Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 52

Temat: Pomoc w diagnostyce 1.8 TS

  1. #21
    Użytkownik Świeżak Avatar greg111
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Pułtusk
    Auto
    145 1.4 TS 00`
    Postów
    76

    Domyślnie

    też miałem problem z przepływomierzem a w zasadzie z ciągłym błędem przepływomierza i ciągle świecącą marchewą
    podmieniałem kilka przepływomierzy i ciągle to samo było
    uspokoiło się jak wymieniłem sterownik silnika z przepustnicą

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubakostek
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    .,
    Postów
    85

    Domyślnie

    @greg111 Błędy przepływomierza też miałem identycznie jak Ty, ale zmieniłem ecu na nowe z mapami od 1.8 bo stary sterownik cały czas pokazywał cuda (to czujnik położenia wałka to inne cuda), mam na stanie jeszcze dwie przepustnice i nie ma żadnej różnicy. Spróbuję jeszcze wywalić tą strumienicę i kupić normalny dedykowany katalizator. U mnie błędów zero póki co, ale parametry przepływki są za niskie. Sprawdzane na trzech różnych i bez różnicy

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubakostek
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    .,
    Postów
    85

    Domyślnie

    Dla potomnych, włożyłem przepływomierz bosch nówka ze sklepu z hologramem, napięcie skoczyło przy odcince do 4,35V czyli całkiem nieźle. Po zabiegu spadło znacząco spalanie, ale problem z szarpaniem i dławieniem dalej pozostał. Wykonywałem pełną adaptację i nadal mam ujemne TRA. Pomysłów brak.

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 146 1.4 T.S. 2000r, gaz BRC
    Postów
    43

    Domyślnie

    Z wykresu czasu wtrysków wynika że na wolnych obrotach te czasy są za duże. Powinne być przy rozgrzanym silnku ok. <=3. W twoim przypadku jest około 4-5 ms, przy tym sonda "widzi" dalej ubogą mieszankę podnosząc czas, co powoduję błąd i falowanie obrotów. Trzeba szukać dlaczego są takie czasy a nie inne.
    Ostatnio edytowane przez bratan1 ; 15-06-2015 o 22:11

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubakostek
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    .,
    Postów
    85

    Domyślnie

    Parametry wtrysków na wykresie nie są na jałowym biegu,tzn ruszałem w tedy samochodem i operowałem pedałem gazu. Wiem, źle wykonałem wykres. Obecnie czasy oscylują około 3ms przy rozgrzanym silniku na biegu jałowym, więc dość książkowo. Niestety nie mam jak wrzucić logów, bo laptop został w domu.

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 146 1.4 T.S. 2000r, gaz BRC
    Postów
    43

    Domyślnie

    Nieszczelny wydech do sondy? A może problem z zapłonem?

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubakostek
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    .,
    Postów
    85

    Domyślnie

    faktycznie, coś popiarduje ostatnio przy katalizatorze Sprawdzę układ wydechowy przy najbliższej okazji, a co mogło by być z zapłonem nie halo? Przewody nówki ngk, świeczki też.

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 146 1.4 T.S. 2000r, gaz BRC
    Postów
    43

    Domyślnie

    Ostatnio walczyłem z falowaniem obrotów u siebie w 1.4 t.s., zakładam że to są podobne konstrukcje. Naczytałem się dziesiątki tematów na ten temat i w sumie za falowanie odpowiedzialne były kilka przyczyn:
    -nieszczelny dolot;
    -nieszczelny wydech przed sondą, nawet niesłyszalne nieszczelności;
    -układ zapłonowy, często strzały i szarpania;
    -rura między przepływka a przepustnica;
    -przepływka lub sonda;
    -u mnie była adaptacja ECU i szwankujący gaz ale przy okazji znalazłem śniedź w 2 cewkach.

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubakostek
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    .,
    Postów
    85

    Domyślnie

    Rozumując, że walnięta sonda ma wpływ na szarpanie, to po jej odpięciu auto powinno przynajmniej nie szarpać, ale palić jak smok. Jak sprawdzić układ zapłonowy? Cewki i fajki wyjmowałem i wszystko wyczyszczone. Dolot od rezonatora po głowicę silnika praktycznie nowy (guma harmonijka, rezonator, przepustnica i kolektor wymieniony) Falowanie szczerze mi nie przeszkadza bo jest tylko przy dojeżdżaniu. Wkurza mnie tylko kangurek.. Po puszczeniu gazu robi taką hopkę aż cała buda lata, jakbym nie umiał sprzęgłem operować

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 146 1.4 T.S. 2000r, gaz BRC
    Postów
    43

    Domyślnie

    Na pewno wszystkie poduszki całe? Przyjrzyj się im dokładnie, musi być jakiś luz

Podobne wątki

  1. Pomoc w diagnostyce błędów silnika w 3.2
    Utworzone przez tomSRT w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-01-2016, 12:51
  2. Czy to na pewno przepływomierz? Pomoc w diagnostyce.
    Utworzone przez matri w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 15:19
  3. Po diagnostyce błąd U1600
    Utworzone przez wojtekml w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-06-2013, 19:47
  4. [GTV] pomoc przy diagnostyce
    Utworzone przez viruskill w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-02-2012, 21:29
  5. AR 159 Radom-po ogledzinach i diagnostyce ASO
    Utworzone przez Czarny_28 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 02-02-2011, 19:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory