Strona 7 z 13 PierwszyPierwszy 12345678910111213 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 126

Temat: Korozja w 166 ?

  1. #61
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Hmmm... ale nie chodzi kristevar`owi o nakładki na grzyba? Chodzi przecież o to żeby łapa podnośnika nie cisnęła na próg. Spinki progu wcale tego nie wyeliminują.

  2. #62
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Majkelek
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 CF2 `2000
    Postów
    589

    Domyślnie

    Ja zawsze pilnuje żeby łapy podnośnika podkładali pod wzgrubienia podłogi Alfy, a nie plastikowe nadproża.. dzięki temu żyją spinki

    Jeśli Ci wyskoczyły nadproża i odstają, to możesz spróbować puknąć je np. gumowym młotkiem, być może wrócą na miejsce. Jeśli nie, to musisz wymienić spinki, do których wyżej masz link i potem uważać przy podkładaniu łap podnośnika.

  3. #63
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 2.4 JTD 136KM 1999
    Postów
    16

    Domyślnie

    Słuchajcie - o spinki mi nie chodzi. Tylko o te miejsca w plastikowych nakładkach na progi, w których są "dziury" na miejsca do podnoszenia auta. Co prawda spinki też pewnie będę musiał wymienić, bo chyba nie wszystkie są sprawne (dzięki za linki), ale nie w tym rzecz... zadzwoniłem dzisiaj do salonu Alfy i usłyszałem tam, że w 166 nie ma żadnych elementów gumowych w progach, że jak mechanik / wulkanizator musi podnieść auto, to nie może robić tego za progi na tych okrągłych łapach, tylko mieć jakieś końcówki, co wchodzą w te "dziury" w plastikowych nakładkach i opierają się o wzmocnienia na progach (to te grzyby, o których pisze marek230482?). Ponadto Pan z serwisu powiedział, że na ładny wygląd się płaci i jak chcę mieć ładne progi, to mam zmienić mechanika / wulkanizatora, skoro nie umieją inaczej podnieść samochodu

    No nic, zajmę się rudą w progach, powymieniam spinki gdzie trzeba i zmieniam warsztat

  4. #64
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Czyli tak jak myślałem. Dodam że fabrycznie na grzybach powinny być takie fartuchy gumowe zintegrowane z progiem. Ja chyba zgubiłem ostatni swój ostatni ale jest tam coś takiego. Oczywiście to nie jest do podnoszenia ale znacząco ogranicza zbieranie się błota w nakładkach progowych. Niestety Pan z ASO ma rację. Tak jak majkelek pisał, najlepiej do maciaszczyków jeździć ze swoimi nakładkami.

  5. #65
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 2.4 JTD 136KM 1999
    Postów
    16

    Domyślnie

    Dobra, moja ciekawość została zaspokojona - dzięki wszystkim

  6. #66
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Taśalfa
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Zakopane
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2000r
    Postów
    89

    Domyślnie

    ja mam 156 sprowadzona 2 lata temu z wloch i puki co (odpukac) nie zauwazylem znaku rudej

  7. #67
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Majkelek
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 CF2 `2000
    Postów
    589

    Domyślnie

    Mój Chrzestny tez ma 156 z Italii i nie ma grama rdzy.

    Co do tych gum w 166, to są takie A ' la kołnierze naokoło tych miejsc do których wchodzi fabryczny lewarek. Jeden u siebie podklejałem, reszta się trzyma.

    Zobacz jak u mnie daleko łapy podkładaliśmy.



  8. #68
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Tak, tam są wzmocnienia do podnoszenia.

  9. #69
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Tam gdzie na progu jest ten trójkąt wskazujący miejsce jest punkt do podnoszenia - ori lewarek idealnie tam pasuje i nie lata na boki, bo wchodzi grzybek w swoje miejsce. Gdyby mieć na podnośniku takie końcówki, było by idealnie
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  10. #70
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Majkelek
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 CF2 `2000
    Postów
    589

    Domyślnie

    Dokładnie tak

    Ja tam zawsze pilnuje żeby było położone, tam gdzie należy.

Podobne wątki

  1. Korozja 156 po FL
    Utworzone przez Mieszkooo w dziale 156
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 15-02-2018, 19:47
  2. [GTV] GTV a korozja
    Utworzone przez Damian w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 12-10-2017, 17:51
  3. Ale korozja!!!
    Utworzone przez djslavko w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 14-03-2015, 00:54
  4. KOrozja nadkoli
    Utworzone przez nobodyspecial w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 01-05-2013, 08:09
  5. Korozja
    Utworzone przez Arek 146 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-11-2008, 16:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory