Co to za błąd dokładnie?
Przydałby się log z jazdy obroty, dawka paliwa i różnica ciśnien. Z dynamicznym przyspieszeniem od niskich obrotów.
Co to za błąd dokładnie?
Przydałby się log z jazdy obroty, dawka paliwa i różnica ciśnien. Z dynamicznym przyspieszeniem od niskich obrotów.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Witaj
No właśnie DPF-u.
Pisze: Wyczyść lub wymień filtr DPF .
A w danych: Zatkanie filtra normalne i 48% (teraz wzrosło do 78%)
- - - Updated - - -
Tak to wygląda teraz jakby procedura wypalania filtra się nie załączała. Dodam, że nie jeździłem po mieście tylko długie trasy robiłem
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
I co dalej ten problem?
ja bym sprawdził takie coś
1-czy nie został wgrany program
2-czy nie zostały zamienione przewody od turbo
3-czy dźwignia od turbo się nie zacina i czy do kończ się otwiera i zamyka
4-czy ci coś się nie wwaliło w wałek od turbo i nie rozwaliło łopatek
5- regulacja turbosprężarki nic więcej A.M. Serwis Gdynia mają maszynę do przepływu niema klapek więc zmieniły się parametry i trzeba było by turbo pewnie przestawić
Witam
Tomek kiedy mogę z tym do ciebie podjechać??? Bo to już coś mnie trafia.
- - - Updated - - -
Mam ponad godzinę (ale w tym trybie pewnie 2 pojadę)
Jutro mam wolny cały dzień może byś mnie gdzieś wcisnął i przynajmniej byś mi ten rozrząd sprawdził ??? Bo jak to tylko tyle to byłoby fajnie a jak coś więcej to może byś popatrzył???
- - - Updated - - -
Jeżeli nie to zaproponuj mi jakiś termin oraz godzinę i podjadę
Niestety autko dalej nie chce normalnie jeździć!!!!
A byłeś z nim gdzieś w ogóle? U Tomka na przykład?
Tak byłem u Tomka i na dzień dobry wtryski do regeneracji.
Sprawdził mi ustawienie rozrządu i było OK
Sławek, dorzuce swoje 5 groszy do dyskusji. Mam wywalone klapy i zaślepiony EGR. Do tego zmieniony soft. Klika dni temu ruszyłem ze skrzyżowania, jak nigdy nie wciskam gazu do dechy, to tym razem to zrobiłem. Przed zmianą softu auto zawsze ruszało w takiej sytuacji płynnie i bez efektów. Od zmiany softu oduczyłem się wciskać do końca, bo nie było takowej potrzeby, aby sprawnie się zebrać. No i właśnie tym razem po wciąsnięciu do końca gazu, auto ruszyło do przodu, a przy przełączaniu na 2 bieg zapiszczały dość mocno opony. Co mnie zaskoczyło i nawet pomyślałem, że to auto obok, ale niestety, to byłem ja i usłyszałem od żony, że ruszam jak burak, itd. Nie spodziewałem się takiego zachowania napędu, bo w końcu to automat i do tego włączony (jak zawsze) ASR, a tryb Sport wyłączony (bo z niego nie korzystam). Więc nie sądzę, że wywalenie klap i zaślepienie EGR mogło zamulić Ci silnik, a jeśli już by tak miało być, to raczej w stopniu nieodczuwalnym.
Wiem
Ale to u mnie chyba okropny pech lub zbieg okoliczności.
Teraz mam zamiar zregenerować wtryski (koszt spory) i zobaczymy co sie będzie działo. Czy będzie poprawa czy nie. Ja wcześniej miałem wyłączony EGR i otwarte klapki na stałe. Przy okazji wymiany rozrządu oryginału dodam efekt jest taki że mam cały czas zapchany DPF.
Jest to dla mnie wkurzające, bo muszę jeździć w trybie serwisowym jak mułem.