Mam po lifcie ale też wygląda na to że go nie ma![]()
Mam po lifcie ale też wygląda na to że go nie ma![]()
W swojej też nie miałem
Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV
Taka charakterystyka silnika. Optymalnie przy obrotach rzędu 4.5 nie ma z tym najmniejszego problemu, a czasem i na dwójce przy tych obrotach na chwilę zerwie przyczepność![]()
Ładnie odkopaliście temat hahaTo może uzupełnię bo wcześniej tego nie pisałem tak stuprocentowo, EGR nie mam na 100%. W miejscach przycisków dwie zaślepki
A temat założyłem właściwie z ciekawości, bo Corollą 1.4 ciężko było czasem ruszyć bez pisku a tutaj w Alfie 1.6 (no i koni więcej) było to praktycznie niemożliwe na niskich obrotach. Ale to nie jest problem przecież, jak już mówiłem była to czysta ciekawość ;p
A zapytam przy okazji. Czy takie jeżdżenie ze zmianą biegów na około 4 tysiącach źle wpływa na silnik? 1.6 105km. Dużo przyjemniej tak się jeździ a nie tak ślamazarnie. Tak, o spalaniu wiem![]()
Pewnie lepiej niż mulenie przy 1k obrotów4k to jeszcze niskie obroty są.... ja do 4k kręcę jadąc normalnie "ekologicznie". Bardziej martwił bym się o sprzęgło przy takim ruszaniu
![]()
Nie ruszam tak, broń Boże...![]()