Cześć, mam problem, wspomaganie mojej 156 sw fl 1.9 jtd zaczyna wyć jak auto się zagrzeje i ciężko chodzi (po odpaleniu auto po nocy wszystko ok) dziś zdjąłem koła i mam mokre manszetę i ubyło płynu ze zbiorniczka do pewnego stanu i już stoi i nie ubywa, myślicie że maglownica do regeneracji? czy jakiś środek do uszczelnienia pomoże?



Odpowiedz z cytatem
ale w następny weekend chcę zobaczyć całą drogę od smarowania maglownicy. Jak wymieniałem sprzęgło to wyszarpując skrzynię obtarła o dwa przewody od wspomagania, które idą pod akumulatorem a dokładniej pod podstawką akumulatora obok wysprzęglika bliżej blachy nadkola. Myślę, że u mnie problem jest taki, że jedno z cięgienek wygiąłem uderzeniem dlatego jest mniejsze ciśnienie w układzie wspomagani, po prostu nieszczelność a w momencie gdy silnik się już nagrzeje (wiadomo, olej robi się rzadszy) i pompa wspomagania zaczyna się zacierać. U mnie gdy jeżdżę w miarę normalnie czyli bez wyższych obrotów rzędu 3 tys obrotów nie ma tragedii bo temperaturka trzyma około 82*C, ale wymieniony mam również termostat. 
