Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Temat: Skrzypienie zawieszenia

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Imć
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    WJ
    Auto
    Giulietta MA TCT, Giulia 2.0T Veloce, Spider 916 1.8 TS
    Postów
    520

    Domyślnie Skrzypienie zawieszenia

    Chyba tylne. Slychac na nierownosciach, ale tylko pod warunkiem, ze sie jedzie blisko przeszkody ktora odbija dzwiek, bo inaczej to nie slychac. W garazu nie slysze, bo beton rowno wylali Dzwiek skrzypiaco mateliczny jak srubka z luzna podkladka. Tulej, wahacz czy co innego? Ktos to przerabial? Powazne? Bo jak nie bardzo to wole tego nie robic w UK, tylko w sierpniu w PL. Jakos nie mam zaufania do serwisow w UK...

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Z tego co piszesz to spokojnie diagnostykę zrobisz w PL, teraz się bym nie pasjonował bo dopiero się świerszcz wprowadza.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Imć
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    WJ
    Auto
    Giulietta MA TCT, Giulia 2.0T Veloce, Spider 916 1.8 TS
    Postów
    520

    Domyślnie

    Właściwie to poraz pierwszy usłyszałem świerszcza już dawno, przy wsiadaniu do samochodu, ale za nic nie byłem w stanie tego powtórzyć w czasie jazdy... Póki nie wyjeżdzałem ostatnio z promu i było ładnie słychać, ale po wyjeździe na ulicy już nie...
    Ostatnio edytowane przez Imć ; 20-06-2015 o 20:40 Powód: bo tak!!

  4. #4
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT
    Postów
    176

    Domyślnie

    Świerszcz przy wsiadaniu, to zaciągnięty ręczny najpewniej (do regulacji).

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Imć
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    WJ
    Auto
    Giulietta MA TCT, Giulia 2.0T Veloce, Spider 916 1.8 TS
    Postów
    520

    Domyślnie

    Cytat Napisał buczo Zobacz post
    Świerszcz przy wsiadaniu, to zaciągnięty ręczny najpewniej (do regulacji).
    A w czasie jazdy po nierownosciach?

  6. #6
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT
    Postów
    176

    Domyślnie

    Cytat Napisał Imć Zobacz post
    A w czasie jazdy po nierownosciach?
    Bardzo rzadko mi coś skrzypi, bardziej irytujące jest wybieranie nierówności, no ale zawias sport + szerokie kapcie.

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał buczo Zobacz post
    Świerszcz przy wsiadaniu, to zaciągnięty ręczny najpewniej (do regulacji).
    u mnie kwiczy jak zaciągnę za słabo ręczny (na 1 ząbek) jak stoję pod górkę i wsiadam bo auto lekko się rusza, jak zaciągnę na 2 ząbek to jest cisza. Przy okazji mam pytanie odnośnie prawdziwego skrzypienia przedniego zawiasu czyli dokładniej mówiąc tylnych tulei wahaczy . Czy ktoś już wymieniał wahacze na nie oryginały a jeśli tak to jakiej firmy zostały włożone oraz czy też skrzypią ??

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    u mnie kwiczy jak zaciągnę za słabo ręczny (na 1 ząbek) jak stoję pod górkę i wsiadam bo auto lekko się rusza, jak zaciągnę na 2 ząbek to jest cisza. Przy okazji mam pytanie odnośnie prawdziwego skrzypienia przedniego zawiasu czyli dokładniej mówiąc tylnych tulei wahaczy . Czy ktoś już wymieniał wahacze na nie oryginały a jeśli tak to jakiej firmy zostały włożone oraz czy też skrzypią ??
    PO CO NOWE WAHACZE
    Wymień tuleje od moog-a i po problemie.
    Numer moog parts AL-SB-10778

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	JULA.jpg
Wyświetleń:	459
Rozmiar:	47.2 KB
ID:	171874  

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Wymieniać cały czy nie to już chyba zależy wyłącznie od przebiegu. Ile wytrzymuje fabryczny wahacz? Bo jeszcze jest kwestia małej tulejki no i sworznia. Ja mam zrobione 53kkm więc się zastanawiam czy jest sens wymieniać teraz sama tuleje jeśli w niedługim czasie padną pozostałe elementy wahacza?

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    A jesteś pewien że to wahacz? - w Julce jest naprawdę solidny, a Twój przebieg symboliczny. Prędzej łączniki stabilizatora, lub gumy jego mocowania
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. Skrzypienie zawieszenia
    Utworzone przez bart157 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-03-2014, 12:46
  2. Skrzypienie/piszczenie zawieszenia.
    Utworzone przez romek59 w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 23-07-2013, 18:57
  3. Skrzypienie tylnego zawieszenia
    Utworzone przez x69xxx69x w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-06-2012, 16:56
  4. Skrzypienie zawieszenia + zamulony silnik 2.5V6
    Utworzone przez DominikKraków w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-05-2012, 06:42
  5. skrzypienie zawieszenia!!
    Utworzone przez suwa w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-05-2010, 09:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory