale GT
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 08-10-2015, 20:18
  2. Zmiana koła dwumasowego na jednomasowe. JTD
    Utworzone przez patigang w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 17-09-2015, 17:48
  3. Proszę o oględziny koła dwumasowego
    Utworzone przez Łobuz w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-03-2013, 12:22
  4. Zamiana koła dwumasowego na jednomasowe
    Utworzone przez Kastner w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-11-2011, 14:49
  5. Wymian koła dwumasowego w 2.4
    Utworzone przez cin1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-09-2010, 21:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory